- Стоях седнал на леглото си, усещах топлината от парното в стаята и в същото време можех да се закълна, че треперех от студ. Или по-точно от притеснение. В ръцете си държах бялата папка и я гледах съсредоточено, така сякаш щеше сама да се отвори и да ми заговори, цитирайки написаното вътре. Тревожех се, не знаех какво да очаквам, не знаех какво ще прочета, но знаех, че това е важно за г-н Ким. Следователно, щом се отнася и до мен, е важно и за моята особа. Трябваше просто да прочета всичко, да го осмисля и най-вероятно се очакваше от мен да подпиша. Това ме тревожеше..адски много дори. Ами, ако написаното в папката не ми харесаше? Ако се окаже договор, с който ме задължава за нещо? Щеше да е жалко, защото определено не обичах да бъда зависим от нещо или някого.
И все пак бях. Да - бях зависим, и то от проклетия Ким Джонгхюн. Не можеше да е по-зле, нали?
Въздъхнах и преметнах затягащия предпазител, отваряйки папката. Пред мен се разпръснаха два листа, пълни с дребен текст. Прехапах устна и обхванах този, който предполагам бе първи. Стоях вгледан в буквите и се съсредоточих в четенето на това чудо.
„Кий, когато прочетеш това, ще разбереш какво имам предвид под „нещата", които ме възбуждат, които обичам да използвам и правя. Всичко, написано на тези два листа е лично от мен, без намеса на външно лице, така че няма нужда да се притесняваш. Чувствай се спокоен да прочетеш всичко и моля, не спирай по средата.."
От прочетеното до сега ме побиха тръпки. Защо всичко трябва да е толкова подозрително и скришно? Трябваше ли да се тревожа за случващото се, или просто да продължа да чета спокойно, въпреки неговите думи?
Преглътнах и продължих.
„ В живота ми винаги е било така. Сексът е на почит. Нещо като ритуал.. Наречи го както искаш, аз го наричам „моята малка тайна".
Моята майка тайна е нещо толкова..срамно за повечето хора, колкото възбуждащо за мен. Нещата, които направихме, Кий, бяха нещо типично, нещо толкова нормално. Но не мисли, че съм забравил гласът ти. Наистина ме влудяваш с начина, по които стенеш. Мисля, че това ще бъде нещо, от което ще имам нужда занапред."
Изчервих се като череша и се огледах, така сякаш можеше някой да влезе с взлом в стаята ми и да види какво правя..или по-точно чета. Още се чувствах объркан, но и толкова любопитен..
„ Да минем към същественото. Знаеш какво е садомазохизъм, нали, Кий? Знам, че не си го пробвал, тялото ти е толкова чисто и гладко, толкова перфектно, а..това оставя следи, Кий. Истината е, че садомазохизмът не е само болка, неудобство и срам. Изобщо не е това, за което може би го мислиш. В садомазохизма има неща, които могат да докарат един човек до края. До предела на възможностите и силите му. Има неща, които си имат точно определено название. Чувал си за подчинен и доминант, нали? Сигурен съм, че си чувал, а откакто ме познаваш, съм убеден, че си наясно колко доминантен мога да бъда. И повярвай ми, това е нищо.
Един доминант обича да заповядва, да получава послушание, изпълнение, мълчание, търпение. Това го възбужда. Това ме възбужда, Кий, така, както теб те възбуждат докосванията ми. Можеш да се опитваш да го скриеш, но аз виждам всичко. Ти си толкова разгадаем, че само очите ти ме приканват.
Вече имам мечта. Искам да те видя окован, непомръдващ, със скрити очи и запушена уста, гол, така, както майка те е родила. Така, както трябва да си пред моите очи. И знаеш ли, Кий.. Господи, това е перфектното облекло за теб. Голотата ти е толкова невероятно приятна за очите ми.
Всичко това може да ти изглежда плашещо и странно, но когато навлезеш в този свят е съвсем различно. И за да може всичко да ти бъде ясно и да разбереш най-добре ще го обясня така: Всеки в акта има стоя роля. В нашия случай, аз ще бъда доминанта, а ти подчинения. Ще изпълняваш всичко безусловно, мълчаливо и ще го правиш с желание, докато аз ще грижа ти да се забавляваш от всичко това. Думи като „подчинен" и „доминант", не трябва да те плашат и объркват. По принцип доминантът е човек, който обича болката, страданието и сълзите на подчинения, но..ти си толкова крехък. Как бих могъл да ти сторя това? Затова съм длъжен да обмисля всичко обстойно. Твоята намеса в това, Кий, е само един единствен подпис. В края на текста ще видиш поле, където да го поставиш.
YOU ARE READING
Fifty Shades Of GREY/boyxboy/
Short StoryГлавни герои: Jonghyun, Key(Shinee) Поддържащи герои: Onew и други. Годишно ограничение:18+ Идеята за мини фика е по книгата, но не е копирана. Опитах се да дам всичко от себе си, за да не бъде едно към едно като книгата. Надявам се да ви хареса Tea...