20

1.1K 84 5
                                    

- Бях все още шокиран, за да сторя нещо, затова просто влязох в хола и седнах на дивана, вгледан в една точка. Имах някакви мисли относно това, но отказвах да ги приема, а и те по никакъв начин не показаха, че изпитват нещо един към друг, или че..се желаят.

Секунди след това, Оню влетя в хола, увит в чаршаф и притеснен, ме погледна. Имам чувството, че изпитвах ревност от Темин. Все пак с Оню сме заедно от години, а Темин дойде преди няколко дни и вече се вмъкна в леглото му.

- Хьонг, не трябваше да разбираш така! – отвърна умолително той и сведе глава, приближавайки се.

- Позабавлява ли се? Защото това ще ти е за последно! – изсъсках и го погледнах строго, а той не можа по никакъв начин да прикрие учудването си.

- Какво искаш да кажеш?

- Повече няма да се срещаш с Темин и това е! – Оню сви вежди над очите си и поклати глава, като се засмя леко. Гледах го все така студено, опитвах се да бъда лош, но познавах неговия характер..щеше да се намуси и да избухне.

- Нямаш право да решаваш вместо мен!

- Оню, та вие се познавате от няколко дни, а вече правихте секс!

- И ти се познаваш от седмица, две с Ким Джонгхюн, но вече ти е влязъл под боксерките! – извика той и се завъртя, напускайки хола. Вгледах се в мястото, на което до преди малко седеше и се опитах да отвърна все нещо, но той бе толкова прав.

Какво право всъщност имах над неговия живот, след като не можех да се справя с моя собствен. Почувствах се виновен, че избухнах и станах рязко от дивана, притичвайки до стаята му. Почуках, но никой не ми отвори. Почуках отново по-настоятелно и продължих, докато полу-облеченият Темин не ми отвори. Сега без очилата на лицето си, той изглеждаше много по-различен. Сведе глава и се отдръпна от вратата, а аз минах покрай него.

- Оню е в банята..ядосан е. Аз..съжалявам, че видя всичко това.

- Няма нужда да ми се обясняваш, Темин. Аз..избухнах, защото предполагам...ревнувам от теб.

- От мен? – той ме погледна изненадан. Кимнах засрамен и продължих – Просто с Оню сме заедно от доста време, дори не помня от колко.. Той е моето семейство, както аз - неговото. Превърнах се малко в майка – засмях се, което предразположи Темин и той се усмихна. – Радвам се..наистина – разроших и без това вече разрошената му коса, когато вратата на банята се отвори. От там се подаде Оню, гледайки ме тъжно. Приближи се и ме сграбчи.

Fifty Shades Of GREY/boyxboy/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora