9.

1.7K 110 5
                                    


Мислех, че се страхувам от предстоящото. Че ще треперя и ще се чувствам неловко, и най-малкото засрамен от начина, по който би ме опипвал..но не бе така. Осъзнах, че просто се бях отпуснал под неговите докосвания, така, сякаш бяха като успокоително, или по-скоро бяха като нещо, пропито от дрога, която ме заслепява. Единствената болка, която усетих, беше, когато ме оскуба в хола. Знаех, че правя грешка, като го докосвам. Знаех, че щях да си платя за това, но желанието в мен напираше с всяка секунда. Горях..усещах лицето си червено, както и тялото си. Под кръста ми, всичко бе възпалено от липсата на ласка. Просто исках да га направи вече. Беше необяснимо. Не знаех какво трябваше да правя аз. Бях неопитен и толкова неподготвен. Вярно, бях си играл сам със себе си, но това не можеше да се равнява на неговите докосвания. Чувствах се мъничък в ръцете му. Те бяха толкова мъжествени, силни, груби, но и някак нежни. Харесваше ми. Господи, подлудяваше ме!
Можех да усетя всяка целувка по врата си..всяка ласка по гърдите си. Усещах и опънатия плат по краката си, докато той нескопосано сваляше ризата си. Едва сега можех да видя прекрасното му тяло. Бях прав - той беше толкова добре сложен и мъжествен. Изгарях да прокарам ръка по гладките му и стегнати гърди, надолу..към коремните му мускули, а може би нямаше да спра до там. Изненадах се от желанието си да го докосна под кръста, изненадах се и от лекотата, с която той ме пренесе тук - в спалнята му. Последният път, когато бях тук, бях по-скоро раздразнен и несигурен заради случилото се предната вечер, но сега бях трезвен, виждах, усещах всичко и..исках още.

Опитах се някак си да му намекна, че не мога да чакам повече и да му споделя, че това ще ми бъде първият път, но се срамувах. Щеше ли да ми се изсмее? Все пак момче на моята възраст..беше срамно да е девствено, нали?
Извих глава още по-назад, когато носът му се вряза в сгъвката на ключицата ми Не исках да му преча, исках да остане доволен от послушанието ми. Ръцете му грубо се спуснаха по корема ми и откопчаха колана ми. Чух копчето и ципа на дънките си. Дъха ми секна, когато осъзнах, че той бе на път да ме съблече нацяло. Исках да кажа нещо..да му обясня за себе си. Бях готов да го сторя, но отново не успях да продумам и дума. Струните в гърлото ми вибрираха под напрежението и аз осъзнах, че тазът ми бавно се оголва. Стиснах очи и си поех дъх, усещайки студа по бедрата си. Знаех, че още съм по боксерки, но и това бе достатъчно срамно, за да не си позволя да погледна Ким Джонгхюн. Тишината настъпи за доста дълго време. Любопитството ме завзе и плахо отворих очи, срещайки лицето му, което оглеждаше тялото ми. Вперих поглед в неговото собствено тяло и можех да се закълна, че се подмокрих само при вида на мускулатурата му. Искаше ми се да притисна бедра в жалък опит да скрия издутината си, но той се бе настанил между краката ми. Неговият панталон беше откопчан, но не свален. Виждах ластика на боксерките му и останах с впечатлението, че са оригинални. Ама естествено! Дори бельото му бе скъпо. Когато преместих погледа си отново върху лицето му, той ме гледаше. Пронизваше ме с катранено черния си цвят на очите, а устата му бе придобила някаква усмивчица. Изчервих се още повече, ако изобщо беше възможно и отделих поглед от неговия, когато той обхвана брадичката ми между пръстите си, но веднага след това, изви главата ми към себе си. Изстенах от рязкото чувство на неудобство заради силата, с която ме стиска и вперих пак поглед в неговия. Той сне лице, приближавайки се и прошепна тихо, но и достатъчно, за да го чуя..

Fifty Shades Of GREY/boyxboy/Where stories live. Discover now