Hari ni hari persandingan mummy aku,baru beberapa hari lepas akad nikah,dah terus bersanding.Majlis dah selesai,kitorang pun baru balik dari dewan.Mummy Bersanding kat dewan je.Pada mulanya,Harith a.k.a Daddy baru aku nak buat kat hotel.Okay baru tahu dia ni Dato' ! I cakap,tak perlulah buat kat Hotel,buat dekat dewan sudah.Herm...Muda-2 dah pangkat Dato'. Nampaknya, Gelaran Datin sebenar untuk Mummy dah Muncul balik. No more "JANDA"
7.00 P.M
Aku dalam bilik menyalin pakaian.Dah siap mandi semua,aku pun turun ke bawah duduk di depan tv.Huh.Mummy aku sebok lah tu dengan laki baru,sokay...mulalah rasa terabai.Tengah-2 sebok makan twisties....
Tiba-2...."Muaz?" Harith memanggil nama aku.
"Ya?"
Dia melabuh kan dirinya ke sebelah aku.
"Muaz tak suka dengan Daddy ke?"
Aku Cuma diam membatu.Aku pandang anak mata dia selamba,aku pandang dengan pandangan kosong.Okay aku win.Dia mengalihkan pandangannya daripada aku.Sehensem mana pun kau.aku win juga Dato' Harith.! Haha.Aku muda okay!
"Eh,tak adalah uncle.Saja je nak uji uncle,tu buat sombong tu" kata aku tersenyum.
"Call me Daddy please?"
"No matter daddy or uncle.U are my stepfather" jawab aku.
"Okay up to you" katanya macam sentap.
"Okay-2.i call you daddy from now.Mummy mana?"
"Mummy tengah mandi." Jawab Daddy memegang peha aku.
Aku menepis. "Don't touch me! I don't like!" marah aku.Aku benci sebab , Daddy aku dulu macam nilah jugak perngai,tapi aku tak kisah sebab ayah kandung.But,I'm in trauma, Dilemma and Galau.
"Don't make mistake,Encik Harith." Kata aku lagi.
"Okay.Sorry"
"Never mind.Daddy rasa,nak honeymoon ke mana dengan Mummy?"
"I think kita pergi honeymoon dekat Singapore nak?" tanya Daddy.
"Kita?" tanya aku pelik.
"Sure. Tak salahkan bawak anak honeymoon sekali? Bukan bawak anak masuk dalam bilik" jawab daddy
"Hai,miang Nampak? Horny erk lama tak dapat?" kata aku selamba.
Daddy Harith tak menjawab. "Memang...."
Belum sempat Daddy membalas, mummy menyahut nama "Sayang" .Kami berdua memandang mummy.Mummy panggil aku ke daddy?
"Let's Dinner" ajak mummy.
"Mummy pergilah dengan daddy." Kata aku taknak mengganggu.
"Muaz,jomlah dinner sekali" ajak daddy.
"Taknak ganggu" jawab aku mengalih astro.
"Tak ganggu pun,Jom sayang?" ajak daddy. Aku pun bangun.
"Kejap .Nak salin baju." Kata Aku.
"Tak payahlah,dah hensem dah" kata Daddy.
"Memang hensem pun.Tapi dressing tu penting okay? Anak Datin Rozanna sapa tak kenal." Kata aku menepuk belakang Daddy Harith. Mummy menggelengkan kepala
YOU ARE READING
BrotherRomance
Teen FictionPerkenalam aku dan dia bukan sekadar saudara tapi menjadi pasangan kekasih yang mencintai satu sama lain. Pada mulanya hanya menganggapnya tidak lebih daripada seorang adik tiri, Tapi... Kejadian satu malam telah mengubah identiti diri. Ya! Aku me...