7.KAPITOLA Pôjde s nami !

26 4 0
                                    

Ráno som vtala o desiatej ráno. Chalani ešte dospávali opicu, a tak som mala čas upratať. V kuchyni a v obývačke som len utrela prach a umyla okná. V mojej izbe, v kúpeľni a v izbe kde spali chalani som utrela prach, pozametala a umyla okná. V izbe chalanov som neupratovala asi pol roka, a myslím že ani oni neupratovali. Ale našťastie som ich nezobudila lebo spali ako by boli mŕtvy. Len občas si dačo zamrmlali popod nos, otošili sa na bok a spali ďalej. Keď som doupratovala, urobila som si kávu zo šlahačkou a čokoládovou polevou. Ktomu som si potrela vianočku len tenkou vrstvou masla takže skoro ho nebolo ani vidie, a sem-tam som si ju zmočila do kávy, a bolo to BEST. Najlepšia káva s vianočkou ktorú som kedy jedla. Zapla som si telku a pustila som si Na vine sú hviezdy. Pri tom filme som vysmrkala asi 7 balíčkov vreckoviek, ale stálo to za to. Na vine sú hviezdy je podľa mňa najlepší film EVER, takže si ho stiahnite a pozrite....

Chalani vstali asi okolo obeda, a ja som už mala pripravený obed. Takže neraňajkovali, a hneď obedovali. Uvarila som slepačí vývar s rezancami, a ako druhé jedlo bola ryža s opečeným kuriatkom, ktorá sa mi veľmi podarila.
"Ták ako ste sa po tej vašej opici vyspali ?" spýtala som sa zo smiechom v hlase.
"Dalo sa to prežiť, ale ani neviem ako som zaspal." povedal James.
"Predstav si kámo ani ja neviem ako som zaspal." odpovedal mu na to Harry.
"No ale už je všetko v pohode, tak sa oblečte, dojedzte a ide sa loviť duchov !" rozkázala som. Hneď ako sme dojedli, obliekli sme sa a vyrazili na lov duchov...

Lov
Stretli sme aj Lianu, na ceste na lov.
"Ahoj, Liana." pozdravili sme sa jej naraz.
"Ahojte. Kam ste sa vybrali ?" spýtala sa odvážne.
"Na lov,ak chceš poď s nami." povedala som jej.
"V pohode." povedala.
"Ale Ari ona s nami nemôže ísť. Nevie o duchoch skoro nič." namietal James.
"Ale pôjde a basta ! Je to rozkaz, a vy ho rešpektujte." povedala som z nervami.
"Ale veď o duchoch nič nev..." nestihol dopovedať Harry a skočila som mu do reči.
"Nie pôjde s nami. Podľa mňa bude skvelá, a niečo sa aj priučí." povedala som rozkazovo. Potom sa už radšej nikto neodvážil namietnuť.
"Dobre, ale len pod jednou podmienkou. Bude sa len pozerať, a ak bude treba môže zasiahnuť." povedal Harry, a všetci sme len prikívli. Vyrazili sme smerom k lesu. Čím sme boli bližšie tým bol les temnejší a strašidelnejší. Pre istotu som podala Liane dýku. Chytila ju pevne. Všimla som si že ju drží dobre, a že s ňou nemá žiadny problém. Pomaly sme sa blížili ku tej chalupe čo som z nej cítila toľko negatívnej energie a ektoplazmy. Zrazu stadiaľ vyšiel výkrik. Bolo na Liane vidieť že sa mykla, ale bola odváža a nedávala to na javo. Liana si pripravila dýku. Čakali sme kým stadiaľ niečo alebo niekto vyjde. Ale nič. Tak sme sa rozhodli že pôjdeme pomaly dnu. Vošli sme dovnútra, a stála tam postava. Bol to muž, priemernej výžky cca 170 cm, bol mohutnejší, a vyzeral že nie je duch. Vtedy mi to došlo. Je to človek posadnutý duchom. Rozbehol sa smerom ku nám. Liana sa schytila a dýku mu ladným pohybom zabodla do ramena. Ale on nič. Neprestával utekať, a Lianu strčil na zem. Harry s Jamesom sa rozbehli oproti nemu a odkopli ho až ku stene. Ja som medzi tým išla rýchloku Liane. "Si v poriadku Liana ?" spýtala som sa jej ustarostnene. "Ach áno som." povedala. Všimla som si že sa poškriabala, a rýchlo som jej to zaviazala mojou šatkou. Muž sa medzi tým postavil a rozbehol sa ku Harrymu a Jamesovi. Sotil ich na zem, ale nevedeli sa pohnúť, lebo Harrymu zlomil pravú nohu a Jamesovi vykĺbil rameno. Zo zadu som naňho vyskočila a zadobla mu svoju dýku priamo do väzov. Liana sa rozbehla a kopla ho do chrbta. Stále som mu sedela na krku a mala v ňom vrazenú dýku. Keď ho Liana kopla, zošmikla som sa po jeho už zlomenom chrbte, a bodla ho do nohy. Pomohli sme Harrymu a Jamesovi, vstať, a všetci štyria sme ho spolu dorazili. Potom z neho vyšiel duch, a toho som zneškodnila dýkou. Muž bol síce človek ale posadol ho duch, a inak sa ducha von z tela nedá dostať, iba ak toho človeka zabiješ a potom následne aj toho ducha...
Takto sa skončilo naše pátranie po duchoch, spolu z Lianou. Potom sme ju začali....

A to sa dozviete v ďalšej kapitole :) dakuejm za všetky voty, ready a komenty :)

Lovkyňa DuchovDonde viven las historias. Descúbrelo ahora