53. Zatknutá

5.4K 429 135
                                    

„Máte právo nevypovedať. Všetko čo poviete môže byť na súde použité proti Vám. Máte právo na advokáta, keď si ho nemôžete dovoliť bude Vám pridelený súdom," odrapkal svoju nabiflenú frázu jeden z kriminálnej polície, ktorý ma vliekol hore schodmi. Ešte dole mi nasadili putá a Keila vypustili z klietky von. Predo mnou na schodoch kráčal Jakub celý v čiernom. Dokonca ani svoje červené číro nemal nagélované. Všimla som si, že okolo pásu má opasok so zbraňou.

    „Zradca," zasyčala som. Práve vtedy sme už vychádzali z domu von. Jakub sa ku mne otočil. Hneď som si na jeho odeve všimla zvláštny znak tajnej nemecky služby. Vôbec som tomu nerozumela. Prečo má niečo také na sebe. Potom som si uvedomila, že Rebeka niečo splietala o jeho práci. Neverím. Nemôžem uveriť tomu, že Jakub po celý čas pracoval pre nemeckú tajnú službu. Nie to nie je pravda. Nemohla som byť až taká sprostá, ale prečo by potom spolu so mnou vraždil? Nedávalo mi to zmysel.

    „Si blázon Emma a dostaneš sa tam kam patríš! Nazbieral som nespočetné množstvo dôkazov, ktoré ťa obvinili. Dokonca mám fotky z tvojho fotoapáratu ako si zapila spolužiačku Simonu. Nikdy ti však neodpustím, že si zabila môjho najlepšieho kamaráta Erika, moju Silviu a nakoniec aj moju sestru Rebeku. Vrahyňa! Zaslúžiš si zostať zavretá niekde na samotke bez prítomnosti živej duše!" nehovoril to nahnevane, ale pokojne. Za to však dosť nahlas, aby som každé jeho slovo precítila a počula.

    „Nie!" začala som kričať a mykať sa. Dokonca som kriminálnikovi zahryzla do ruky, s ktorou mi pridŕžal ruky, aby som neušla. Chcela som ujsť čo najďalej. Keď ma teraz odvezú Nikolaj ma nenájde. Kde je? Odvezú ma do nejakej diery, kde ma Niko nenájde. Nikto iný mi už nezostal iba on a otec, ktorý je tiež niekde zavretý.

    „Wojteková, ukludnite sa!" potiahol ma kriminálnik.

    „Pozrite sa na ňu ako jej z úst tečú sliny! Je blázon. Treba pre ňu vybaviť to najbezpečnejšie miesto a vy viete kde Elwis Green," zodvihla som hlavu a pozrela sa na menovaného Elwisa a naozaj to bol on a dokonca vedľa neho v čiernom odeve tajnej služby postával aj Eddo. Čo? Čo sa to tu deje? To je zlý sen!

    Hodili ma do auta. Kriminálnik nasadol dopredu spolu s Elwisom a odfrčali sme preč.

    Ja sa ešte Jakubovi pomstím nenechám to iba tak. Za všetko čo mi spôsobil zaplatí. Hneď ako sa dostanem na slobodu moje prvé kroky povedanú za ním a potom dokončím aj začatú prácu s Keilom. Nikdy nás Jakub nemal prekvapiť. Načo som mu to vôbec vešala na nos. Alebo prišiel iba kvôli svojej sestre? No prišiel neskoro. Tá si už poletuje peklom.

       

„Jakub za toto všetko mi zaplatíš vlastnou krvou!" zašepotala som sama pre seba. Elwis sa spredu na mňa pozrel, ale nič nepovedal. Vlastne ani nemohol vedieť čo som povedala. Vyčarila som na tvári úsmev a zavrela som oči. Myšlienky mi lietali iba okolo Jakubovej smrti.

***

Koniec prvej časti.

***

Takže ahoj decká. Toto je koniec príbehu. Zostáva otvorený a ja sa vás chcem spýtať či by ste mali záujem aj o jeho druhé a potom aj tretie pokračovanie. Plánujem z toho spraviť tri časti. Čo na to hovoríte?

A inak čo hovoríte? Ako ste si to predstavovali? Však ste netušili, že Eddo s Elwisom a Jakubom pracujú pre tajnú nemeckú službu. Možno máte otázku typu ako môže Jakub pre nich pracovať, keď študuje. To sa však dozviete až pravdepodobnej v druhej časti ak nie v tretej. Ale tak je tam ešte veľa nezodpovedaných otázok, na ktoré sa časom tiež ukážu odpovede.

Ako napr.: kto bola Silvia, v akom stave sa nachádza jej otec, nájdu sa, vyhľadá ju opäť Nikolaj no proste je toho veľa.

V posledom rade by som sa vám chcela poďakovať za všetky hviezdičky a hlavne komentáre, ktoré ma vždy povzbudzovali a robili ma šťastnou. Fakt Vám patrí veľké ĎAKUJEM.

Túto časť jednotlivo nevenujem nikomu, lebo by to nebolo férové. Je pre Vás všetkých, ktorý ste sa od začiatku dočítali až sem a neprestalo vás to baviť.

*Mery*

VrahyňaWhere stories live. Discover now