6.KAPITOLA To snáď nie ?!!!

22 3 0
                                    

Na druhý deň...

Ráno som sa zobudila vedľa Edwarda. Bola som nahá ja aj on. "Preboha čo sa stalo ?" pomyslela som si, a rýchlo sa obliekla a zamkla som ho vo svojej izbe. Zdrhla som dole po schodoch, a nič som si nepamätala. Teda skoro nič. Pamätám si len, že som ho tresla panvicou, nejako sme sa dostali do mojej izby a asi sme sa aj vyspali. Zistila som to podľa toho že som s ním bola v jednej posteli úplne nahá...
Zkuchyne som si znovu zobrala panvicu a išla som za ním do izby, ešte spal a tak som ho mohla poriadne tresnúť panvicou. Tresla som ho, a potom som ho opatrne obliekla do jeho vecí. Začal sa pomaly zobúdzať a tak som ho znovu tresla panvicou. Odtiahla som ho zo svojej izby. Ťahala som ho skoro cez všetky izby. Išla som ho položiť na autobusovú zastávku asi pol kilometra od môjho domu, a nechala som ho tam, pretože tam skoro nikdy nikto nečaká na bus. Zdrhla som domov a zamkla som sa. Za ten čas kým som ho odniesla prišli Harry s Jamesom. Boli po opici, takže, som ich našla ležať na gauči. Len som ich prikryla dekou, naliala im čistú vodu do pohára, a doniesla som im dve vedrá. ak by náhodou hodili šabľu po tej opici...

Harry s Jamesom sa zobudili okolo obeda na silné napínanie a zvracanie. Síce som nebola pri nich ale bolo počuť ako z nich vychádza jedlo až do mojej izby. Potom som si nos a ústa zakryla šatkou, a išla som im otvoriť okno, aby sa nadýchali čerstvého vzduchu. Dosť to dole smrdelo, od tých ich grciek ale otvárala som okno rýchlo a tak som sa nadýchala čerstvého vzduchu a išla som triskom naspäť do svojej izby a aj tam som si otvorila okno...

Lovkyňa DuchovWhere stories live. Discover now