12. Kapitola

1K 55 1
                                    

Elena se nechala odvézt do školy Derekovým autem. Vypadal potěšeně a ona taky. Včerejší večer byl v jejich vztahu velmi důležitým a nejen proto, že se stala vlkodlačicí, ale taky proto, že si vyznali lásku. Cítila se díky tomu šťastně.
,,Takže, po škole tě zase vyzvednu, dobře? Jsi si jistá, že tam chceš jít? Musíš se přeci naučit kontrolovat," spustil, když zastavil u chodníku a ona se usmála.
,,Řekla bych, že to zvládnu, neboj se. A po škole se na tebe těším. Jen budu muset pak na chvíli ještě domů," dodala a políbila ho na rty.
,,Doprovodím tě, nenechám tě jít samotnou." Odpověděl a zůstali na sebe koukat. ,,Kdyby něco, hned mi zavolej a já přijdu, dobře?" Pousmál se na ni.
,,Ano, pane Hale. Zavolám vám hned, jakmile se něco bude dít." Slíbila, ještě se políbili a ona pak vylezla z auta a zavřela za sebou dveře. Spousta lidí ji pozorovalo. Hlavně skupina Scotta, kde byl i Isaac a Stiles. Také Lydia a Allison. Narovnala se a snažila se působit odhodlaně. Podívala se na auto a usmála se na Dereka, zamávala mu a on se usmál a pak odjel. To luxusní auto, které měl tu působilo velmi zvláštně. Nešlo o to, že by tady spousta studentů nemělo drahá auta, ale o to, že to Derekovo zvláštně vynikalo.
Elena se kousla do rtu, než se rozešla ke škole. Možná se stala vlkodlakem, ale její stydlivá povaha jí zůstala. Vlastně se cítila jinak jen tou silou a tím vším, co přináší vlkodlačí stránka.
Vešla do školy a zamířila okamžitě ke své skříňce. Dnešní den ve škole chtěla v klidu, jelikož se hlavně těšila na dobu, kdy bude s Derekem. Odemkla si skříňku a zandala nepotřebné a vytáhla vše potřebné.
Když zavřela skříňku, tak se jen otočila, ale v tu chvíli věděla, že to dělat neměla. Před ní stálo jedno z těch dvojčat z lesa a ona s vyplašeným vyjeknutím upustila knihy na zem. Rozhlédla se kolem ,ale chodba byla tak hlučná, že to nikdo nevnímal.
,,Je z tebe vlkodlak. Nezemřela si, výborně." Usmál se a sklonil se, aby sebral její knihy, které jí pak podal. Mlčky ho pozorovala, protože měla strach. Nevěděla, co by měla říct, udělat. Jako kdyby najednou měla v hlavě vygumováno. A toho si nejspíš ten kluk všimnul a přitiskl ji na skříňky. Bzděčně zalapala po dechu a byla vděčná, že mezi nimi jsou aspoň její knihy.
Dívala se mu do očí, ve kterých se rudě zablesklo a ona jako kdyby zkoprněla. Co to s ní bylo?
,,Měla by jsi mi být vděčná, Eleno. Jen díky mně a mému bratrovi jsi teď lepší, silnější, rychlejší..." vzal jeden pramen jejích vlasů pohrával si s ním v prstech.
,,To vy jste to dvoumetrové... cosi.." vydechla v poznání, i když neřekla monstrum. Určitě by ho tím jen naštvala.
,,Cosi.." zasmál se. ,,Ano, to jsme my a ty jsi teď Beta v naší smečce, jak bych to jen řekl. A víš, co uděláš?" zavrněl, zněl jako mlsný kocour, když se k ní naklonil a strčil ji vlasy za ucho.
,,Nic neudělám," zašeptala, dech se jí najednou zrychlil a ona koukala na skříňky naproti ní.
,,Zabiješ Dereka a tak se staneš částí naší smečky Alf. A ano, uděláš to. Buď ty jeho nebo on jeho smečku a tebe. To by byla opravdová škoda. Hodila by jsi se nám ve smečce. Nemůžu se dočkat, až tě budeme mít po boku," mumlal jí do ucha a natisknul se na ni ještě víc. Elena zůstala celá ztuhlá, nemohla uvěřit jeho slovům.
,,Nikdy Derekovi neublížím," zavrtěla hlavou a pak se pořádně nadechla, než mu vrazila koleno přímo mezi nohy. ,,Trhni si!" zavrčela a odstoupila od něj, když se svezl na podlahu.
,,Uvidíme se na hodině, maličká." Zamručel, než se těžce postavil. Ale to k němu přistoupil ten druhý. Oba na vlas stejní, podobně i oblečení.
,,Jdeme Aidene," zamračil se a vedl ho pryč. Elena si však všimla, jak pokukoval po jednom klukovi. Danny se nejspíš podle ní jmenoval. Pokud jméno nepřeslechla. A právě teď potřebovala mluvit se Scottem, aby ho varovala.
***
Derek chodil opatrně po lese, poslouchal okolní zvuky a zkoumal, zda neuvidí někde nějaké lovce nebo někoho z té blbé smečky, která proměnila Elenu.
Odstranil už dvě pasti, co našel, ale po lovcích nebylo ani stopy. Po nikom nebylo ani stopy.
Škubnul sebou, jak ticho narušilo zvonění jeho telefonu. Volal mu Scott. Tak nějak si oddechl, že to nebyla Elena, protože by měl akorát strach, co by se dělo. I když volání se Scottem, což se stávalo zřídka, mu taky zrovna moc nepomáhalo.
,,Derek," ohlásil se do telefonu.
,,Myslím, že máme problém." Odpověděl mu Scott a Derek znervózněl.
,,Něco je s Elenou? Co se děje?" zeptal se a zamířil zpátky k autu.
,,Tak nějak je to větší. Ale týká se to i Eleny. Allison a Lydia jsou s ní. Já jsem tu s Isaacem a Stilesem." Dodal Scott a Derek málem frustrovaně zavrčel. Co to s tím McCallem bylo, že mu nemohl dát odpověď?
,,Tak co se děje?!" zeptal se znovu Derek, pomalu ztrácející trpělivost, hlavně teď chtěl vidět Elenu.
,,Elena mi řekla o té smečce Alf." Slyšel v hlase mladšího vlkodlaka zaváhání. ,,A dva z nich, dvojčata, začali chodit sem na školu." Dodal a Derek ztuhl.
,,Co se stalo?" zamumlal, očividně nesvůj.
,,Jeden z nich mluvil s Elenou. No, hlavně se na ni tisknul, jako kdyby byli milenci," uchechtl se Scott.
,,To není vtipný, ještě jednou tohle někdo řekne a bude litovat!" zavrčel Derek a odemkl své auto.
,,Řekl Eleně, že je teď Beta v jejich smečce. Že to on s jeho bratrem ji proměnili. A taky jí řekl, že chce, aby tě zabila." Povzdechl si mladší vlkodlak a Derek ztuhl uprostřed pohybu. Myslel si, že chtějí jeho, proto ohrožovali Elenu. Ale oni ho chtějí zabít?
,,A dál?" zachraptěl, najednou měl sucho v krku.
,,Prý pokud ona nezabije tebe, tak ty zabiješ ji a nás, celou svou smečku. Aby jsi se stal jedním z jejich smečky," dodal Scott a Derekovi to začalo lézt na mozek.
,,Co dalšího ti řekla Elena? Je v pořádku?" zeptal se, tohle teď řešit nechtěl, aby musel poslouchat o tom, jak on má někoho zabít nebo jeho Elena má zabít jeho.
,,Uštědřila mu za tohle kopanec mezi nohy. Pořádný, jak jsem viděl. Ale ten kluk se nevzdává." Dodal a Derek si prohrábl rukou vlasy.
,,Jedu ke škole, budu tam za deset minut." Řekl a zavěsil. Nedal možnost mu odpovědět. Vlezl do auta, zařadil a vyjel ke škole.
***
Elena seděla ve své lavici, kolem ní se posadili všichni ze skupiny Scotta, aby se k ní nedostal ten vlkodlak. Cítil se mizerně. Potřebovala Dereka, aby jí všechno vysvětlil, aby se cítila zase v bezpečí.
,,Bude to v pohodě, neboj se." Ujišťovala ji Lydia a pohodila vlasy a jak Elena zaznamenala, tak Stiles na ni zůstal jen zírat.
,,Stilesi, zavři pusu nebo ti do ní vlítne moucha," řekla mu a on jen zaklapl a nervózně těkal pohledem mezi všemi. ,,Snad to bude v pohodě," dodala pak k Lydii.
,,Naučím tě pár bojových triků," navrhla Allison, která se zdála spíš natěšená na učení, než pohoršená tím, že je z Eleny vlkodlak. Nikdo se tím nezdál moc zaskočený. Všichni se k ní naopak chovali mile, skoro jako kdyby byla malomocná nebo co.
,,Ehm.. díky?" nabídla Elena odpověď a trochu se pousmála. Pak se radši podívala z okna, aby je nevnímala a zpozorněla, když se u chodníku zastavilo Derekovo auto. Neřekli jí, že by měl přijet. Jenže už začala hodina a ona tak musela zůstat sedět.
,,Omlouváme se, že jdeme pozdě, ale ztratili jsme se." Objevili se ve dveřích ti dva bratři a ona pevněji stiskla propisku.
,,V pořádku, posaďte se." Odpověděl profesor a začal vykládat látku. Očividně už o tomhle mluvit nechtěl. Elena se musela soustředit, cítila, jak v ní kypěl hněv a ona věděla od Dereka, že by se mohla proměnit.
,,Eleno, uklidni se," zašeptal za jejími zády Scott, očividně se jí snažil uklidnit, protože věděl, co se v ní odehrává za boj.
,,Musím.. na čerstvý vzduch." Zamumlala, než zvedla ruku, cítila se divně.
,,Ano, slečno Gilbertová?" zeptal se profesor.
,,Smím, mohla bych prosím na chvíli na chodbu? Není mi vůbec dobře," zamumlala, cítila jak zelená.
,,Ehm, jistě. Běžte. Stejně víte o téhle látce všechno." Mávnul rukou a Elena rychle proběhla mezi lavicemi, nedívala se vůbec na toho vlkodlaka, který měl dvojče a odešla ze třídy. Když za sebou zavřela dveře, tak si tiše oddechla a rozešla se po chodbě. Snažila se uklidnit.
,,Eleno?" zeptal se hlas za ní a ona poskočila leknutím, jak neslyšela žádný hluk. Otočila se a dívala se do těch starostlivých očí Dereka.
,,Jsi tady," zašeptala, než se mu přivinula do náruče a snažila se uklidnit.
,,Jsem, bude to v pořádku Eleno. Neboj se, bude to v pořádku." Zamumlal jí do vlasů.
,,Chtěl po mně, abych tě zabila, ale ty víš, že bych to nedokázala, že ano? Že bych ti nikdy neublížila." Dodala a vzhlédla k němu.
,,Spolu všechno porazíme. Bude to v pořádku, dobře?" zeptal se a ona rychle přikývla.
,,Miluju tě," řekla, ale Derek neodpověděl. S protočením očí padl na kolena a pak na zem. ,,Dereku?" zeptala se Elena poplašeně a poklekla k němu. Vytáhla mu ze zad šipku, která musela být naplněna nějakou uspávací látkou.
Vzhlédla od něho až tehdy, když se nad nimi objevil stín. Překvapením zůstala zírat.
,,Tati?" zeptala se, když viděla jeho přísnou tvář, jak byl rozzlobený a držel si o boku uspávací pistoli.

Talk To Me » Elena & Derek (Crossover TVD/TW) /✓/Kde žijí příběhy. Začni objevovat