Φτάνω στο μοτέλ. Βρίσκω στην ρεσεψιόν τον κυριούλι. Πήγε να μου μιλήσει αλλά άλλαξε γνώμη. Φαίνεται πως είναι ακόμα τρομαγμένος. Δεν λέω τίποτα και πηγαίνω στο δωμάτιό μου. Βρίσκω τα λεφτά και πηγαίνω πάλι κάτω. Τα ακουμπάω πάνω στον πάγκο.
"Θα μείνω ακόμα 3 νύχτες." Λέω και αποχωρώ
Ξαπλώνω πτώμα στο κρεβάτι αλλά οι σκέψεις μου με στοιχειώνουν. Ήταν τόσο ήρεμος και ωραίος σήμερα. Δεν μπορώ να τον βγάλω από το μυαλό μου. Τι μου συμβαίνει? το μόνο που μου έλειπε τώρα είναι κάθε φορά που τον βλέπω να βλεφαρίζω και να κάνω σαν ερωτευμένο κοριτσάκι. Προσπαθώ να τον βγάλω από το μυαλό μου. Τώρα σκέπτομαι τι έγινε χτες το βράδυ. Μπορώ να το ξανακάνω? Και αν ήταν απλός ένα όνειρο?
Κλείνω τα μάτια μου και σκέπτομαι την Κάσια. Σκέπτομαι ότι πρέπει να την δω αλλά δεν μπορώ ακόμα. Είναι 9¨00 περίπου αλλά με την κούραση με παίρνει ο ύπνος. Ξυπνάω και είμαι έξω από την αυλή. Ναι! Τα κατάφερα! Το ήξερα ότι δεν ήταν όνειρο! Ή μήπως είναι και αυτό? Δεν έχει σημασία. Δοκιμάζω να ανάψω μία σπίθα στα χέρια μου. Μάταια όμως. πάω προς το δωμάτιο της Κάσι. Η πόρτα είναι μισάνοικτη. Μπαίνω μέσα και βλέπω την Κάσι να μιλάει με ένα αγόρι. την κρατάει από το χέρι και την κοιτάει στα μάτια ενώ εκείνη του μιλάει.
"Το ξέρω ότι είναι κάπου εκεί έξω. Το ξέρω." του λέει ενώ σφίγγει το χέρι του όλο και πιο πολύ.
"Σςςςςς. Ηρέμισε. Όλα θα πάνε καλά. Θα την βρω στο υπόσχομαι." την απαντάει και την φιλάει στο στόμα. Τιιιιιιι? Έχει αγόρι? Και μάλιστα φύλακα? Μόνο οι φύλακες ασχολούνται με την υπόθεσή μου. Πώς μπόρεσε να μην μου το πει? Γιατί μου κράτησε μυστικό κάτι τόσο σημαντικό?
"Θέλω να μου υποσχεθείς κάτι." Της λέει και βάζει το πρόσωπό της μέσα στο χέρια του. "Όταν γυρίσει.... θα της τα πεις όλα για εμάς του δύο." η Κάσια νεύει θετικά και την ξαναφιλάει.
"Δεν θα σε συμπαθήσει...." λέει και βγάζει ένα πνιχτό γέλιο. Γιατί όχι? μια χαρά είναι το παιδί..... Λίγο μεγάλο βέβαια για εσένα.... αλλά, για μισό, κάποιον μου θυμίζει.... Αυτά τα μάτια..... Κάτι μου θυμίζουν πολύ έντονα....
"Γιατί να μην με συμπαθήσει?" λέει περιπαιχτικά. "Είμαι όμορφος αστείος και έξυπνος." Βάζουν τα γέλια με τον τρόπο που το είπε.
"Ναι μωρό μου είσαι τέλειος το ξέρουμε. Αλλά όταν μάθει ποιανού αδερφός είσαι...." Λέει η Κάσια και δαγκώνει τα χείλη της. Αδερφό? Μα ναι! Πώς δεν το σκέφτηκα νωρίτερα? Είναι ίδιος ο Ματ! Αλλά πιο ωραίος και πιο ψιλός! Το καλό που του θέλω να μην του έμοιασε και στην συμπεριφορά γιατί δεν πρόκειται να επιτρέψω αυτή τη σχέση!
ESTÁS LEYENDO
Η Τελετή
FantasíaΗ Τατιάνα είναι μια νεαρή κοπέλα περίπου 19 ετών. Αυτή και ο λαός της έχουν κάτι διαφορετικό από τους κοινούς ανθρώπους. Μπορούν να ελέγχουν τα 4 στοιχεία της φύσης. Ο πατέρας της, ο βασιλιάς πέθανε πριν από 18 χρόνια και τώρα έρχεται αντιμέτωπη με...