39.rész

127 13 0
                                    

A mindent eldöntő csata napja.
Reggel Anya elvitte a kicsiket mi meg harciöltözékben válogatjuk a fegyvereket.

-Rajtad van a golyóállómellényed?-tettem csizmámba egy pillangókést.

-Chaty!Minden rajtam van és túl éljük!Viszont,neked még mindig nem kéne jönnöd!-karolt át hátulról Andy.

-Ahova te mész és harcolsz,oda én is megyek!Együtt kelünk,együtt fekszünk,együtt küzdünk és együtt halunk!-idéztem eskünk egy részét.-Most nincs olyan,hogy te vagy én!Most csak mi van!Tízre kell a telepen lenni!Most van kilenc ötven!-néztem karórámra.

XXXX

-Ott leszünk tízre?-kérdésére beletapostam a gázba és csikorgó gumikkal kanyarodtam.Mögöttem kettő rendőrautó villantott lámpát.

-Lucas és Charlie!

-Nem!Ez a halálos iramban!

-Alaphelyzetben még nevetnék is!

XXXX

-Mind azért gyűltűnk itt össze,hogy ti beszopjátok!-kiálltja Adam és a vele elhurcolt Manuel-t maga elé térdelteti.-Ég veled barátom,a pokolban viszont látjuk majd egymást!

-Köszönöm barátom!-csukja be szemét,Adam ezzel fejbelőtte.Ahogy élettelen teste földre hullt,úgy kezdődött meg a harc is.

Andy-vel egymás kezét fogva bújtunk be egy fal mögé.
Kilesve láttam csapattársaimat földre hullani.
Egy könycsepp gördült végig arcomon.-Ég veletek,egy jobb helyen talán találkozunk!-súgtam miközben néztem ahogy Jul elesik majd prüszkölve feláll.
Velük ellentétben nálunk mindenkin védőruha van.

Andy kifutott a csatatérre Adam segítségére.

XXXX

Lassan elült a harc és tőlünk alig haltak meg.Ha jól számoltam tíz ember.
Viszont Andy nincs meg.
Félek,hogy meghalt.De mikor egy kicsi test fut belém megijedek.
Lenézek és koszos,síró fiam látom.Azonnal kézbe kapom és zokogva ölelem magamhoz.

-Anyu!-bújt nyakamba.

-Itt vagyok és nem eresztelek el soha többé!

-Apu meghalt!-tette kezét arcomra.

-Hülyeségeket beszélsz fiam,Apu él és virul!

-De Tim bácsi lelőtte!-erre letettem és ő kézen ragadva vezetni kezdett.Néha átsétált egy-egy haldokló ellenségen,néha pedig bele is rúgott egy-egy emberbe.

Aztán megállt és előre mutatott.
Azonnal oda siettem.
Tényleg Andy volt az és mellkasa nem mozdult.

-Uramisten!-zokogtam fel és ráborultam.

-Visszakaptad a fiad,de elvesztetted a párod!Ez már csak ilyen!-egy férfi állt előttem.-Te lelőtted a feleségem,én lelőttem a párod,ez így fair!-vad düh lett urrá rajtam.
Óvatosan csizmámba nyúltam és dobtam a kést.
Hármat perdült a levegőben majd szíve tájékán állt meg.

-Andy nem halt meg!

-Jegyezd meg Tim Garcia nevét,én öltem meg a halhatatlan Andy Biersack-ot!-majd arcal előre borult.

Tim...A gyomrom felfordult.

-Mondtam,hogy megálmodtam!-borult térdre mellém Ash,majd sorba mindenki.

-Ég veled szerelmem!Talán találkozunk majd egy jobb helyen!

-Mondjuk otthon?-kapott levegő után.

-Andy!-kiáltottam fel és megcsókoltam.Arcomról az ő arcára hullottak könnyeim.
Az egész családom él és virul.
Ennél boldogabb nem lehetnék!

Felsegítettük Andy-t,Timből kihúztam a késem mire kezem után kapott.

-Soha nem fogsz megszabadulni a maffiától,a rabja voltál,a rabja vagy és a rabja leszel!-aztán végleg elhallgatott.

Elindultunk kifelé.

-Mindenki álljon meg!-kiáltotta Ad.Telefonján pötyögött majd megszólalt a Guns 'n' Roses-Koncking On Havens Door  c. száma.-És most indulhatunk.Ellenségek voltak,vannak,lesznek,de ha mindig egy ilyen csapatunk lesz akkor még a világvégét is túl fogjuk élni!-ölelte át vállam.Másik holdalamon Andy kulcsolta kezét enyémre,Dave pedig Ad másik karjába volt.

-Hát akkor ez a vége?-nézett rám Jul.

-Igen,mostmár csak a háttérben leszünk,sokkal fontosabbak nekünk a gyerekek,mint néhány piti bűnöző!-mosolyogtam rá.

Aztán egy naiv tyúk voltam.
Vége!Chh...hát nem,nagyon nem!

xxx_ZomBogi_xxx

Hazugság a maffiában![Andy Biersack ff.](BEFEJEZETT) //ÁTÍRÁS ALATT//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora