Hneď ráno ma zo sna vytrhol najprv budík a potom James.
"Ari vstávaj, musíme ísť do mesta." vykríkol na mňa bez milosti.
"Okej ešte päť minút a potom ideme !" povedala som mu ospalo.
"Nie, musíme vyraziť hneď !" zakričal na mňa ako len najhlasnejšie išlo, strhol zo mňa perinu a oblial pohárom ľadovej vody. Doslova ľadovej.
"Ty idiot ! bodaj by ťa duch do rána zabil !" vykričala som na neho naštvane. "Zabiť ťa je málo ty hovädo !" a takto som mu nadávala ešte asi desať minút. Potom ma objal, a ja som ho uhrizla do ucha, za to že mi ráno urobil to čo urobil.
"Au ! Za čo to bolo tentokrát ?!" spýtal sa ma akoby o ničom nevedel.
"Za to čo si mi urobil ráno ty kretén !" povedala som znechutene, a potom som ho ignorovala celý deň.
"No tak sorry."
"Žiadne sorry to medzi nami neudobrí ty debil !" odpovedala som mu a išla dole."Čau Harry aspoň niekto tu má pre mňa úctu !" povedala som mu a objala ho.
"Ja som len nechel schytať že ma zase uhryzneš do ucha." povedal milo.
"Ale aj tak si ma aspoň neoblial ľadovou vodou, nestrhol mi perinu a nezakričal na mňa."
"Ty si už fakt debil James ?" spýtal sa ho Harry.
"Možno." odpovedal James.
"To sa babám nerobí !" povedal Harry a hádali sa ďalej.
Keď sme už višli vonku, išli sme do NONSTOP BARU v meste. Smrdelo to tam po pive a víne. Ale aj tak som si objednala jedno malé grepové pivko. Videla som jednu dievčinu, ako sedela sama pri stole a bola smutná, tak som si ku nej išla sadnúť.
"Ahoj, volám sa Ariana Woltová." povedala som.
"Ach, ahoj ja sa volám Liana Perkynssová." slušne, vystrašene a s trémou povedala.
"Čo tu tak sama robíš ? Zaháňaš problémi pivkom ?" zasmiala som sa a usmiala sa ňu. Úsmev mi opätovala, a zhlboka sa nadýchla a začala mi vysvetľovať že skadiaľ je a čo tu robí a podobne......
Po dlehej chvíli mi konečne peiniesli pivko, zaplatila som a počúvala som ju ďalej. Mala blond vlasy, modré oči, svetlú pleť akoby jej pleť nikdy nevidelo slnko. Vlasy mala zopnuté do copu a tak sa nedalo rozoznať že či má dlhé alebo krátke vlasy. Bola vysoká približne 170 centimetrov, a bola vyžšia než ja...