Ján nám ponúkol aby sme pri ňom prespali, a prijali sme to s radosťou... Ráno keď sme sa zobudili, Ján s manželkou nám chystali raňajky. Tak sme sa naraňajkovali, a potom mi Fridrich do ucha pošepol že má pre mňa prekvapenie, ale že viac mi nepovie. Keď sme doraňajkovali, Fridrich ma ťahal za ruku, no nevedela som že kde.
Keď sme už boli dosť ďaleko od Jánovho príbytku, zakryl mi oči rukou, a viedol ma.
"Neboj sa, vediem ťa." povedal
"Dobre." povedala som a zasmiala som sa. Išli sme asi takých 5 minút. Potom sme prišli na nejakú lúku, tam som cítila vôňu krásnych jarných kvetov. Potom si dal dole ruku z mojích očí. Otvorila som oči a uvidela som lúku na ktorej bol maličký domček. "To je pre nás dvoch Ariana." povedal a usmial sa na mňa. "Preboha, je krásny !" povedala som a od radosti som sa skoro rozplaka, hodila som sa mu okolo krku, a pevne ho objala.
Domček bol ani nie malý ani nie veľký, taký akurát. Z vonku bol natretý krémovou farbou. Mal hnedú striešku do tvaru špicu. Lemoval ho menší hnedý plot s bráničkou. V záhradke pred domom boli kvietky rôznych druhov, vôní a farieb. Jednoducho, bol to domček ako z rozprávky...
Sorry že tak dlho nebola dalšia časť ale nevedela som že o čom ma byť ďalšia časť a nemala som čas. Takže sa fakt ospravedlňujem ! Dúfam že mi to prepáčite :) Ste skvelí !!! :) :*
Jednorozec13 :*