49. Otázky a odpovede

5K 293 63
                                    

Nudnejší deň som si už ani len nemohla predstaviť. Byť sama doma s mojou pravou rodinou? Sakra! Čo sa to deje? Za taký krátky čas mám už tretiu rodinu. Koľko ich ešte vystriedam do konca života? Haha. Som vtipná.

Len tak som sedela na gauči a čumela do blba, keď ku mne prišli dvojičky a nabádali ma, aby som si s nimi zahrala Monopoly. Po dlhšom uvážení som súhlasila. Aj tak nemám čo iné na práci a včera som asi prechladla, pretože mi tečú z nosa také dlhé sople až to bolí. Nos mám už červený ako Rudolf. Myslím toho z rozprávky, žiadneho reálneho nepoznám.

Tak sme si posadali okolo stola. Cecília hneď ako nás zbadala, že sa pripravujeme na hru, tak sa k nám pridala. Neskôr sa pridal aj Eddo, ale radšej zostal bankárom. Po hodine hrania ma to začalo unavovať, veď je to nekonečná hra. Áááá.

Eddovi som po Cecílii odkázala, že zajtra po dvanástej hodine má voľno, aby si aj on so svojou rodinou užil sviatky. Nič mi na to nepovedal a ani sa neusmial. Nechápem čo som mu spravila, keď je na mňa taký mrzutý.

Dvojičky sa na hre bavili a doberali sa. Ja som bola väčšinou ticho a smrkala som do vreckoviek, ktoré sa okolo mňa kopili.

„Pozrite sa čo ste spôsobili sestre. Teraz je kvôli vám chorá," karhala ich Cecília.

„Najprv ma však v škole z guľovali a potom ešte aj doma ako-keby som nemala dosť!" Cecília pokrútila hlavou, že nie sú normálny.

„My sme to však nevymysleli," obhajovali sa.

„Na tom nezáleží, ale pridali ste sa a to sa nerobí. Rozumiete?" poúčala ich ďalej. To sú teda blbý chalani. Ako môžem mať takých priteplených bratov? Je mi z tohto šaškovania zle.

Zapla som televízor, aby som nemusela počúvať iba ich reči. Zrovna dávali správy o tajných vraždách v Senci a okolia. Začali do toho splietať nejakú Seneckú mafiu. Iba som krútila hlavou, kde na také hovadiny chodia. Aby nejaká Senecká mafia zabíjala teenedžerov. Prepla som radšej na iný kanál a tam dávali seriál Primeval. Tú hlavnú postavu mladého chalana zbožňujem. Síce je tak trochu trapko pri Abby, ale aj tak je zlatý.

„Mne sa už nechce hrať," hodila som peniaze a karty na hraciu plochu. Eddo ich okamžite chytil a posadil sa na miesto, kde som pred chvíľou sedela ja. Prevrátila som očami a vyšla som do svojej izby. Konečne ju mám pre seba! Moja izbička!

-Ahoj Jakub. Nechceš prísť zajtra k nám na štedrovečernú večeru? Príde aj tvoja sestra :-/

-Čau. Zostávam aspoň ja doma s rodičmi.

-Chápem, ani mne sa nechce s nimi sedieť pri jednom stole.

-Eddo bude mať voľno? - prečo sa ma pýta na Edda?

-Čo máš stále s Eddom? Snáď si sa nestal gayom?

-Vieš komu hovor také vtípky. Musím ísť chytiť kapra. Cmuk.

To je taký strašný magor. Už len to mu verím, že ide chytať kapra. Vôbec si ho neviem pri tom predstaviť.

Neskôr mi Cecília zaklopala na dvere a vstúpila dnu.

„Ako sa cítiš Emka? Nechceš zájsť na pohotovosť? Nie je ti veľmi zle?" prečo sa o mňa stará až po pätnástich rokoch života? Zakusla by som jej do hlavy a roztrhala ju ako besný pes. Tak strašne chcem v rukách žmoliť jej telo ako starú handru a vyžmýkať ju do poslednej kvapky krvi. Mala by som začať zvierať krvavé srdcia mojich obetí a uskladňovať ich ako to robil ten nepríčetný psychopat v pivnici. Stále tomu nerozumiem. Zavreli ho preto lebo bol blázon, ale nikto nezistil, že doma má mučiareň a zabil množstvo ľudí. Či? Vedelo sa o obetiach, len nevedeli kde ich odvliekol?

VrahyňaWhere stories live. Discover now