38.rész

117 14 0
                                    

Három hónapja éjjel-nappal lent a bunkerban gépeltem,mértem be kordinátákat és kerestem Manuel-t vagy Dave-t.
Ígéretemhez híven pedig megöltem Manuel fiát és feleségét.Hidegvérrel kínoztam őket halálra.

Most viszont hajnali fél három és a zaklatott Ash-t próbálom megnyugtatni.

- Andy él és nincs semmi baja!-ültem elé kezemben kettő bögre teával.

-De,meghalt!Láttam!Egy Tim nevű csávó szitává lőtte!-remegtek a kezei.

-Ash!Andy fent alszik és teljesen élő!-ittam bögrémbe kómásan és csendre intettem.
A nappaliig hallatszott horkolása.
Erre megkönnyebbültem sóhajtott.

-Hála!Chat,bocsi,hogy ilyenkor zavartalak titeket!

-Semmi baj!Ha már itt vagy akkor maradj!-húztam ki a kanapét és vettem elő egy párnát és egy takarót.

-Köszönöm!-dőlt a fekhelyre.

XXXX

Jost szoptatom amikor csöngettek.

-NYITOM!-kiáltotta Andy.

-Chat!-hallottam a túl ismerős hangot.Manuel.-Nyertél!-borult térdre előttem.-Elvetted tőlem a legfontosabb embereket!Adam pedig az embereimet mészárolja!Ölj meg!Vedd el tőlem a fájdalmat!-összetörten nézett rám.

Elnevettem magam.

-Azt hitted,hogy csak így kéred és már ki is nyírlak?Te teljesen hülye vagy?!Miután aláírtad a lemondásodat a legkülönbözőbb és legfájdalmasabb eszközökkel foglak kezelni és az egyik cellánkba foglak tömni a halálodig!Emésszen a fájdalom!Belülről marjon szét apró darabokra!-suttogtam neki és ezután Andy leütötte.

-Hova?

-Egyenlőre a pincébe és vigyél le neki majd egy vekni kenyeret és egy ballon vizet!Azt ossza be három napra.

-Még valamit?

-Vigyél le neki tejkaramellát!

-Miért pont azt?

-Mert azt utálja!Képtelen megenni!-villantottam ördögi vigyort.

-Én nem ezt a Chat-et ismertem meg.Szeretném visszakapni a kedves,önzetlen nőt aki egy gyereket nem lenne képes megölni!

-Ha megtaláltam Dave-t akkor vissza fogod kapni!-szomorúan néztem rá.
Nem mutattam ki de belülről szaggatott a gyász és tehetetlenség tüze.

-De akkor sem megoldás az,hogy lent a bunkerban töltöd a napjaidat!Ha így haladsz tovább depresszióba sodrod magad!-vette el tőlem a nyolc kilós és hatvanöt centis fiunk.-Gyere sószsák!Anyu megnézni a nővéred!

XXXX

Este van és az ágyban fekszem.
Stel és Josh is alszik,Andy fürdik.

-Gyere ide!-kiált kintről.

-Igen?-csoszogtam ki,begörnyedve.
Felemelt és szorosan ölelt.

-Nyomon vagyok!-suttogta.-Nem sokárra újra itt lesz Dave!-erre a mondatra sírva fakadtam.

-Nem tudod,hogy milyenek ezek az emberek!Mi már sosem kapjuk vissza őt!Élve már nem...-kapaszkodtam nyakát átkarolva.

XXXX

-Manuel!-suttogom és hallgatom a csendet.

-Dave él!-suttogja vissza erőtlenül.-Vissza fogod kapni!Ezt Adam-nek is mondtam.Tim a halálom után fogja visszahozzni!

Tim,a név amit Ash említett.Gyomrom görcsösen szorult össze.Nagyon rossz előérzetem van.

-Miért?-ültem a lépcsőn fejem fogva.

-Azért Dave-t,mert ő kerül majd a trónra ha elmúlt tízennyolc!

Na igen,hogy ő nem lesz vezető az tuti.Nem fogom hagyni,hogy a gyerekeim is úgy csesszék el az életüket,mint mi.

-A fiad nem kínoztam,nem tudtam megtenni!-újabb kövér könnycsepp gurult végig arcomon.-Túladagoltam neki a morfiumot,nyugodtan és fájdalom mentesen halt meg.

-Miért?

-Ha belegondoltam abba,hogy mit csinálhattok az én picimmel.Képtelen voltam egy vágást is ejteni a puha bőrén.Annyira emlékeztetett a kicsi Dave-re,hogy morfiumot is sírva adtam be neki.Ő az egyetlen aki koporsóba temettünk,jelölt sírral!-álltam fel és mentem felfele.Ahogy kiértem a sötétből az ajtót újra kulcsra zártam.

CC a nappaliban bohóckodott Josh-nak,Jake főzött,Jinxx és Ash gitározott,Juliet macskázott,Fau és Des a TV-t kapcsolgatták,Adam e-mail írt,Lucy telefonált,Stel babázott,Andy pedig bambulva nézett maga elé.

Szívem melegség járta át.Ők a családom.Egy nagy,összetartó család.Jöhetnek harcok,háborúk,rossz napok vagy halál,tudom,hogy mi mindig itt leszünk egymásnak és segíteni fogjuk a másikat jóban,rosszban,vele fogunk sírni vagy nevetni,örülni vagy sírni.
Együtt halunk majd és együtt is támadunk fel.
Mi,a Los Angeles-i Maffia főnökei.

xxx_ZomBogi_xxx

Hazugság a maffiában![Andy Biersack ff.](BEFEJEZETT) //ÁTÍRÁS ALATT//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora