41. Zabijem všetkých

5K 308 54
                                    

Na nedeľu som sa dohodla s Nikolajom, že si zájdeme do kina a pospomíname na staré časy. Nie na mojich rodičov, ale na naše spoločné chvíle. Už som sa nevedela dočkať, kedy vypadnem z domu. Cecília stále s dvojičkami chodili za mnou a vypytovali sa ma či mi niečo nechýba. Asi sú mnou posadnutý a teraz im na mne záleží a chcú, aby som sa mala dobre. Cecílii stále hovorím Cecília, ani ma len nenapadne jej povedať mama. Nie je ňou. Nikdy nebola. Bola, ale viete ako to myslím. Chcem mať od všetkých pokoj. Keil sa znovu začal ku mne správať odporne. Neviem čo je taký náladový. Začína mi jeho správanie liezť na nervy. Včera som sa už s Eddom nestretla. Možno dnes sa ho opýtam ako sa vlastne dal dokopy s Jakubom a čo majú za tajomstvá.

Obliekla som sa do svojho typického šedného oblečenia a ukázala sa v kuchyni. Našťastie v nej bol iba Eddo. Trochu som sa potešila.

„Guten Morgen Eddo,"pozdravila som ho.

„Guten, Emma," ani sa na mňa nepozrel a ďalej sa venoval cibuli.

„Môžem sa ťa na niečo opýtať?"

„Myslím, že to nie je dobrý nápad." 

„Prečo?" nechápala som. Neodpovedal mi. „Čo máš s Jakubom?" štuchla som doňho prstom.

„Emma neser ma. Nemá ťa to čo zaujímať. Rob si svoje, my sa tiež nehrabe do tvojej kapusty."

„Aký si nám odrazu drsný!"

„Nesprávaj sa ako decko," keby si ty len vedel, pomyslela som si. Prečo sú všetci v poslednej dobe taký odporný na mňa?

Nechala som ho radšej tak a odišla som.

Až v kine som sa stretla s Nikolajom. Nebol však sám prišiel s ryšavou Silviou. Načo ju sem ťahal? Čo má za lubom?

„Čo tu robí ona?" vyštekla som.

„Myslela som si, že ideme iba my dvaja!" zháčila sa aj Silvia.

„Nikolaj!" strčila som doňho. On sa však stále iba usmieval ako vždy. Potom zodvihol ruky.

„Len som chcel, aby ste sa udobrili, neviem čo je medzi vami. Nechcem, aby ste sa hašterili. Ste dve baby, na ktorých mi záleží."

„Budeš si musieť vybrať iba jednu z nás! Ja sa s tou vrahyňou nebudem nikdy baviť!" rýchlo blabotala Silvia. Ja som len krútila hlavou.

„Zabudla si na to, že ty si surovo zastrelila Gabriela? Prečo si mu to spravila, prečo?" doteraz som nenašla žiadny dôvod jej úmyslu.

„Silvia, Emma má pravdu a ty sama si ešte pred nami mierila na Keila. Emmu nevidel nikto nič zlé urobiť."

„Teraz to ako všetko chceš hodiť na mňa?" nasrala sa naňho Silvia.

„Nie, ale mala by si nad tým pouvažovať."

„A neráta sa to čo videla Rebeka?"

„Rebeka je pomiatnutá to dobre vieš," oponoval jej Nikolaj.

„Stále nevidím žiadny dôvod prečo by som sa s ňou mala baviť. Ak sa jej chceš pchať do riti, nech sa páči. No za mnou už nelez," otočila sa na päte a namrzene odkráčala preč. Čo to bolo?

„Choď za svojou ženou," strčila som doňho.

„Nestojí mi za to."

„Čo ti nestojí?"

„Bláznivá!" buchol ma poruke. Vypúlila som naňho svoje oči a následne sme sa rozosmiali.

Nakoniec sme predsa išli na ten film, ale iba my dvaja. Veľmi som ho nevnímala. Rozmýšľala som nad Silvou. Odpoveď mi stále nedala. A teraz už viem čo spravím. Pôjdem to z nej vymámiť a pritom ju rozporcujem. Prisahám! Že jej oddelím hlavu od tela, ruky, nohy všetko! Každú jej časť tela dám do iného kúta miestnosti! Nech sa potom kriminálnici čudujú, aká zver robí také svinstvá. Už mi je všetko jedno najprv pôjde dole Silvia, potom Rebeka, Cecília s dvojičkami, Keil a Jakub. S Nikolajom si to ešte rozmyslím. On sa teraz začal ku mne správať priateľsky. Uvidím čo nakoniec z neho vzíde. Rozmýšľam aj nad Eddom, ak sa tiež bude ku mne správať nepriateľsky, tak na to doplatí tiež. A ja som ho mala rada. Všetci sa dostanú pod môj nôž. Všetky duše budú u mňa spasené. Všetci pod mojou rukou podľahnutí smrti a smrtka nech si s nimi urobí to čo uzná za vhodné. Dúfam, že sa dobre rozhodne a pošle ich všetkých do priepasti. Odkiaľ niet úniku žiadnej bdelej duše. Všetkých zabijem! Už to nepotrvá dlho a všetko sa to skončí. Celá tá fraška a ja odídem niekde ďaleko. Najprv však nájdem svojho otca a utečieme spolu. Len my dvaja. Navždy spolu.

VrahyňaWhere stories live. Discover now