Prolog

2.5K 109 3
                                    

Běžela lesem.
Teprve nedávno se přistěhovala do městečka Beacon Hills se svým nově objeveným biologickým otcem. John Gilbert, kterého měla po celý život za svého strýce, kterého nikdy moc nemusela, se nakonec ukázal jejím otcem. Prý se chce více poznat se svou dcerou, ale jak mu má věřit? Lhal jí prakticky celých sedmnáct let.
Elena zavrtěla hlavou a dál běžela. Tohle dělala v Mystic Falls, když ještě byla roztleskávačkou. Teď ji čeká nová škola, noví lidé a ona absolutně nevěděla, jak se s tím vším smíří. Neměla souhlasit s tím, že se sem přestěhuje s ním. Jenže chtěla poznat otce, kterým John byl.
Elena se překvapeně zastavila, když uprostřed lesa našla velký dům, který byl celý ohořelý. Sundala si sluchátka a pomalu se tam rozešla. Vystoupala nahoru po schodech a drcla do dveří, zkušebně, ale pro nic. Buď je někdo opravil a nebo vydržely nápor požáru. Otevřela je a opatrně nakoukla dovnitř.
,,Haló? Je tu někdo?" zavolala do domu a pomalu vešla. Rozhlédla se a viděla jen ohořelé stěny, které dle ní sotva držely stabilitu.
Vešla do něčeho, co vypadalo jako obývací pokoj. Všechno tu bylo zničené, ohořelé. Pod ní skřípala podlaha a ona si připadala čím dál tím víc, jako ve strašidelném domě, kam jí brávali její rodiče, teď už nevlastní, když byla malá. Vždycky se tam bála a tohle nebylo vyjímkou.
,,Je tu někdo?" zvolala znovu a otáčela se. Nikdo tu nebyl a ona nevěděla, zda ty zvuky vydává jen vítr.
Vyšla z domu a zavřela za sebou dveře. Podívala se na oblohu. Zatáhlo se a vypadalo to na velkou bouři. Nasadila si sluchátka a vyběhla zpátky. Tam, kde teď bydlela. Do jejího nového domu, který obývala jen s otcem. Začíná se to vyvíjet tak, že bude chtít doma trávit co nejméně času.

***

Pozoroval ji. Derek ji celou dobu pozoroval ze svého úkrytu mezi stromy. Vstoupila do jeho domu. Tedy bývalého, když teď ho vlastnilo město. Prohrábl si frustrovaně rukou vlasy. Na té dívce něco bylo. Bylo to, jako kdyby nezaujala jen jeho lidskou část, ale i tu vlkodlačí. Byl z něj teď Alfa. Musel si zachovat zdravý rozum a ne, že když uvidí nějakou novou holku, tak hned ztratí hlavu, protože se mu krev navalí do slabin.
Zavrčel, ale stejně ji tiše následoval až k jejímu domu, do kterého dorazila těsně před spuštěním deště. Zastavila se u dveří, jako kdyby tušila, že ji pozoruje. Schoval ze strom, ale stále měl dobrý výhled. Viděl, jak si vyndala sluchátka z uší, vytáhla z kapsy klíče a odemkla si. S posledním rozhlédnutím zmizela v domě. Opře si čelo o drsnou kůru na stromě a pokusil se napočítat do deseti, aby se uklidnil. Jeho drápy vytvořily úhledných deset rýh v kůře. Zamračil se a nechal je zasunout zpět. Zavrtěl pro sebe hlavou a vydal se do svého úkrytu, o kterém nikdo netušil, kromě Isaaca, vlkodlaka, kterého stvořil. Avšak Scott, kterému tu důvěřoval snad nejvíce o tom místě neměl ani tušení. Nedůvěřoval už totiž jeho přítelkyni, Allison Argentové. Nesnášel lovce.
Teď musí jen najít způsob, jak se vypořádat s těmi divnými pocity, které v něm vyvolává ta dívka. V hlavě mu zněl její hlas, když volala do domu. Musí se těch pocitů zbavit, akorát by ho to zdržovalo od jeho úmyslů. Založit si svou smečku, kterou potřebuje.


Talk To Me » Elena & Derek (Crossover TVD/TW) /✓/Kde žijí příběhy. Začni objevovat