Prológus

1K 51 13
                                    

Hogy milyen egy fiatal anyukának lenni, akinek van egy illegális bűnbandája az ikertestvérével? A válaszom, veszélyes. A Cosa Nostra alatt egy férfinek is veszélyes gyereket vállalni, nők, mint feleségek nem játszanak itt nagy szerepet, nők, mint szeretők? Na az már más tészta, nekik nagyobb a beleszólásuk. De itt vagyok én, Ikertestvéremmel egy főnök, még a harmincadik születésnapom előtt. Természetesen ebben nőttünk fel, tudtuk, hogyan kell ezt felépíteni és megcsináltuk.

Ráadásul a gyermekeim apja maga a nagy Andy Biersack, aki teherbe ejtett az egyik légyottunk alkalmával. Egy koncertjük után ismertük meg egymást és az egész túrnéjukon vele voltam, mint a kurvája, azt hajtogatta, hogy "Juliet nincs itt és nem fog tudni róla", de valójában tudott róla és csak szánalmas vigyorral a képén követte az eseményeket, hiába...túl fiatal voltam és elvakított az Andy okozta rózsaszín köd. A turné után hét hónappal megszületettek az én szemem fényei: Dave Biersack és Stella Biersack, akik ugyan apjuk vezeték nevét viselik, Andy beleegyezésével de nem tudják milyen nagy bajban vannak emiatt ugyanis Andy azon a bizonyos napon, mikor elmondtam neki, hogy terhes maradtam tőle egy nagyon fontos és bizonyos szempontból hasznos információt osztott meg velem. Még pedig azt, hogy Ő a banda vezére az alvilágban is. Ezért ha a gyerekek találkoznának vele többé nem láthatnám Őket, ha nem én lennék a magasabb rangban. Az felől sem aggódom, hogy öt év után majd pont most bukkannak majd fel.

Az én nevem pedig Chatrine Eveny, aki a szüleitől tizenhét éves korában szökött el mert szabadságra vágyott. Azóta élek egyedül, vagyis öt éve a két gyerekemmel.

BogiB

Újraírva: 2020.08.22.






Hazugság a maffiában![Andy Biersack ff.](BEFEJEZETT) //ÁTÍRÁS ALATT//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang