9. Kapitola

1.2K 59 1
                                    

Derek ležel v posteli ve svém bytě a přemýšlel. Chyběla mu Elena a to od ní nebyl pryč ani dvě hodiny. Díval se na výhled z okna do noci a uvažoval nad tím, jaké by to bylo, kdyby tu měl Elenu pro sebe. Kdyby tu byla s ním, v jeho bytě, strávila tu s ním noc v jeho náručí. I když byla asi pravda, že by nespali, kdyby tu byla. Nemohl se jí nabažit. U ní v koupelně ji sotva nechal zapnout vodu, než ji začal hladově líbat a vzal si ji opřenou o zeď. Už jen z té myšlenky na to, co se stalo začínal cítit touhu.
Zavrtal se víc do peřin, tohle myšlení mu moc nepomůže. Akorát by se z toho zbláznil. I když do toho už v tuhle chvíli opravdu neměl daleko.
Zamručel, než se posadil a natáhl se pro telefon.
Spíš? - Napsal, ale to se mu zdálo divné, takže to smazal. Ahoj, spíš? - Napsal znovu a přemýšlel. Nenapadlo ho nic, co by mohl napsat a tak to po dlouhém uvažování odeslal.
Teď už ne, co se děje? - Přišla mu zpráva a on se ušklíbl.
Potřebuju si s tebou promluvit. - Odpověděl, než vstal z postele a vydal se obléct.
Kdy a kde? - Přišla mu okamžitá odpověď.
Za deset minut na náměstí. - Napsal, než telefon odložil a začal se oblékat.
***
Derek stál na náměstí a čekal. Rozhlížel se po liduprázdných ulicích. V tuhle hodinu se nebylo čemu divit taky.
,,Můžeš mi říct, proč jsem musel vylézt z mé vyhřáté postele?" zeptal se ho Scott, když tam celý rozespalý přišel.
,,Jsou tu další lovci. Musíme zjistit kdo a hlavně si musíme dávat pozor, aby nás nechytili." Řekl mu a pozoroval Scotta, jak si dává pomalu a rozespale vše dohromady.
,,Dobře, to nějak vymyslíme," přikývl a zadíval se na Dereka.
,,Co?" zeptal se zmateně starší vlkodlak a podíval se na sebe.
,,Cítím z tebe dívčí vůni. Těžko tvoji, protože u tebe bych pochyboval, že by jsi zrovna byl gay," uchechtl se a pozoroval ho.
,,Ne," zavrčel Derek. ,,Cítíš Elenu, jsme spolu," řekl mu ještě, aby bylo jasné, že za ní nikdo chodit nemá. Ano, byl velmi žárlivý.
,,Myslíš Elenu, dceru lovce?" ujišťoval se Scott a na tváři zmatený výraz.
,,Ne, myslím Elenu, vetřelce z cizí planety," zašklebil se na něj Derek.
,,Dobrá,chápu. Buď v klidu, mám Allison, nic se neděje," ušklíbl se mladší vlkodlak a dal ruce lehce vzhůru na znamení, že se vzdává.
,,Fajn, takže si dávej pozor, dobře?" zeptal se ho ještě Derek, než se rozešel ulicí pryč. Tmou v ulicích se rozléhaly zvuky jen jeho kroků, když šel okolo obchůdků. Zadíval se do výlohy, kde byl obzvláště krásný přívěsek vlka. Jen obrys ze stříbra s řetízkem. Jako kdyby někdo tušil, že tohle je v Beacon Hills. Věděl, že až otevřou, on bude tady nakupovat.
***
Elena se probudila zimou, Naskočila jí husí kůže a ona neochotně otevřela oči. Dívala se, jak záclony v jejím okně vlají, protože bylo otevřené. V duchu zanadávala a chtěla se už hrabat z postele, když uviděla na polštáři vedle ní malou krabičku, která byla úhledně zabalená a vedle ní růže. Usmála se a přivoněla si. Rázem zapomněla na zimu, na otevřené okno. Jen si vychutnávala vůni růže. Pak vzala opatrně krabičku do ruky a ještě opatrněji začala rozbalovat. Když ji otevřela, tak jen zůstala koukat na krásný přívěšek v podobě vlka. Byl jednoduchý a ona vždy byla za heslo: V jednoduchosti je krása. Tady to opravdu platilo. Přívěšek na jemném řetízku, který přesně pasoval mezi její ňadra. Takhle bylo vidět, komu patří. Zdálo se jí to zvláštně majetnické a uvnitř se z toho tetelila blahem.
Když si zapnula řetízek kolem krku, tak se podívala na hodiny a překvapeně zjistila, že spala do jedenácti! Nebyla příznivcem brzkého vstávání, ale snad nikdy se jí nestalo, že by spala tak dlouho a zameškala část dne. Jenže když si vzpomněla na to, co s ní Derek všechno včera prováděl, tak jí bylo jasné, že dospávala tu únavu, která však byla velmi vítaná. Vyhrabala se z přikrývek a zavřela okno. Když se podívala ven, tak viděla přes ulici stát muže s kapucí na hlavě. Když vzhlédl, tak s úsměvem zjistila, že je to Derek. Nesnášela, že kvůli ní takhle riskoval život, ale zároveň ji těšilo, že mu na ní opravdu záleželo. Strčila si pramen vlasů za ucho a s pousmáním mu mávla. Zaregistrovala malé pozvednutí úst v náznaku úsměvu a pohladila přívěšek těsně nad ňadry. Naznačila rty DĚKUJU a on se pak s mírným pokývnutím vydal pryč. Sledovala ho ještě chvíli, než přešla ke skříni a vytáhla z ní kraťasy a tílko. Oblékla si to a učesala vlasy do neposedného drdolu, ze kterého jí neposlušně spadlo několik pramínků vlasů kolem tváře, kterou pak lemovaly. Tohle se jí líbilo a hlavně dávala tak vyniknout řetízku. Měla i velký výstřih, takže byl dobře vidět.
Vzala si malou kabelku, která měla dlouhý popruh, takže si ji dala přes sebe na rameno, když do ní vyskládala vše důležité a seběhla dolů. Tam prohledala obývák i kuchyni, ale otce nenašla.
,,Tati?" zavolala do domu, ale odpovědí jí bylo hrobové ticho. Nazula si radši balerínky a pak si vzala klíče, než vyšla z domu.
Mířila neurčitým směrem, nevěděla kam jít, kam by mohla. Přeci jen tu je jen chvíli a nevyzná se tu, ale měla hlad, doma si nic neudělala a tak chtěla najít nějaké potraviny.
,,Doufám, že hledáš mě." Ozvalo se jí za zády, jeho dech ji pošimral na krku a ona se bleskurychle otočila a pousmála se, když viděla Dereka, jak ji pozoruje.
,,Bohužel, hledám nějaké potraviny. Nechtělo se mi nic dělat a tak potřebuju něco k jídlu, mám docela hlad." Přiznala mu a on se pousmál a pohladil přivěšek, který jí dal.
,,Pojď, vím o jednom místě, kde dělají nejlepší Derekovu specialitu." Řekl jí a ona se zasmála.
,,A co je ta specialita?" zeptala se, když ji vzal za ruku a vedl si ji městem.
,,Těstoviny s omáčkou," mrkl na ni a ona se usmála.
,,Dám si moc ráda," řekla a políbila ho na rty, než se s ním rozešla dál.
Šli pěšky, procházeli se a povídali si o všem možném. Poznávali se, smáli a soucítili spolu. Eleně snad nikdy nebylo s nikým tak dobře, jako s Derekem.

Talk To Me » Elena & Derek (Crossover TVD/TW) /✓/Kde žijí příběhy. Začni objevovat