Babak 24

3.7K 87 2
                                    

Pusat Hiburan Rainbow..

Iskandar melambai-2 tangan kepada aku dan Hanif, Minah tu dah start mabuk. So kami mengusung perempuan itu ke dalam kereta.

Urusan hotel mudah sangat, Hotel-2 lorong tu je..

Perempuan tu tengah mabuk. Tambah pula campur serbuk ubat nyamuk, ketum. Memang melayang kepala Minah ni.

Hanif dan Izz dah menyorok.Tapi tetap nampak aku.

"Sayang" kata aku baring disebelahnya.

"Yes? You sapa? Izz mana? I nak jumpa dia! Dia kata nak kasi I duit." tanyanya.

"Izz? Siapa Izz? I tak kenal. I rasa kite berdua je dekat Disko tadi.And now kite kat 5 star hotel, special for our honeymoon " terang aku membelai rambutnya.

"You ni,nakal lah!" katanya memeluk aku. Mak aih..Aku dah tak tahan pulak rasanya. Kang buat kena tanggung. -..-

"Before we start,I nak tanya you." kata aku semasa dia nak buat aksi nakal pada aku.

"Ala you ni.. Lepas kite fun,you tanyalah" katanya.

Aku mula memasang recorder.

" Sabarlah..You, You mengandungkan anak siapa? Jujur dulu,baru kite start okay!"

"You tak kisah?" tanyanya meraba-raba dari pusat sampai ke dada.

"Taklah, Kite just fun" kata aku.

"I mengandung anak Aaron Amer.But sekarang dia dah lari. and You jangan risau.. I suruh Iskandar tanggung I" katanya kemudian bergelak gila.

Aku stopkan recorder.

"Okay.Tak apa. You peluk lah I,I nak tidur dulu,Malam nanti you kejut I okay?"

"You..Sekaranglah!" rungut perempuan itu.

"Tidurlah dulu okay!" kata aku. Perempuan itu memeluk aku.Lama-2 perempuan itu tertidur. So aku pun bangun, Kami keluar daripada hotel. Yes. Recorder dah dapat. So now tinggal carik Aaron Amer tu.

Malam ni kami tidur di hotel lain. Mama and Mummy tak tahu. Mummy ingat aku tidur rumah Mama. And Mama ingat Iskandar tidur rumah Mummy. And kalau mereka tanya kami tidur mana, kami jawab, tidur rumah Hanif.

----------

Esok pagi, kami dah siap mandi semua.Tanpa hilangkan sebarang kesan. Bahaya kalau Mummy dapat kesan apa-2.Lepas breakfast, kami ke Dobi.

Sambil menunggu sambil bersembang..

"Muaz.. Apa kau rasa malam tadi? Best tak?" tanya Izz.

"Hemm..Tahlah..Tak tahan jugak rasanya.Yelah, aku manalah biasa bab-2 macam ni, dah ada peluang malam tadi.. Raba sikit jadilah" kata aku selamba.

Haniff dah menggeleng kepala. Muka tak puas hati dengan Sikap aku.

"Heerm.. Memanglah best, tapi tanggunglah dosa" Haniff bersuara.

Aku dan Izz berpandangan. Deep.

BrotherRomanceWhere stories live. Discover now