Babak 37

3.3K 61 0
                                    

"Izz... Aku tak tahu nak lari mana dah. Budak Azmi tu 2-3 hari ni asik ganggu aku. Aku tak tahu nak lari mana dah. Aku ke Ipoh, dia pun dapat U kat Ipoh. Kalau aku tak layan, video aku dipost. Nasib video tu dah tak wujud!" rungut aku.

"Entahlah weh.. Aku nak suruh budak-2 aku pukul teruk-2, pikir dia tu kawan aku. Kang suruh simbah asid, nama family aku pulak buruk. Senang cerita kau kahwin. Jahat-2 aku, ada Iman lagi. ecehyyy" jawab Izz.

"Iskandar?! Wah senang nya. So easy kan nak suruh aku kahwin? Weh... Aku ni tak puas lagi kot dengan kau?! Tak puas lagi nak enjoy manja semua dengan kau. Kang kalau kahwin dah tak boleh dah nak selalu keluar dengan kau. Kena jaga anak bini. Nak ehem-2 pun tak boleh."

"So? Macam mana? Kau nak ehem-2? Pergilah kat Azmi tu!! Huh!"

"Babi jugak kau ni. Pikir aku murah sangat ke? Dah lah. Bukan nak tolong kesayangan kau ni!!! Tambah serabut! Nak biarkan ke aku kena rodok dengan Si Azmi tu!!"

"Kan aku dah cakap tadi! Kawin!! Faham tak!! Sekurangnya kau tu boleh jaga nafsu kau daripada main dengan Azmi tak tentu pasal! Dah tu je cara dia!"

"I'm not ready lah!!!"

"Not ready? That's mean kau relakan Azmi tu ganggu kau, then rodok kau! Kau pun dapatlah kan lepaskan sangap kau tu! Even kau sayang aku pun, kau tetap curang atas kepaksaan! Thats game."

Aku diamm. Berkerut dahi aku.

"Aku tak ready nak kawin! Aku nak kau lah Izz.." aku mula berlembut.

"Even you have been get married, apa salahnya kau main dengan aku? Kalau kau tak kahwin pun hubungan kite ni tetap tak boleh jugak kan? Senang cakap Haram! No matter lah!" kata Izz.

Ni yang lemah ni. "Herm.. Okay la Izz.. Aku nak tidur. Nanti aku pertimbangkan. Bye.. Love U"

"Hermm. Okay. Sayang kau. Sebenarnya kita punya zaman ni tinggal kahwin je weh. Enjoy time is finished. Okay.. Kau pertimbangkan lah.Macam yang aku cakap, kau dah kahwin ke.. Tak kahwin ke. Hubungan kita ni tetap....."

"Dah jangan sebut! Okay-3 dah. Nak tidur. Bye Izz. Love U"

"Alala. Malam ni taknak belanja tengok anu ke? Tak aci la" kata Izz tersengih. Gatal

"Taknak. Tak stim"

"Nak lah..."

Aku pun menanggalkan seluar. Tunjuk depan webcam.

"Cepatnya membesar.Hehe.. Bagus. Ni ha Aku punya" Izz pula menunjuk.

"Okay.. Bye Muaz love U. Take care" kata Izz melambai.

Dah. Skype aku log out. Lepas rindu dengan kau. Kahwin? Herm. Ntahlah.. With?? Okay. Aku akan try dia. Yes. I will try her.  Aku letak laptop sebelah meja aku, and empukkan kepala ke bantal. Terdetik esok nak cari housemate. Duduk free jelah budak tu. Jangan gay sudah! btw . Dah seminggu dah aku duduk sorang.

BrotherRomanceWhere stories live. Discover now