Elena se probudila a zmateně se podívala na svou, už zdravou, ruku, která byla obvázaná. Ležela v Derekově náručí a cítila, že ještě spal. Pomalu se nadechla a ucítila jeho osobitou vůni. Mohla se na ni stát závislou, uvědomila si. Byl jako její droga, byla na něm závislá, nechtěla se ho vzdát.
,,Jsi vzhůru a zíráš," zamumlal Derek a ona se usmála, když vzhlédla od jeho hrudi a všimla si, že má stále zavřené oči.
,,Vadí to snad?" zeptala se ho.
,,Je to děsivé," řekl Derek s úsměvem na tváři, oči stále zavřené.
,,Je to romantické," odpověděla mu brunetka a políbila ho na rty. Zasmála se, když ji přetočil pod sebe a usmál se. Díval se na ni a ona se ztrácela v jeho pohledu. Cítila se vždycky důležitě, jako kdyby pro něj byla jediná na světě. Doufala, že on to vnímá z jejího pohledu taky, protože takhle to k němu cítila. Pro ni, byl pouze on. Jediný na světě.
,,Takže s kým jsi to včera bojovala?" zeptal se jí pak její milý a vstal z postele. Ve slunci se lesklo jeho tělo, vypracované svaly a tetování na zádech.
,,S Aidenem," odpověděla a vstala. Přešla až k němu a objala ho rukama zezadu kolem pasu.
,,A řekla jsi mu to?" zeptal se ještě. Jen mu přikývla do zad a tulila se k němu, lísala se jako nějaká kočka. ,,Co na to řekl?" zeptal se Derek.
,,Jestli ti nebude vadit, když nás objevíš v té posteli. Nic netuší," řekla mu a on se tiše uchechtl.
,,Myslím, že nám to vychází. Vážně si myslel, že bych reagoval na nějaké ty malé problémy, co mi dal aniž bych zabezpečil byt? Jen je mi líto, že sis u toho ublížila," řekl a otočil se k ní. Pohladil ji po tváři, než ji políbil.
,,Byla to spíš taková zkouška, příprava," usmála se Elena a přitulila se k jeho ruce. ,,Miluju tě," zašeptala a vzhlédla k jeho očím, které zářily neochvějnou láskou a něhou.
,,Taky tě miluju, ty moje potřeštěná vlkodlačice," zasmál se, hlas chraplavý, když se znovu zmocnil jejích úst. Dobýval je lačně jeho jazykem, víc ji k sobě přitiskl a pohladil její nahá záda. Spala jen v podprsence a kalhotkách.
,,Nerad ruším," ozval se ode dveří Peter a Derek rychle přiskočil před Elenu, která mu vykoukla za zády a dívala se na jeho strýce.
,,Co zas? Neumíš klepat?" zavrčel Derek.
,,Neumíte se zamykat?" opáčil klidně Peter.
,,Petere," zavrčel výhružně Alfa vlkodlak.
,,Fajn," zvednul ruce nad hlavu jeho strýc, na znamení kapitulace. ,,V tom vašem plánu... malá chybička," řekl a Elena se zamračila.
,,Jaká?" zeptala se a natáhla ruku, aby dosáhla aspoň na přikrývku, kterou by se zakryla.
,,Deucalion není obyčejný Alfa. On je Alfa všech Alf ve smečce. Nevíme co dokáže a vy počítáte s tím, že je všechny přemůžeme?" zeptal se a Elena rychle šmátla po pokrývce a omotala ji kolem sebe. Neušel jí pohled Petera, který ji celou dobu sledoval. Zavrčela na něj a on se jen zasmál.
,,Nechceme je porazit všechny, ale každého zvlášť." Odpověděl klidně Derek a Elena cítila, jak jí na kůži vyráží husí kůže.
,,Tak to hodně štěstí," uchechtl se jen Peter a otočil se k odchodu.
,,Ty jdeš ale s námi, strýčku." Zamručel Derek a šel si obléknout kalhoty. Viděla, jak ramena staršího vlkodlaka ztuhla a poté se otočil. Pohled měl ledově modrý, ale když Derek vzhlédl, už zase měly Peterovy duhovky normální barvu. ,,Bez odmluv," dodal její vlkodlak, než Peter s konečnou platností odešel a nadával si pro sebe.
,,Musím do školy," řekla Elena jen, než přešla do koupelny, kde se svlékla a nechala na sebe padat teplou vodu. Samozřejmě Derek hned za ní, nahý a zřejmě stále vzrušený. Navíc na kalhoty určitě zapomněl. A tentokrát zamknul.
~
Elena seděla na svém místě u okna a poslouchala, jak trenér lakrosu alias učitel ekonomiky, mluvil o DPH, o silniční dani, o dani nemovitostí. Zapisovala si, co v Mystic Falls nikdo neřekl, ale jinak byla většinou duchem mimo. Dívala se z okna, kontrolovala čas na hodinkách a občas se podívala na Aidena a Ethana. Ti dva vypadali jako normální kluci na střední, až na to, že byli nebezpečnými, když srostli dohromady v jednoho obřího Alfu.
Neviděla tady však Isaaca, ale Scott se nějak zvláštně culil. Toho si nemohla nevšimnout. Pozorovala, jak sáhl do batohu a upozornil oba bratry, aby se na něj podívali, než vytáhl nějakou součástku. Nejspíše z motorky, napadlo Elenu. Viděla, jak se jim obličeje zkroutili vztekem, než jeden vyrazil ze třídy bez zeptání a druhý za ním. Prvního tipovala na Aidena.
,,Vyrovnáno," zamumlal Scott, než se budovou rozezněl zvuk motorky a všichni ve třídě, včetně učitele, vyběhli ven, kde stál Isaac, Aiden a Ethan. Aiden nejspíše stál u motorky, které ještě hučel motor.
,,Tak tohle bude na podmíněné vyloučení," zamračil se trenér, než zapískal přes celou chodbu na píšťalku, až si Elena musela zacpat uši. ,,Padejte do třídy, vyřídím to sám." vykřikl a ona se podívala na Isaaca se Scottem a zbytkem party. Snažili se skrýt úsměv, ale moc jim to nešlo. A Aiden se na Elenu díval, zkoumal ji. Nedala najevo žádnou emoci a oplácela mu pohled.
,,Slečno Gilbertová, pro vás platí ten odchod taky. Jestli chodíte tady s panem motorkářem, tak si to s ním vyříkejte venku, ale teď do třídy. Myslím to vážně!" vykřikl na ni trenér a ona ustoupila. Jeho hlas se v chodbě rozléhal a nebylo to nic pěkného pro její sluch.
,,Nechodím s ním. Nemám zájem chytit blechy," odpověděla jen a odešla klidně do třídy. Dívala se, jak si Scott plácnul s Isaacem a Stilesem. Allison s Lydií se chichotaly a zbytek třídy se smál a divil se. Překvapeně dosedla na místo Aidena, kam ji zatáhla silná paže.
,,Co o tom víš?" zeptal se jí Ethan. Díval se však na Dannyho, který po něm ne moc nenápadně koukal taky. ,,Odpověz, Eleno." Zavrčel a ona nadskočila.
,,O čem mám vědět? O tom, že tvůj bratr neumí zaparkovat motorku jinam, než na školní chodbu? To není moje věc," zamračila se a konečně se na ni Ethan podíval.
,,Nejsme tady jen kvůli tomu, abychom všem ubližovali. Chceme se usadit. Nebo aspoň já," dodal a znovu upřel pohled na Dannyho.
,,Víš, líbíš se mu taky. Má tě rád," řekla Elena bez rozmyslu. Jako kdyby byl Ethan její nejlepší kamarád.
,,Já jeho taky," řekl jen vlkodlak vedle ní a ona radši vstala.
,,Pokud budeš něco podnikat proti Scottovi nebo Derekovi a znepřátelíš si tak lidi tady, nezapomeň, že Danny něco taky pozná. Není přece pako," řekla mu a dosáhla tak dalšího pohledu od něj.
,,Snažím se," zamumlal jen a ona poté odešla ke své lavici, kde ztěžka dosedla na svou židli a podívala se na mobil.
Nazdárek cizinko! Tak jak si užíváš se svým kovbojem?
Ps: Lepší chlapi jak v MF? - Caroline
Elena se usmála nad esemeskou od své kamarádky. A i nad tím, že nazvala Dereka kovbojem.
Naprosto skvěle! Měla by jsi s Bon vidět jeho svaly, roztekla by jsi se z nich!
Ps: Ano, musím říct, že pro mě rozhodně ano!
Elena odpověděla a usmála se. Prohrábla si rukou vlasy a čekala na další zprávu.
Tak to by jsi nás měla jít před školu pozdravit!
Odkdy se motorky vezou do školy? Ale klidně bych to brala, kdyby u toho byl takovýhle doprovod!
Elena málem spadla ze židle, když to četla a rychle se vyhrabala na nohy, než přeběhla k oknu. Caroline s Bonnie stály u auta a dívaly se na Aidena, který vedle sebe vedl motorku.
,,Ale ne," zašeptala, než si rychle zabalila a bez ohledu na vyjevené pohledy skupinky Scoobies vyběhla ze třídy jako neřízená střela. Utíkala s kabelkou k východu a když otevřela dveře dokořán, tak přeskočila těch šest schodů k chodníku. Viděla, jak na ni holky mávají a jak se Aiden otočil, než se usmál.
,,Eleno!" volaly její kamarádky nadšeně a ona utíkala k nim. Slyšela tichý smích od Aidena, než uviděla jeho červené oči Alfy.
,,Utíkejte!" vykřikla Elena, když viděla, jak se jeho pohled stočil k Bon a Car. Obě se zarazily a dívali se na něj, jak k nim jde. ,,Jdi od nich, ty psychouši!" zamračila se, než mu skočila na záda. Zavrčel a snažil se ji setřást, ale ona se držela pevně. Zaryla mu drápy do látky bundy a ucítila na nich krev, když protrhla látku a ony se zasekly do jeho kůže.
,,Eleno, právě teď ze mě slez, nebo za sebe neručím. Nechci ti ublížit!" zavrčel a chytil ji za stehna.
,,Proboha," zašeptaly dívky, ale ona to nepostřehla. Někdo ji chytil kolem pasu, než ji strhl z Aidenových zad. Vyjekla a chtěla bojovat, když uviděla Isaaca a Scotta. Isaac ji držel, zatímco Scott praštil Aidena tak, že spadl na zem. Povzdechla si a odfoukla zbloudilý pramen vlasů z čela. Vyprostila se Isaacovi a přeběhla k holkám, které byly bílé jako křídy a třásly se.
,,A-ahoj," zakoktala Bonnie a podívala se na ni. ,,Chtěla jsem říct ahoj, Eleno, hádej co je nového, jsem čarodějka, ale zdá se, že tohle to překoná." Zamumlala, než se znovu podívala na dva bojující.
,,Tak trochu jsem vám zapomněla říct, aby jste nejezdily, že je to tu plné vlkodlaků. A moment, čarodějka? To si děláš legraci nebo to myslíš vážně?" zeptala se.
,,Myslí to vážně. Ve městě je blázinec. A navíc, ve městě je nějakej divnej chlápek. Kousnul mě, proměnil. Řekla bych, že upír, čarodějka a vlkodlak... nezačínají takhle vtipy?" ozvala se Caroline.
,,A vůbec, odkdy na sebe řekneme takovouhle novinku jen tak?" zeptala se Elena.
,,Od doby, co nám říkáš utíkej a skáčeš po červenookým klukovi, kterému zaryješ nehty přes bundu do masa." odpověděla Caroline a Bonnie kývla.
,,Takže jsme nadpřirozená trojka? Nepřijdete si jako Charlieho andílci nebo ty špionky z kresleného animáku?" optala se Elena a uculila se. Podívala se za sebe, kde Isaac se Scottem prudce oddechovali a dívali se, jak Aidenovi pomáhá Ethan.
,,Charlieho andílci budou lepší, ti nejsou kreslení," řekla Bonnie. ,,Takže zrzci špatný a tamti dobří?" zeptala se a Elena přikývla.
,,Stejně to nechápu," zamumlala. ,,Musíte mi to všechno vysvětlit. A hlavně to, proč jste to na mě vyklopili přede všemi těmihle," máchla rukou na ostatní.
,,A ty nám musíš ukázat kovboje," odpověděla Caroline, než nasedla na místo řidiče.
,,A musíme se naučit mlčet, když je to třeba. A taky rychle zdrhat, pokud musíme," dodala, když viděla Aidenův pohled a radši zalezla do auta za holkama a nasměřovala je k bytu Dereka.
ČTEŠ
Talk To Me » Elena & Derek (Crossover TVD/TW) /✓/
FanfictionNastěhování se do ještě zvláštnějšího městečka, než je Mystic Falls jde? Ano. Pro Elenu Gilbertovou je to zvláštnější městečko Beacon Hills. Se svým nově nalezeným, biologickým otcem Johnem se pomalu dává dohromady jako dcera s otcem. Co se však sta...