Andy szemszöge:
Mikor átértem az eredeti házamba, mert ugye ezt magamnak vettem, de mivel a szomszédban vannak a gyerekeim akiket csak látnom kell hamár öt évig nem voltam itt velük így lassan erre a házra nekem szükségem se lesz,egyenesen a nappaliban lévő bárszekrényhez vezetett utam ahonnan rögtön kivettem egy Jack Daniel's-t és leültem az én kényelmes bőrfotelembe.
Miután belekortyoltam jólesőn sóhajtottam egyet. Ez hiányzott nekem három hete. Az ivás. Miután már az üvegben csak a levegő volt körbenéztem és megláttam a fiúkat akik aggódva néztek rám.
-Andy jól vagy?-kérdezte C.C. és leült elém törtökülésbe.-Miért ittál ennyit egyszerre?-vette ki az üres üveget a kezemből.
-Mert a szeretem a csillám lámát de Őt elütötte a busz!-röhögtem el a végét. Utána sűrű csuklásba kezdtem ami hányásba fulladt.
-Na jól van haver akkor most megiszod ezt a két liter vizet és miután kijózanodtál átmész a szomszédba és vigyázol a gyerekidre!-nyomott a kezembe egy üveg vizet Ashley és még magyaráztak nekem valamit de nem figyeltem rájuk. Miért menjek át oda hamár Chat nem szeret?-kérdezte tőlem fejemben a hang. Na kurva jó a végén egy depis csaj leszek aki az miatt aggódik hogy megcsalja Őt a pasija!-magamba nevettem ezen a kijelentésemen.
-Andy miért ittál meg egy teli üveg piát amikor jól tudtad hogy ma vigyáznod kell a kicsikre?-kérdezte Jake miközben kihajította a kukába az üres üveget.
-Hát mert Chat már nem szeret és akkor miért ne?-fordítottam el a fejem.
-Ne basz! Te hülye! Vagyis Andrew Dennis Biersack most azonnal átmész önként vagy páros lábbal rugdoslak át! Értem?-húzott fel a fotelből Jinxx és lökött az ajtó fele.
-Jól van, jól van már megyek is!-végszóra kinyitottam az ajtót és visszasétáltam Chat házába. Mikor kinyitottam az ajtót senki nem volt sehol ezért felmentem az emeletre ahol a gyerekek nézték ahogy anyjuk készülödik. Neki dőltem az ajtófélfának és én is néztem ahogy szerelmem készülődik.
-Khm...-szóltam végül mire Chat akkorát ugrott hogy már féltem, hogy a plafon kilyukad.
-Mit akarsz?-nézett rám gyönyörű kék szemeivel.
-Vigyázni a gyerekekre.-mintha erre a kijelentésre megenyhült volna.
-Gyere egy kicsit-suttogta nekem.-Gyerekek légy szíves gyertek ide adjatok nekem egy puszit. Apa kikísér engem és jön fel hozzátok játszani, jó?-kérdezte mire a kicsik szaporán bólogattak és megpuszilták anyjuk arcát. Mikor Stella és Dave visszamentek játszani Chat összekulcsolta kezeinket és együtt mentünk le a lépcsőn.
-Ne adj' isten de ha kell az életed árán is védd meg Őket, kérlek-nézett rám sűrű pillái alól.
Megszólalni nem tudtam ezért csak bólintottam és valami belsőérzés miatt lehajoltam hozzá és rövid puszit nyomtam ajkaira. Tudtam, hogy ezek a találkozók veszélyesebbek, mint a utcai erő fitogtatások.-Menj és ne késs!-szóltam rekedten, mire pólómnál fogva lehúzott magához és csókolt akaratosan .Azonnal utána kaptam és mire feleszméltem már nyelveink jártak forró táncot.
Chat elvált tőlem és mellkasomba fúrt fejjel ölelt aztán felnézett rám.-Megyek.Vigyázz rájuk és magadra!-lett hideg a hangja és kilépett az ajtón. Szóval ilyen ha főnökasszonyt játszik? Tetszik.
Vissza sétáltam a gyerekekhez, akikkel este tízig játszottam után kakaót csináltam nekik, megfürdettem őket,pizsamába bujtattam kicsi
testecskéjüket és lefektettem aludni őket. Aztán valami ritka szar szappan operát néztem éjfélig mikor Chat megjött de méregtől vörös fejjel.Chat szemszöge:
Mire elkészültem Andy már itt volt nálunk ezért kértem, hogy kísérjen ki. Az ajtóban aztán kaptam tőle egy gyors szájra puszit ami nekem nem volt elég ezért lehúztam magamhoz és akaratosan csókoltam és mire feleszméltem már nyelveink táncot jártak. Gyorsan elhúzódtam tőle.
-Megyek. Vigyázz rájuk és magadra!-léptem ki a ház elé ahol már Adam várt rám.
-Húgi gyere már, tudom, hogy jobban szeretnél a pasiddal enyelegni de most nem érünk rá!-húzott be a kocsiba ahol lenyomtunk egy kisebb vitát mert én nem Andyvel akartam lenni, természetesen, mintha tudná, hogy mit érzek mondta nekem az ellenkezőjét.
Mikor oda értünk már akkor full ideg voltam de ezután jött csak az este nagy része. Bent apánk sietett elénk anyánkkal az oldalán.
-Gyermekeim, de megnőtettek-szorított magához minket édesanyánk mire apa csak erélyesen rászólt.
-Mary hagyd Őket, üzleti célból jöttek.
-Apa hagyd Őt békén, hagy öleljen addig ameddig kedve tartja!-néztem rá. Látszott rajta ,hogy nem veszi jónéven azt hogy rászóltam.
xxxxx
-Nos akkor mikorra várható a fizetség átulalása?-kérdezte apám Jinxxet, én meg majd elaludtam.
-Istenem, ezerszer mondtam már, hogy kedd este tizenegyig át lesz utalva-kiabálta majd CC-vel és Jakekel kivonult a teremből.
-Akkor ezzel a tárgyalásnak vége-nézett ránk majd kitessékelt minket és egy szó nélkül elment. Anyát sem láttam, jobb is mert ha láttam volna talán itt maratok másnapig.
-Ad induljunk mááááár!-ásítottam el a végét.
-Indulunk, indulunk nyugi!-ezzel a kijelentéssel besegített a kocsiba és 1 óra múlva éjfélre haza is értem.
-Köszönöm a fuvart!-öleltem át bátyám és kerestem az a biztonság érzetet amit mindig is kaptam Tőle.
-Nincs mit Chat. Majd holnap vagyis ma átugrom majd hozzátok-szakadt el tőlem, ült be kocsijába és elhajtott. Mikor beértem a lakásba és kulcsra zártam az ajtót utána egyenesen a szobámba mentem ahol valaki az ágyamon ült. Az árnyékából hamar rájöttem, hogy Andy az.
-Mit keresel itt Tüdő? - a hangomban lehetett hallani, hogy még mindig harakszon rá. Dennis felállt, s ellém lépet. Lehajólt és közel hajolt az arcomhoz.
-Tudom, hogy nem tesz jót senkinek sem, de ez jobb, mintha szétverném a házat idegeségemben, nemde? -húzza fel szemöldökét, s arcára kacér mosoly ül ki. Egy aprót bólintok, s lányos zavaromba a szoknyámat igazitom meg. Andy felkaccag és ajkait az ennyéimre tapasztja, gyengéden csókól és most nem gyors. Lassú és gyengéd, óvatosan elfuzodok tőle.
-Filmbe illően nyálasan csókóltál meg, csak elá..- ajkai újra az enyémen csatantak. Kezeivel beletúrt a hajamba és mikor elváltunk elkezdet tólni és újra ajkaimra tapadt végül a tükörnek nyomot. És lábaimat felhúzta amit hátta mögöt össze kulcsoltam. Szoknyám a csípőmre felgyürödöt, a fiú melleimről lehúzta a textil anyagot és elkezdte markolászni a melleimet, s apró csókókat hintett a nyakamra. Már éppen bele nyugotam abba, hogy most aztán megint baszunk mint a nyulak, mikoris Stella jött be a maciát ölelgetve. Automatikusan elöktem Andyt rendbe szetem magam és Stellát a karjaimba kaptam és befektettem magunk mellé és így aludtunk el.
BogiB
Újraírva:2020.08.22.
YOU ARE READING
Hazugság a maffiában![Andy Biersack ff.](BEFEJEZETT) //ÁTÍRÁS ALATT//
FanfictionSokak által megálmodott életet él Chatrine Eveny, egy lány aki olasz felmenői révén Amerika egyik legnagyobb maffia bandáját vezeti, nő létére bátyjával, és ezen felül van kettő gyerek. Na de kitől? Tinédzser kori kedvenc bandája énekesétől és a köz...