8. Kapitola

1.4K 67 1
                                    

Derek v náručí držel spící Elenu, která spočívala hlavou na jeho hrudi a tiše oddechovala. Milovali se dlouho a hlavně několikrát, jako kdyby měli nekonečnou výdrž. Nemohl z ní spustit ruce a vypadalo to, že ona z něj také ne.
Pohladil ji něžně po vlasech, zatímco poslouchal zvuky zvenčí, kde se neslo spíše až hrobové ticho, kromě občasného šumění větví. Nešlo mu stále do hlavy, proč se střílelo. Neslyšel, že by tam byl nějaký zatoulaný vlkodlak. Jen střelba. Povzdechnul si a políbil jemně Elenu do vlasů. Cítil se jinak. Nikdy se mu nestalo, že by tak rychle přilnul k dívce. A nikdy si nemyslel, že by ta dívka mohla být dcera lovce.
Derek sáhl na noční stolek a vzal z něj mobil, který nechal na vibrace, kdyby někdo něco chtěl, tak aby nemusel probudit Elenu. Opatrně jiuložil do peřin, přikryl ji, aby nezmrzla a oblékl si boxerky a džíny. Nazul si boty s ponožkama a s tričkem tiše vyšel z místnosti a vydal se po schodech nahoru. Měl to tu nechat opravit, ale stále ještě to není zcela jeho dům. Tohle tu zůstalo poté, co tu jakžtakž žil, když se vrátil do Beacon Hills.
Zrovna když došel do haly, tak se zastavil a jen zůstal zmateně koukat na otevřené dveře. Pamatoval si, že je zavřel, než Elenu zatáhnul dolů. Znělo to hůř, než to myslel.
,,Říkal jsem si, že tě tu najdu," ozval se hlas z obýváku a on se zamračil. Došel tam a narazil na svého strýce. Zamručel nespokojeností.
,,Co tady sakra děláš?" zeptal se ho.
,,Měl bych se zeptat na to samé. Mimochodem, mělo by tě zajímat, že do města dorazili další lovci od toho papínka tvé holky." Odpověděl mu Peter a podíval se na něj. Vypadal znuděně, ale jeho oči prozrazovaly zájem a to se Derekovi nezamlouvalo. Schoval telefon a sevřel ruce v pěst.
,,O čem to mluvíš, jací další lovci?" přešel až k němu a prohrábl si rozcuchané vlasy rukou.
,,Neslyšel si tu střelbu? Jeden Omega je mrtvý, divím se, že jsi nic nezaznamenal." Uchechtl se strýc. ,,Vlastně nedivím, když si byl s ní. Taky bych asi vypnul, kdybych si užíval." Dodal a Derek už jen tak tak potlačoval chuť vrazit mu. ,,Jsi jí celý načichlý. Cítil jsem ji z tebe už, když jsi byl dole." Usmíval se a nejspíš netušil, že stále dráždil hada bosou nohou.
,,Měl by jsi zmizet, dřív než tě tu Elena najde a já budu muset vyhodit ten tvůj narcistickej zadek sám," zavrčel Derek.
,,Nepoznávám tě, ale jak si přeješ. Jen by jsi měl začít přemýšlet, kam tě to dovede, protože tímhle tempem tě chytí znovu," řekl, než odešel ze dveří ven.
Derek se cítil, jako kdyby se znovu mohl po tak dlouhé době nadechnout.
,,Kdo to byl?" zjevila se se vedle něj Elena skoro jako duch, ale on odolal nutkání odskočit. Nensášel překvapení, ale kdyby to překvapení měla mít dále její podobu, klidně by je snesl.
,,Můj strýc, Peter. Nikdy se nenechej oklamat. Je to skvělý manipulátor, ale jen si s tebou většinou zahrává." Odpověděl jí Derek a ona se k němu přitulila.
,,Jsou tu další lovci?" zeptala se tiše, lehce roztřeseně. Derek tiše zaklel a přemýšlel, kolik mohla z jejich rozhovoru slyšet.
,,Ano, prý přijeli další." Odsouhlasil to pak. Nemělo cenu nic zatajovat.
,,Kdo je Omega?" zašeptala pak a víc se k němu přitulila. Objal ji a pohladil po vlasech.
,,Osamocený vlkodlak bez své smečky," zamumlal jí do vlasů a políbil do nich.
,,Je mi to líto, že zemřel, Dereku." Povzdechla si a on přikývl.
,,Vyřešíme to, neboj se." Políbil ji na rty, ale ona se po chvilce odtáhla, až měl chuť zakňučet na protest a přitáhnout ji zpátky k sobě.
,,Já vím. Musím jít, zavoláš mi zase?" zeptala se a krásně se usmála.
,,Nevím, zda se ti neozvu hned za pět minut, jen abych věděl, že jsi v pořádku." Odpověděl Derek a ona se tiše zasmála.
,,Budu," kývla a chtěla vyjít ven, ale on ji chytil za ruku a přitáhl k sobě.
,,Buď opatrná a přestaň na chvíli zase běhat, prosím. Kdo ví, zda by ti neublížili," zamumlal, v hlase mu zněl strach, že by o ni mohl přijít a její pohled zjihl.
,,Nic se mi nestane, slibuju," postavila se na špičky a políbila ho. Pak mu jemně stiskla ruku, než ji pustila a vyběhla ze dveří. Povzdechl si a díval se na zavřené dveře ještě hodně dlouho, než se dal znovu do pohybu.
***
,,Eleno! Kde jsi byla? Měl jsem o tebe strach!" ozval se Johnův hlas jen co prošla dveřmi a už se hnal k ní.
,,Běhala jsem a zapomněla na čas. Znáš to, sluchátka, hlasitá hudba, že nevnímáš okolí a jen běháš." Pokrčila rameny, tak nenuceně, jak jen svedla, ale v duchu se radovala z toho, co se stalo. Byla s Derekem. Strávili spolu velmi žhavé chvilky a jí se to opravdu líbilo.
,,Byla jsi v lese?" zeptal se a ona věděla, že se ptá, protože tam někdo střílel a pak zemřel ten Omega, nebo jak ho nazval ten Peter.
,,Ano, byla jsem tam." Přikývla a rozešla se nahoru. ,,Někdo si tam nejspíš dělal legraci tím, že střílel po šiškách," zamručela, než utekla do svého pokoje, kde se zamkla a málem vykřikla, když uviděla na své posteli sedět Isaaca. Zmateně svraštila obočí, stejně jako hned on, když si ji tak prohlížel. Odložila na svůj psací stůl mobil se sluchátky a píšťalku a dál ho pozorovala.
,,Byla jsi s Derekem," řekl, nebyla to otázka, ale konstatování.
,,Ano, to byla," přikývla a on se zamračil.
,,Proč jsi s ním byla?" zeptal se jí.
,,Taky tě zdravím Isaacu, jak milé, že jsi se mi vloupal do pokoje a očmucháváš mě," protočila nad ním oči a rozupustila si vlasy z culíku. ,,A byla jsem s ním, protože jsem chtěla. Co potřebuješ?" zeptala se ho tišeji, protože se bála, aby otec něco nezaslechl.
,,Ve městě jsou prý lovci, které zavolal tvůj otec a už zabili jednoho vlkodlaka. Nepotrvá to dlouho a budou mít na mušce i nás ostatní," odpověděl a vstal. Zamířil k ní.
,,Koho? Jaké ostatní?" podívala se na něj. ,,Myslíš tebe a Dereka? Ty moc dobře víš, že bych nikoho z vás neudala," zamračila se Elena.
,,Neřeknu ti, kdo je tu dál, ale měla bys vědět, že jestli se to od tebe někdo dozví, tak toho budeš litovat," přiblížil se tak blízko, až narušil její osobní prostor.
,,Trhni si. Ze začátku jsi ke mně byl milý, tak proč se teď chováš jako idiot?" zeptala se ho a narazila do stolu, když odstoupila. On se zase přiblížil.
,,Protože jsi mě odmítla kvůli Derekovi? Možná," zavrčel a ona přimhouřila oči.
,,Nesaháš mu ani po kotníky, Isaacu. Mohli jsme být přátelé, jsi skvělý kluk, ale když dojde na to, s kým bych radši chtěla být, tak Derek jasně vyhrává." Řekla mu, nechtěla být krutá, ale Isaac se k ní choval hrozně a to mu nic neprovedla.
,,Tohle ještě neskončilo, Eleno. A o tomhle pomlč. Nikomu to neříkej, bude to... naše tajemství," ušklíbl se a poté odešel tak, jak vešel. Oknem.
,,Škubni si s tajemstvím." Zamumlala a pak zavřela oči a snažila se sama sebe uklidnit.
,,Co to bylo?" zeptal se jí někdo před ní a ona pootevřela jedno oko, jen aby viděla Dereka, jak před ní stojí.
,,Co tady děláš? Víš jak je to nebezpečné?" zamračila se na něj, ale on se jen uchechtl.
,,Tvůj otec odjel, protože mu volal jeho tým lovců," pokrčil rameny a usmál se. ,,Kocour je pryč a myši mají pré," zasmál se, než ji políbil. ,,A teď mi řekni, proč tu okolo cítím Isaaca, viděl jsem ho i odcházet a ty jsi byla napjatá, když vyskočil z okna a já zrovna přicházel." Dodal a Elena se pousmála nad jeho dlouhou větou.
,,To nic, prostě jsme se jen nedohodli,"pokrčila rameny pro změnu ona a políbila ho. ,,Musím si dát sprchu," dodala a on se jen usmál.
,,Umyju se s tebou," mrkl na ni a ona věděla co to znamená. Jeho touha v kalhotách to jasně dokazovala.
,,Myslím, že k mytí se asi nedostaneme," zasmála se tiše a vedla ho do koupelny.


Talk To Me » Elena & Derek (Crossover TVD/TW) /✓/Kde žijí příběhy. Začni objevovat