4. Kapitola

1.4K 76 1
                                    

Elena vešla do školy. John ji teď nechtěl nechat bez dozoru, takže ji do školy dovezl. Povzdechla si a rozhlížela se po zalidněné chodbě, kde proudily davy studentů a ona se cítila oproti nim šíleně maličká a navíc neviděla nikde Allison. Potřebovala jednat. Chtěla Derekovi pomoct, ať to stojí co to stojí.
,,Eleno?" ozval se za ní hlas osoby, kterou by nejradši hned objala.
,,Allison, potřebuju-" zastavila se, když vedle ní objevila spoustu lidí.
,,Oh, promiň. Tohle je Scott, Stiles, Lydia a Isaac." Představila jí osazenstvo. Elena se kousla do rtu a přikývla.
,,Ahoj, těší mě. Jsem.. Elena." Představila se a přátelsky se usmála.
,,Vypadáš vyplašeně," poznamenala rudovlasá dívka, kterou poznala jako Lydii.
,,Potřebuju pomoc," špitla Elena, stále se kousajíc do rtu. Všichni se zamračili a pak ji vedli do ústraní.
,,Co se děje?" zeptal se Scott a ona si je všechny nervózně prohlédla. Najednou se cítila stísněně, skoro klaustrofobicky.
,,Rozestupte se, vždyť je bledá jak stěna!" odtáhl všechny Stiles, jak ho poznala a byla mu velmi vděčná.
,,Derek, on... on," zakoktala a pak se pořádně nadechla, aby nabrala odvahu a nekoktala. ,,Můj táta ho vězní.. mučí, potřebuje pomoc a ode mě ji nechce, protože nechce, aby mě otec obviňoval z jeho zmizení." Šeptla nesměle a všichni na ni zírali jako na blázna.
,,Tvůj otec je lovec?" zeptala se pak Allison a Elena nejistě přikývla.
,,A zajal Dereka?" ozval se Isaac, který si ji doposud jen prohlížel. Znovu přikývla.
,,Co budeme dělat? Váš neschopný Alfa lítá zase v průšvihu." Okomentovala to Lydia.
,,Není neschopný, je zraněný," obořila se Elena na ni, když dostala chuť ho bránit. Když si uvědomila, co udělala, tak se kousla do rtu a opřela se o zeď. Všichni na ni zůstali koukat.
,,Dobře, takže nás zavedeš domů, že se s námi chceš učit, jakmile tam nebude tvůj otec, ukážeš nám, kde ho skrývá," plánoval Scott. ,,A my ho pak v noci dostaneme odtamtud." Dodal.
,,Scotte, brácho," zasmál se Stiles a vzal ho s vrtěním hlavy kolem ramen. ,,Chceš dostat chlapíka s kaktusem v zadku z problémů, ale tím to nevyřešíš, to víš ne?" zeptal se ho a Elena zmateně nakrčila obočí.
,,Půjde po nás. Proč nám to vlastně říkáš a nedržíš se otce?" zeptal se pak Scott a Elena se zamračila.
,,Vy si snad myslíte, že mi snad dělá dobře dívat se na mučení? Nebo bych měla být ta zlá a chtěla bych kuchat lidi zaživa? Jděte se vycpat!" řekla jim naštvaně, provlékla se mezi nimi a šla chodbou dál ke své skříňce. Když se k ní dostala a otevřela ji, tak se zase zavřela, když se o ni opřel Isaac.
,,Tohle si o tobě nemyslím, ale Scott má pravdu. Museli jsme se zeptat, protože Allison jednu dobu držela basu se svým otcem. Oba jsou lovci. Překvapivé, že?" uchechtnul se a Elena na něj zůstala koukat.
,,Neumím skoro zacházet ani s kuchyňským nožem, tak mi řekni, jak mám umět zacházet s nějakou svítící tyčí, která je podle všeho velkým paralyzérem na vlkodlaky?" zeptala se ho tiše.
,,Takže, půjdeme se učit po škole k tobě? Ukážeš mi ten sklep, pak s papínkem vyrazíš z domu, zatímco já osvobodím Dereka. Třeba pak nebudu už tak hrozný," řekl Isaac, než se odlepil od její skříňky.
,,Potřebuje pomoc, takže mu pomož, protože mě akorát vždycky odhání, abych se neprozradila otci," odpověděla Elena a otevřela skříňku.
,,Je zvláštní, že od tebe nechce pomoc," zamumlal Isaac, ale dříve, než mu Elena stačila odpovědět, tak už byl pryč. S povzdechem se zase pustila do hledání knížek na první hodinu.
***
Po dni stráveném ve škole, kdy prakticky nemusela znovu nic dělat, protože vše probírala už dávno v Mystic Falls, se vrátila domů společně s Isaacem. Stále nevěděla, zda otci říkat tati a nebo zůstat u Johna.
,,Tati?" zavolala nakonec, aby to od ní taky někdy slyšel. Dům byl ale tichý. ,,Asi není doma," zamumlala ke svému doprovodu a vedla ho směrem ke sklepu.
,,Řekl bych, že je dole." Zamumlal Isaac, když si prohlížel zavřené dveře, které ovšem nebyly zamčené.Elena se řádně nadechla a poté otevřela dveře. ,,Tati?! Jsi tam dole?" zeptala se a pokrčoila do osvětléneho sklepa.
,,Hned jsem tam, zůstaň nahoře, zlatíčko!" zvolal John a ze zdola se ozvaly hlasité kroky, když došel nahoru a zhasl. Přišlo jí divné, že Derek nic neřekl, nevydal ani hlásku.
,,Tati? Jen jsem tě hledala, abych ti řekla, že se budu nahoře učit s Isaacem." Řekla co nejmileji.
,,Isaac Lahey, pane." Představil se slušně a podal Johnovi ruku. Ten ji s přimhouřeným pohledem přijal a potřásl si jí s ním.
,,Těší mě, John Gilbert." Představil se a podíval se poté na Elenu. ,,V kuchyni se budete učit? Do sedmi nejdéle, pak musím odjet, takže se taky rozloučíte." Řekl a jeho dcera přikývla na srozumněnou. Stejně tak Isaac.
,,Tak pojď," pobídla ho tiše a v duchu se modlila, aby byl Derek v pořádku.
***
,,Cítil jsem krev, byl to velmi silný závan," zamumlal, když se John vrátil zpátky dolů.
,,Krev? Derekovu?" vyděsila se Elena, ale mluvila tiše, pisklavě, ale tichounce, aby ji otec neslyšel.
,,No tvého otce asi těžko, když nebyl zraněný," odsekl Isaac a brunetka se od něj stáhla, vyděsil ji, jak mu zaplály jeho oči zlatavou barvou. ,,Promiň," řekl omluvně a ona kývla.
,,To je v pořádku," šeptla, než otevřela jejich učebnice. ,,Ať to vypadá, že se opravdu učíme," dodala na vysvětlení a usmála se.
***
Derek z posledních sil držel oči otevřené. Nenáviděl, že je tato místnost zvukotěsná a on nemůže slyšet nic, co se děje venku. Lovec už odešel a nechal to tu zamknuté. Cítil, že je už něco po desáté, když se najednou dveře otevřely s velkým trhnutím a ranou, když dopadal zámek na podlahu. Pak už jen viděl, jak sbíhá schody Isaac a za ním zůstala tichá Elena, která vyhlížela, hlídala, aby se otec ještě nevrátil. Ale když zabloudila pohledem k němu, tak jejich pohledy uzamkl a jen ji pozoroval. Elena se na něj měkce usmála, než mu Isaac zamával rukou před obličejem.
,,Bude naštvaný, bude zuřit," zamručel Derek, když se mu Isaac pokoušel rozdělat pouta, ale byla silná.
,,Ženskou práci na chlapech nechat nemůžete," usmála se Elena, když to viděla a sešla pomalu, ladně dolů, než přešla k nim a odtáhla od něj Isaaca. Pak vytáhla vlásenku a stoupla si na špičky a s úsměvem mu rozdělávala pouta. Jedno a pak i druhé. Druhý vlkodlak ho podepřel a Derek s radostí přenechal svou váhu opřít se o sílu vlkodlaka.
,,Díky," zamumlal unaveně a díval se na Elenu.
,,Udělala jsem to ráda." Zamumlala, než začala přejíždět jemnými prsty po jeho těle. Okamžitě ožil. Každé jeho nervové zakončení prahlo po jejím doteku více a více. Pozoroval ji, jak soustředěně prohlíží jeho kůži.
,,Hojíme se rychle," zašeptal a pustil se Isaaca. Narovnal se a uvědomil si, jak je velký oproti té drobné bytosti naproti němu. Držel se sice sotva na nohou, ale nechtěl předvést slabost před ní.
,,To je dobře," pohladila ho po tváři. ,,Budeš mi chybět. Ty hovory se mi líbily," řekla a on toužil hned se připoutat zpátky, jen aby jí vyhověl.
,,To mně taky," řekl Derek, než ho Isaac začal táhnout pryč. Elena se za nimi jen dívala, dokud jí nezmizeli z dohledu.

Talk To Me » Elena & Derek (Crossover TVD/TW) /✓/Kde žijí příběhy. Začni objevovat