15. Kapitola

860 40 1
                                    

Elena padla na zem a prudce oddychovala. Vlasy v culíku se jí stejně lepily na krk potem. Na sobě měla sportovní podprsenku a tříčtvrteční legíny s botaskami. Připravená na trénink.
,,Víš, na to že jsi vlkdolak, tak moc rychlá nejsi," dobírala si ji s úsměvem Allison, když jí pomáhala se zvednout. Elena si oprášila legíny.
Už je to týden, co utekla a co se rozhodla, že už nebude ta v nesnázích a že se naučí být samostatná. Nemohla přeci pořád spoléhat na Dereka nebo ostatní.
,,Náhodou se zlepšuju," namítla Elena a postavila se zpátky do bojové pozice. Byla připravená a tentokrát se nechtěla nechat srazit k zemi.
,,Takže," první kop od Allison v klidu zvládla. ,,Po tobě jde smečka alf?" zeptala se a pokusila se Elenu praštit pěstí, ale ta se úspěšně vyhnula a podkopla Allison nohy.
,,Jo, jdou po mně a Derekovi. A jsou opravdu děsiví," dodala Elena a usmála se na svou soupeřku, která ležela na zemi. ,,Začala jsem chodit na lekce bojových umění, tak snad mi to nějak pomůže," dodala a uviděla nesouhlasný výraz ve tváři Allison.
,,Nebojíš se, že se tam proměníš?" zeptala se.
,,Zprvu jsem se bála, ale tak trochu si to nacvičuju u tebe. Všechno jde v pohodě," řekla a pomohla jí vstát. ,,Vím, že Scott a Isaac hrají lakros, takže se taky nějak musí ovládat. Takže já to musím zvládnout taky," usmála se a začala se protahovat. Allison ji následovala.
,,Víš, je zvláštní vidět Dereka zamilovaného. Nikdo si nemyslel, že by to období mohlo nastat," řekla po chvíli Allison a Elena se na ni podívala.
,,Chceš říct, že tu dobu co tady je s nikým nebyl?" zeptala se.
,,Nebyl, nikdo nevěděl proč, ale teď je jasný, že čekal na někoho speciálního," odpověděla a Elena se začervenala.
,,Jsem ráda, že jsme kamarádky. Chybí mi Caroline a Bonnie, ale ty a Lydia jste jim velmi podobné." Přiznala vlkodlačice. ,,Jednou by jste se měli setkat," dodala a udělala ze stoje most. Jako roztleskávačka byla vždy velmi ohybná a díky pohybu stále je.
,,Tak se tam někdy zajedeme podívat a nebo ony můžou sem, až se to všechno vyřeší." Nabídla Allison možnost a Elena přikývla.
,,Díky," usmála se a postavila se, začala si balit věci. ,,Pro dnešek asi konec, co říkáš? Já musím za Derekem, jinak bych měla průšvih. Teď si mě dost hlídá a kdybych nepřišla včas, tak je schopný rozebrat město kámen po kameni." Usmála se Elena zamilovaně a Allison se rozesmála.
,,To mi povídej, Scott je přesně takový," kývla a obě dívky se rozesmály.
***
Elena si prohrábla vlasy, když vkročila do bytu a rozhlédla se. Všude byla tma, jako kdyby tady nikdo nebyl a tak rozsvítila.
Po zemi byly rozházené plátky růží a z papíru udělané šipky. Elena se usmála, odložila věci a vydala se po šipkách nahoru po točitém schodišti a do Derekova pokoje, kam růže směřovali. Když však otevřela, viděla jen prázdný pokoj.
,,Připravil to tu hezky, ale pak musel odejít, protože měl pár pochůzek s mými přáteli," ozval se za ní hlas a ona se otočila.
,,Páni, týden nic a najednou zase ty? Nepřestává tě to bavit?" podívala se na něj, jak si tak samolibě stál.
,,Tak trochu, protože se mi nelíbí, jak mi pořád utíkáš, ale teď to mám promyšlené." Pokýval hlavou jako kývací panáček.
,,Vážně? Praštíš mě kyjem a odvlečeš do jeskyně?" zeptala se Elena a založila si ruce na prsou.
,,Ne," usmál se Aiden a vyndal z kapsy policejní pouta. Zatočil jimi na prstě. ,,Nechám ho, aby nás načapal v posteli, kterou sám připravil. Zajímalo by mě proč," dodal a hnědovláska si ho měřila pohledem.
,,Máme výročí. Jsme spolu dnes už měsíc." Řekla mu popravdě. ,,Derek se překonal, na tohle on totiž není, ale líbí se mi, že mu na nás záleží. Na všech jeho blízkých mu záleží," dodala a pozorovala Aidena.
,,Takže mu asi zlomí srdce, když nás tam objeví. A ty už nebudeš chráněná osůbka," zapředl jako mlsný kocour a jeho oči se rudě zaleskly, než se po ní natáhl, ale Elena využila svých vlkodlačích reflexů a uskočila.
,,Ale já už nejsem někdo, kdo se o sebe neumí postarat. Kdo běhá za druhými pro ochranu," řekla a přikrčila se. ,,Já jsem přítelkyně Alfy," zavrčela, než se její duhovky rozzářily zlatou barvou a ona skočila po Aidenovi. Začali se prát, váleli se na zemi, jednou byl nahoře jeden a poté druhý. Jako kdyby si s ní jen hrál.
,,Víc neumíš?" zasmál se ten vlkodlak a Elena zavrčela a škubla pouty z jeho ruky, ale to se najednou omotla kolem jejího zápěstí a poté kolem jeho. Spojilo je to tak. Elena zamrkala a zůstala se dívat na svou a jeho ruku v poutech.
,,Sakra," zanadávala než začala rukou škubat, aby to rozbila. Jenže Aiden se jen zazubil a pak i s ní rychle vstal a táhl ji z bytu. Vzpírala se mu na patách, chytala se věcí, ale pouta ne a ne povolit.
,,Jak to, že nejdou rozbít?" zeptala se ho.
,,Protože se na svou sílu vůbec nesoustředíš," odpověděl Aiden a Elena ho kopla do zadku, takže trochu klopýtl. ,,Au," zavrčel a pak se zasmál. Bezstarostný zvuk.
,,Táhni k šípku," zavrčela, než rukou škubla tak, že uslyšela křupnutí kosti dřív, než se pouta rozbila. Vítězně, ale napůl i bolestně vykřikla a přitiskla si zlomenou ruku k sobě. ,,Víš, až se tohle dozví Derek, tak ti nakope zadek," zamračila se na Aidena, který pokrčil rameny.
,,Jsem silnější než on a ty jsi silná dost, nemá šnaci. Hlavně nemá šanci proti smečce Alf," usmál se, než ji políbil na tvář a poté zmizel, zatímco ona zůstala zkoprněle stát na místě. Ruka ji bolela, ale i přesto se rychle rozeběhla do koupelny, kde se naklonila nad umyvadlem a zdravou rukou si začala omývat tvář, kde se jí dotkly jeho rty.
Opatrně pohla zlomenou rukou a a pak zavřela oči, když si ji snažila tou zdravou urovnat a zakňučela u toho bolestí.
***
Derek dorazil do bytu už pozdě. Viděl Eleniny věci a byl rád, že je tady a v pořádku. Unaveně šel nahoru a zastavil se na schodech. Ucítil totiž pach jiného vlkodlaka. Elenina vůně tu byla také, jako kdyby spolu bojovali. Peter však byl cítit jinak než tenhle.
,,Eleno?" vešel do ložnice rychle, ale ztišil se. Elena ležela zachumlaná v přikrývkách, spala. Opatrně k ní přešel a všiml si obvázané ruky. Jemně ji vzal do dlaní a uslyšel tiché syknutí bolesti, když na něj Elena opatrně zamžourala.
,,Ahoj," zamumlala rozespale. V těhlech chvílích toužil po tom, aby uměl kreslit.
,,Co se stalo?" zeptal se jí a ona zavrtěla hlavou a pokusila se ruku stáhnout. On však rozsvítil lampičku a díval se na opuchlou ruku. ,,Musím ti ji vrátit zpátky. Co se dělo?" zeptal se znovu a jemně odvazoval obvaz.
,,Bojovala jsem. Jako pravá vlkodlačice," řekla a usmála se. ,,A nakopala ho do zadku," dodala a on přikývl a pořádně se nadechnul.
,,Vydrž," zamumlal, než pohnul s její rukou tak, že vyjekla bolestí, když to křuplo. Narovnal ji tak. ,,Teď by se to mělo začít normálně hojit," řekl a políbil ji na čelo, než odešel do kuchyně a namočil obvaz ve studené vodě. Poté jí ho přiložil na ruku a jemně ovázal.
,,Líbí se mi ty růže," zamumlala ospale a on po chvíli vycítil, že opravdu znovu usla. Svléknul se jen do trenýrek a vlezl si k ní. Jemně ji k sobě přitulil a díval se, jak se její ruka hojí, než usnul také.

Talk To Me » Elena & Derek (Crossover TVD/TW) /✓/Kde žijí příběhy. Začni objevovat