19. fejezet

1.6K 174 8
                                    


A konyhában sürögtem-forogtam, mintha otthon lennék. Nadiaval sokszor főztünk együtt, annak ellenére, hogy utáltam. Bár most nagy hasznát veszem, szóval köszönöm Nadia.

A tojásokat kivettem a hűtőből, elővettem egy kisebb tányért, amibe feltörtem és összekavartam. Épp a serpenyőbe öntöttem bele, mikor két kezet éreztem a derekamra fonódni. Ijedtemben ugrottam egyet, így egy kis tojás a pultra borult.

- Mit csinálsz?- kérdeztem nevetve.

- Figyellek- súgta Alex a fülembe.

- Azt látom, de így nem tudom megcsinálni a reggelit- mondtam mosolyogva, miközben a tojásokat kevergettem.

- Nekem tökéletes reggelim volt.

- Igen? Micsoda?

- Te-mondta és a nyakamat kezdte el puszilgatni.

- Alex, ha továbbra is ezt csinálod odaég a tojás.

- Nézd- megfogta a serpenyőt és áttette a tűzhely másik végére, ami nem volt meggyújtva, a gázt pedig elzárta és megforgatott a karjaiban- így már nem ég oda- mondta és csókolt lehelt ajkaimra.

Belemarkoltam hajába, ezzel elmélyítve a csókot, de Alex felkapott és a pultra ültetett.
Egyre jobban faltuk egymást, kezei bebarangolták egész testemet, de hirtelen meghallottuk az emeleti ajtó csapódását, ami elég volt, hogy kiszakítson a kábulatunkból.

Elváltunk egymástól, én leugrottam a pultról és folytattam tovább a tojásokat, Alex pedig a zöldségek szeletelését. Mintha nem is történt volna semmi.

Grace álomittasan lépkedett be a konyhába, majd lehuppant a székre.

- Mikor lesz kész a kaja?- kérdezte mogorván.

- Először is jó reggelt, másodszor meg nem vagyok a szolgád, szóval ha akarsz valamit enni, akkor szolgáld ki magad- válaszoltam élesen.

- Szerencsétlen Banshee- motyogta Grace.

Levágtam a fakanalat a pultra és szikrázó szemekkel fordultam hátra.

- Mondd mégegyszer és biztos nem fogsz beszélni többet.

- Wow, végre valami érzelmet is mutatsz nem csak állandóan a sipítozásodat lehet hallani- mondta önelégült mosollyal, az állát pedig megtámasztotta a tenyerével.

- Mert mintha te olyan hasznos volnál. Nem tudom ki panaszkodott egész úton. Semmihez se értesz csak a hajdobáláshoz- forgattam meg szemeimet és visszafordultam a tojáshoz.

- Legalább én nem öletem meg az embereket- vágta oda.

Ennyi volt! Megelégeltem ezt a kis libát és hirtelen felindulásombol megfogtam egy kést és az irányába dobtam.

A levegő megfagyott egy pillanatra, de aztán Grace sikítása törte meg a csendet. A kés ugyanis az oldalába fúródott bele. Alex azonnal ugrott, de én csak lefagyva bámultam az eseményeket. Azt, hogy hogyan támogatja ki Gracet a konyhából a nappaliba. Alex visszarohant egy vizes rongyért, de én még akkor sem tudtam megmozdulni.

Miért csináltam ezt? Én nem akartam, hogy megsebesüljön. Én csak...

Kirohantam a faházból, el Grace közeléből, be az erdőbe. Futottam ameddig csak a lábam bírta, de szerencsétlenségemre megbotlottam egy kiálló gyökérben és elestem.

Sírva fakadtam. Nem bírtam már tovább. Igen, mostanság egy picsogós kislány lettem, de ez már túl sok. A régi életemet akartam visszakapni!

Odahúzódtam egy vastag törzsű fa mögé és hagytam, hogy a könnyeim előtörjenek.
Miért csinálom ezt? Miért bántok embereket?

Ne! Ne, ne, ne!

Éreztem, hogy egy sikoly kaparta a torkomat. Csak ne Grace legyen az! Egyre erősebben szorította a torkomat és nem tudtam mit tenni, elengedtem.

A sikolyom vérfagyaszó volt, mint a haláleset. Levágott fejek mindenhol, vérben ázó hullák, kifordult testrészek, kilógó belsőszervek. A látvány egyben gusztustalan és félelmetes is volt.
Ez nem Grace. Valaki direkt gyilkolta meg ezeket az embereket. Talán egy sorozatgyilkos, bár annak nem íj és balta lenne a fegyvere.

Nem! Ezek vadászok és körülbelül 20 méterre lehetnek tőlem, ami azt jelenti, hogy meghallottak.

Gyorsan vissza kell mennem a házba, hogy figyelmeztessem a többieket.

Ez mind szép és jó volt, de mielőtt elindulhattam volna, egy kár megragadott és a fának szorított. A nyakamon éreztem a kezét, de mielőtt bármit is tehettem volna, megláttam ki is az valójában.

- Üdvözöllek újra hercegnő- mondta gúnyos mosollyal.

Jaj, ugye nem megint te?

Ne felejtsetek el kommentelni és csillagozni ;)

P.S.: Sajnálom, tudom, hogy rövid rész lett, de nem akartam elárulni a "titokzatos" személyt. A kövi megígérem hosszabb lesz :)

Végső sikoly (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang