9.rész

259 22 1
                                    




Mikor Dave elpilledt kicsi testét Andy kivette a kocsiból és bevitte a házba ahol felvitte a szobájába és befektette az ágyba hogy aludjon még egy kicsit. Andy lesétált a lépcsőn a négy másik hülye nem bírta tovább és elnevette magát de úgy, hogy még öt perc múlva is vihogtak.

-Ezeknek mi baja van?-nézett rám Andy én meg csak megráztam a fejem hogy nem tudom.

-An...Anhdy....komolyhan? Stellha rátok nyithott??-röhögött Ash és már könnyei folytak.

Leesett és kurva nagyot csattant.

Összenéztünk „urammal" és bólintottunk.

-Sajnos!-szorítottam kezem a szívemhez.-De ezt ki mondta?

-Hát a lányotok!-biccentett CC a megszeppent kislány felé.

-Stella gyere ide kérlek!-hívta ide apja a 4 éves tündérbogyót.

-Igen apuci?-kérdezte cincogó hangot kiadva.

-Ilyet soha nem mondasz el nekik még ha kérdezik akkor sem oké?-kérdezte Andy, Stella meg csak bólintott.

-De Ashley bácsi kérdezte és anyu azt tanította, hogy ha kérdeznek akkor válaszoljunk és Ashley bácsi ugye kérdezte, hogy mit csináltatok én meg csak elmondtam-szorongatta kezeiben kedvenc babáját és meg meg remegett alsó ajka. Mi elnevettük magunkat Ashleyn kívül mert Ő megsértődött mert lebácsizták, Stella meg könnyezve ölelte át lábam.-Ugye nem haragszotok?-nézettfel rám.

-Persze, hogy nem! Rád nem lehet haragudni!-kaptam karjaimba és oda vittem Andynek, aki megcsókolta homlokát, én meg arcát mire elnevette magát és ha lehetséges jobban kapaszkodott belém. De sajnos ezt a pillanatot is elkellett rontani mert csöngettek.
Jake ment ajtót nyitn,i de mikor el állt onnan és megláttam az ott álló személytazt hittem lemegyek hídba. Ez a cafka nem tud meghalni?! Mi Ő egy kicseszett macska, hogy kilenc élete van?! Juliet állt a küszöb túloldalán s egy kis állat hordozót tartott kezeiben.

-Bemehetek?-nézett ránk kék szemeivel.

-Ha azt mondanám, hogy nem azt bunkóság lenne úgyhogy gyere...-invitáltam be.

-Ömm...nem szeretnék sokat zavarni csak elhoztam Crowot, mert nálam hagytad amikor kiköltöztél és a cica meg depressziós lett-adta a hordozót Andy kezébe.

-Köszönöm!-mondta a férfi és azonnal kivette a cicát amit Stella meglátott és elkiabálta magát.

-Egy cicaaaaaaaa! Anyuciii engedj hagy cicázaaaak!!-fészkelődött kezeimben addig ameddig le nem raktam. Ahogy a macskához közeledett az úgy hátrált.-Nyugi cicu nem bántlak, gyere ide!-suttogta csillagvirágom mire Crow óvatos léptekkel ment oda hozzá.

-Nincs mit! Ez természetes!-állt zavartan Juliet akinek szinte semmi nem látszik már a hetekkel ezelőtt történtekre.

-Őőő....leülsz?-próbáltam kedves lenni és szerintem jól sikerült mert Juliet kedvesen rám mosolygott és helyet foglalt a kanapén.

-Nem akarok zavarni, de ezt még elmondom-vett egy nagy levegőt.-Sajnálom amit tettem de a féltékenység irányított és nem a józan eszem!-nézett rám.-És rájöttem arra is, hogy az volt a legaljasabb tettem amikor a gyerekeid életével fenyegettelek mert egy anya számára a legfontosabb a gyermeke élete, épsége és egészsége. Ezt is nagyon sajnálom!-hajtotta le fejét.

-Megértelek! Talán én is ugyan ezt tettem volna ha Andyt végleg elvetted volna tőlem!-nézem rá.-Öhmm...kérsz valami inni valót?-kérdeztem a velem szembe ülő nőt.-Van Fanta, Pepsi, Mirinda meg van sör az öt marha miatt-kezdtem sorolni.

-Sima csapvizet kaphatok?-kérdezte szinte suttogva.

-Persze. Jinxx hozz légy szíves egy pohár vizet-néztem rá aki bólintott és el is tűnt a konyhában.

-Néha majd elhozhatom Femmet ide?-nézett rá a lányunkra aki Crow-otdögönyözte.

-Igen, elhozhatod de akkor hozd Daredevilt is-nézett rá Andy hideg kékszemeivel.

-Minden képp.-ivott bele a pohárba amit időközben Jinxx adott kezébe.

Beszélnem kéne vele négy szem közt.

-Juliet gyere a konyhába beszélnem kell veled-álltam fel és éreztem hogy követ-ilyet nem illik tenni, de megkérem, hogy csatlakozzon. Így rajta tudom tartani a szemem.

-Igen?-nagy szemekkel vizskatott.

-Mi van ha megkérdezném, hogy szeretnél-e csatlakozni hozzánk?-néztem hátra vállam felett miközben cappucinot csináltam.

-Hát igazából szeretnék csatlakozni hozzátok. Lehetne arről szó persze csak úgy hogy hozzátok tartozok mégis külsős maradok?-adta kezembe a port amiből egy púpos kanállal raktam a bögrébe.

-Persze, lehet erről szó de Adam meg Mark bele egyezése is kell. Ha adsz egytelefon számot akkor felhívlak ha megvannak a fejlemények. Oké?-öntöttem bele abögrébe a forró vizet.

-Jó. De nekem már mennem kéne. Úgyhogy majd hívj!-adott kezembe egy papír fecnit rajta egy telefonszámmal. 

Az ajtóig kísértem ahol megölelt.

-Köszönöm, hogy észhez térítettél ott amikor meglőttél. Szia-súgta fülembe majd átlépte a küszöböt és távozott. Döbbenten meredtem magam elé.

BogiB

Újraírva:2020.08.23.

Hazugság a maffiában![Andy Biersack ff.](BEFEJEZETT) //ÁTÍRÁS ALATT//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora