Liane sa veľmi nepolepšilo. Sú to už tri dni ako Ariana odyšla. A ak sa nevráti do konca týžna tak ju budeme musiet z Jamesom zabiť, tak ako nám to Ariana prikázala. Zabiť by sme ju mali potom preto aby sa už netrápila. Viem že to teraz bude pre Jamesa tažšie keďže s Lianou chodí. Je mi ho ľúto. Zabiť niekoho na kom ti čo i len kúsok záleží, len preto lebo ho posadol duch, je nespravodlivé. Ale taký je asi život. Prečo nás Boh vlastne pošle na túto planétu keď aj tak o niekoľko rokov zomrieme a pôjdeme naspäť... Ale Boh asi vie že prečo nás sem pošle. Vie to len on a nikto iný...
Takže naspäť ku Liane. Stále ju musíme strážiť aby nám neušla. Od vtedy má zvíšené teploty ktorým teplota presahuje 40 stupňov. Je to s ňou zlé. Ak sa Ariana čím skôr nevráti aj s kvetom, Liana umrie. A toho sa najviac obávame. Nepali sme už dve noci, čo sme stále strážili Lianu. James jej každý večer dá na čelo jemný bozk, a aspoň na malú chvíľu sa upokojí a môžeme si aspoň tých 10 minút oddýchnuť. O Lianu sa striedavo staráme. Raz je pri nej Ján s jeho ženou. Potom zase my dvaja s Jamesom. Ale niekedy pri nej musíme byť všetci, aby nám pri najlepšom neutiekla a pri najhoršom niekoho nezabila. Takže tak...
O Lianu máme strach všetci. Každý deň keď niekto zaklope na dvere utekáme ich otvoriť či v nich náhodou nestojí Ariana s liekom pre Lianu. Ale každým dňom strácame nádej že sa v nich Ariana vôbec objaví. Liane je každým dňom horšie a horšie, a všetci sa bojíme že zachvílu skončí jej púť na tejto zemi...Trošku kratsia kapitola ale nemám vela času kedže už začala škola a musím sa do nej pripravovať :) Ale zajtra idem k zubárke a tak sa posnažím napísať aspoň jednu alebo pri najlepšom aspon dve kapitoly :)
Ďakujem za každý vote, read a komentár :) Ste najlepší !!!Jednorozec13 :)