Sziasztok :) Bocsi, tudom késett a rész, de nem volt ihletem, így nem tudtam mit írni. Azonban most végeztem vele és meg is hoztam :)) Jó olvasást
Sötét helyen ébredtem. Az egyetlen fényforrást egy vékony csík adta, ami az ajtón túlról jött. Vagyis gondoltam, hogy ott az ajtó lehet.
Lassan felemeltem a fejem, ami nem volt jó ötlet, mert éles fájdalom hasított belé. Mintha ezer tűvel szurkálnának. Elkúsztam a falig, majd felegyenesedtem. Próbáltam valami tárgyat keresni, de a sötétség miatt semmit nem láttam.
Az ajtó felől mozgást vettem észre, majd egy árnyék az ajtó elé állt és kinyitotta. A hirtelen fény miatt pislognom kellett párat, de amint észrevettem, hogy ki áll előttem, azt kívántam bárcsak soha fel nem keltem volna.
- Helló Hercegnő. Csak nem felébredtünk?- kérdezte gúnyosan.
Nem szóltam semmit, csak szúrós szemmel néztem rá.
- Tudod, hogy a szótlanságoddal semmit nem érsz. Már így is a Pokolra jutsz. Sőt, azon vagyok meglepődve, hogy még fel tudsz állni.
- Mondtam, hogy soha nem fogsz tudni megölni- mondtam a legnyugodtabb és leghidegebb hangomon. Néha a kiabálással semmit sem ér az ember és a nyugodtság ijesztő tud lenni.
- Én nem is. Ez a Büntetők feladata.
- Majd ők elvégzik a piszkos munkát, ha? Mert te még annyira se vagy képes, hogy beszennyezd a kezed. Úgy tudtam erre képeztek ki, de nem mindenki tehetséges. Mond meg a drága „parancsnokotoknak"- mutattam idézőjelben – hogy nem valami jó ez a vadászprogram. Ha már olyanokat is bevesznek ide mint te, akkor nem lehet magas a színvonal- mondtam gúnyos mosollyal.
Felix két nagy lépéssel átszelte a szobát és a nyakamnál fogva a falnak nyomott. Még mindig ott volt a mosoly az arcomon hiába éreztem a gerincemen felkúszó fájdalmat.
- Az ilyen kis nagyszájú libák miatt vállalkoztam erre, akik nem tudják befogni, míg valaki fel nem metszi a nyelvüket és el nem hallgattatja őket. Régebben sosem értettem miért kell titeket üldözni, amíg meg nem láttam, hogy anyám egy Banshee-vel harcol, aki végül eltörte a nyakát. Persze előtte még összezúzta a házat a sikolyával, hogy anyám még véletlenül se tudjon elmenekülni- a szavai fröcsögtek a dühtől és a haragtól.
- Sajnálom anyádat... de azt még inkább, hogy egy ilyen fattyúnak adott életet!
Ennyi volt. Felixnél elszakadt az a bizonyos cérna és beleöklözött az arcomba. Lecsúsztam a falon, de ő nem engedte, hogy elmeneküljek. Többször megrúgott. Próbáltam védeni magamat, de nem nagyon sikerült. Záporoztak rám az ütések és az se volt jó, hogy többször a falnak csapódtam. Behunytam a szemem és vártam, hogy vége legyen.
----------------------------------------------
- Hé, kelj fel! Hé!- suttogta valaki.
Szerintem elájulhattam megint, mert az utolsó emlékem az, hogy Felix megrúgja az arcomat.
Lassan kinyitottam a szemem, és az első, amit megláttam, hogy az ajtó nyitva áll.
- Hála istennek. Már azt hittem megölt az a barom- mondta egy ismerős hang.
Ránéztem és kimondtam a legelső gondolatot, ami eszembe jutott róla:
- Te szemétláda! Hogy vagy képes még idejönne azok után, amit tettél?!- kiabáltam Alexre.
Ő rátette a kezét a számra, ami furcsa volt, mert nem undort éreztem, hanem inkább... meglepődtem és egyben le is higgadtam.
- Lehetne, hogy máskor ordítod le a fejemet és most pedig megpróbálsz velem jönni?- kérdezte határozottan, de még mindig suttogva.
- Mégis hová? Ahol ismét villamosszékbe ültetnek, vagy esetleg megint szétvernek? Kösz nem. Megvagyok.
- Istenem, én csak segíteni akarok neked! Tudom, hogy nem bízol bennem és meg van rá az okod, de legalább engedd, hogy kiszabadítsalak innen.
Nem válaszoltam. Próbáltam rajta keresni a hazugság jeleit, de nem mutatta. Talán tényleg igazat mond, és csak engem akar menteni.
Sóhajtottam.
- Rendben. De, ha átversz... megbánod, hogy megismertél- mondtam és felálltam. A karomért nyúlt, hogy segítsen, de én elrántottam. – Ne. Nyúlj. Hozzám.
- Csak segíteni akartam- mondta a két kezét maga elé téve védekezésképp.
- Nem kell- morogtam.
Az ajtóhoz sétáltunk és Alex kinézett a folyosóra. Intett, hogy kövessem. Mikor kimentem az ajtón, megláttam, hogy egy őr ájult állapotban fekszik a földön.
- Te normális vagy? Szerinted nem fogják észrevenni, hogy megszöktem?- suttogtam mérgesen.
Alex megfordult, majd egy szájrántás kíséretében belökte az őrt a cellámba, és bezárta az ajtót.
- Megnyugodtál?- kérdezte türelmetlenül.
Bólintottam.
- Akkor menjünk. Kövess és maradj csendben.
Végigmentünk az egyik folyosón, majd egy útelágazáshoz értünk. Három különböző alagút vezetett három különböző helyre. Alex a baloldalin indult el, így én is. Ha egyedül lettem volna, biztos eltévedek.
A folyosó végén már világosság volt és beszélgetést hallottunk. Alex megfordult és a szájához emelte a kezét, jelezve, hogy maradjak csöndben. A zsebéből elővett egy kis tükröt és megnézte vele kik vannak a másik oldalon. Eltette a tükröt és egy bombát húzott elő. Nagy szemekkel néztem rá.
- Nyugi ez csak kábító bomba- suttogta. Letépte róla a kis karikát, majd behajította és pár perc múlva mind ájultan hevert. Elmentünk mellettük, de közben a fegyverüket elvettük. Tovább mentünk egy másik folyosón. Ennek a végében különböző katonai és civil autók sorakoztak. Azt hittem beülünk egybe és majd ezzel megmenekülünk, de Alex tovább ment.
- Hé! Nem viszünk el egyet? Talán gyorsabban megszökhetnénk?- kérdeztem.
- A kocsikban nyomkövető van és egy bombaszerkezet beleépítve, hogy senki ne lopja el- válaszolta.
- Oh-, csak ennyit tudtam kinyögni.
Egy újabb folyosó következett. Kész labirintus ez a hely. Csoda, hogy nem tévednek el benne. Csendben haladtunk, de egyszer csak egy szirénázó hang hasított a levegőbe és mindketten megdermedtünk.
Ne felejtsetek el szavazni és kommentelni ;)
ESTÁS LEYENDO
Végső sikoly (BEFEJEZETT)
FantasíaDebby mindig is különleges lány volt. Nem akart kitűnni, de nem tudott mit tenni eredetével. Az élete során több városban lakott, mint azt meg tudta volna számolni. Menekülnie kell egy gonosz lénytől, aki elakarja őt kapni. Nem tudja se megállítani...