40.rész

118 11 0
                                    

Adam reggel hívott,hogy keresztapu jön látogatóba hozzánk kettő hétre.
Azonnal levert a víz.Keresztapu a szicíliai Cosa Nostra maffia feje.
Iszonyatosan kegyetlen és nagy befolyása van.
Személy szerint van,hogy félek tőle.

Most a sütőnél állok a csirkét lesve,többiek feszülten ültek az asztalnál,most még az ikrek is csendben,egyhelyben ültek.
Mindenkin elegáns ruha volt.

Aztán megláttam az ablakban négy (!!!) terepjárót és kettő limuzint.
Ketesztapu semmit nem bíz a véletlenre így vele volt négy gorillája na meg a családja.
Keresztanyut imádom és a fiaikat is.Három velem egykorú fia van akik ha női szemmel nézek rájuk igen helyesek.
Mindhárom magas és izmos,fekete haj,borosta,Carlo-nak fekete,Tommo-nak kék,Angelo-nak zöld a szeme.
Meg sem várták apjuk,rögtön csörtettek be egyenesen a konyhába.
Rögtön átöleltek.Nevetve nyomtam egy-egy puszit arcukra.

-Jó újra látni titeket!-néztem fel rájuk.Ők voltak azok akikkel a terhességem alatt végig tartottam a kapcsolatot.-Angelo bácsi,Carmina néni!-sietek a vidáman mosolygó házaspár felé.

XXXX

-Jajj de udvariatlan vagyok!-állok fel az asztalfőről (direk ültettek ide).-Tudom,oda haza nem ez a szokás,de hagy mutassam be párom!Andrew Biersack a Balck Veil Brides hard rock együttes és maffia csoport feje,mellette Ashley Purdy,Jake Pitts,Christian Coma és Jeremy Ferguson!Ők kisfőnökök.Aztán itt van David és Stella Biersack,de őket ismeritek és végül az hat hónapos fiam Joshuan Biersack!A másik oldalon két barátnőm Fauna Owel és Destiny Spiker.Mellettük Des párja Ricky Olson aki a Motionless In White metál együttes egyik gitárosa és vokálosa.-mutattam körbe.-A vendégeink,Angelo és Carmina Castellano  a keresztszüleim és a Cosa Nostra szicíliai maffia banda királya és királynéja.Fiaik Angelo,Carlo és Tommo Castellano!-ültem vissza a székemre.

-Köszönjük Chatrine!-ivott Carlo poharába.

-Nos Andrew!-nézett keresztapu Andy-re.-Foci!Cowboys-ok a Redskins-ek ellen.Mennyi lett az állás?

-Uramatyám,megint kezdi!-motyogtam mire Tommo prüszkölve felnevetett.

XXXX

A két foci buzi egymásra talált és egész vacsora alatt erről beszéltek.

-Végre abba hagytátok!-sóhajtott fel Angelo.

-De ugyan akkor a Beangels...

-Andy ha most belekezdesz akkor Isten a tanúm,megverlek!-higgadtan mondtam ezt szemébe nézve.

Nyelt egy nagyot.

-Most,hogy belegondolok talán beszélhetnénk másról is!-mindenki felnevetett.

Az ikrek már fent alszanak.
Két gorilla (Paul és Alberto) vigyáznak rájuk.
Imádják a gyerekeket.
Ez nem mondható el a másik két testőrről.

-Meg kéne egy kicsit verni a lányt.Rátaposott a méregdrága bakancsomra!-súgta elég hangosan társának.

Pólója nyakát megragadva húztam le velem egyszintre.

-Mond még egyszer!-sziszegtem arcába és tűsarkúmmal átszúrtam bakancs orrát.-Upsz,bocsi direkt volt!-engedtem el és egy kicsit meglöktem.

-Főnök!-kiáltotta el magát a gorilla.

-Ez az én keresztlányom!-veregetett vállba.

XXXX

-Nem maradunk estére,már foglalásunk van a közeli hotelba!-adott két puszit arcomra Keresztapu és ment a limuzinhoz.

Ezután mindenki elköszönt mindenkitől.

-További szép és jó estét!-csókolt kezet Angelo Des-nek amire Ricky diszkréten köhögni kezdett,nekem meg Tommo csókolta meg arcom,ezt Andy reagálta le egy könnyed váll lökéssel.

Hazugság a maffiában![Andy Biersack ff.](BEFEJEZETT) //ÁTÍRÁS ALATT//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora