Yazar'ın notu:
Sevgili Sihirli okurlarım. İnanın bunu yazarken içimde inanılmaz bir hüzün ve sevgi var. Sizleri çok sevdim. Biliyorum. Wattpad de bir çok kitaba göre çok az okuyucum var. Peki bunu dert ediyor muyum? Hayır.Benim amacım hayran kitlem olsun ya da popülerler listesine gireyim olmadı. Gördüğüm kadarıyla bir çok yazar okuyucu sayısı hedefi koyup onu aşmadan yeni bölüm yazmıyor.
Öyle bir şey yapmadım. Çünkü ben bu kitabı ilk başta sadece bir kişi için yazmıştım. O kişi ise küçük kardeşim Melike.
Kendisi kitap delisidir. Ailem ona kitap almadığı için efkardan geberdiği bir gün beni aradı. O an onun için bir kitap yazmaya karar vermiştim. Kardeşim kitap bitiminde neredeyse delirecekti. Ryan'ı çok sevdi. Ve bana kurduğu şiddetli baskı neticesinde ikinci, üçüncü ve hatta dördüncü kitabı yazdırdı.
Şu anda kitapların tek ihtiyacı olan şey düzenlenmek. Wattpad e yazmayı hiç düşünmemiştim ama kardeşim yazmamı istedi. Kendisinden başka insanlarla konuşmak istediğini, Ryan'ı anlatmak istediğini söyledi ve yazdım.
Ve ilk bölümü yayınladıktan sonra dedim ki 'Tek bir kişi bile okusa, kitaba devam edip tüm bölümleri yazacağım'. Nitekim öyle oldu. İki elin parmaklarını geçmeyen yorum yapıp, veto vererek tanıdığım okurlarım. Sizler bana yettiniz. Kitap yazdığımı hissettirdiniz. Hayalet okuyucularıma lafım yok. Onları da çok seviyorum. Çünkü onlar da olmasaydı o göz işaretindeki her rakama sevinemezdim öyle değil mi?
Sizler Ryan'ı, Selen'i, Kellen'ı, Evren'i, Sera'yı, Sinan'ı, Stephen'ı tanıdınız. Benimle birlikte onların dünyalarında gezdiniz ve sonuna kadar geldiniz. Hepinize çok teşekkür ederim. İlk kitap burada bitiyor. Devamı gelir mi? Neden olmasın? Elimde sadece düzenlenmeye ihtiyaç duyan bir seri var. Kitabın çok okuyucusunun olmasını beklemeyeceğim. Sadece, bir kişinin 'Devam et' demesini bekleyeceğim. Çünkü bir sevgi, dünya demektir ve bir kişi sevdiyse bu kitabı, bir dünya sevmiş demektir.
Görüyor musunuz? Ne çok konuştum yine.
Sizleri çok seviyorum. Ve unutmayın... gerçek sihir, sevgidir. Hepiniz sihirlisiniz.
Sihirle kalın. ..:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİHİR-KARANLIK ŞATO-
FantasiaSelen on yedisini doldurmasına bir ay kalmış, küçük kardeşinin yanında kendisini abla gibi hissetme yoksunu sıradan bir kızdır. Ta ki kardeşi zannettigi elfinin doğum günü olarak kutladığı güne kadar. Selen'in Sihir Diyarı'na yolculuğundan sonra alı...