9.KAPITOLA Trh zbraní

24 4 3
                                    

Dneska je trh zbraní. Pôjdeme tam všetci štyria, aby sme si nakúpili nové zbrane a predali staré zbrane, ktoré už nepoužívame. Ja s Lianou som vstala asi 9:30 ráno a chalani vstali a desiatej ráno. Obliekli sme sa, naraňajkovali a vyrazili sme na trh, a s našimi starými zbraňami.

Keď sme dorazili bolo tam už dosť kupcov a predavačov, ktorý predávali a kupovali rôzne zbrane a pomôcky. Rozdelili sme sa tak že ja som chodila s Lianou a James chodil z Harrym po stánkoch. S Lianou sme zamierili hneď ku stánku s lukmi. "Dobrý deň milé slečny, aký luk by ste si chceli kúpuť ?" spýtal sa predavač milo. Liana si vybrala jeden čierny dlhší luk a ja som si vybrala ružový zo zlatým olemovaním ktorý bol rovnako dlhý ako Lianin. "Jeden čieny luk, a jeden ten ružový zo zlatým olemovaním." povedala som a predavač nám ich zložil z poličky. "Bude to 13 zlatiek." povedal predavač, a podala som mu peniaze. Zobrali sme si naše luky, a preložili sme si ich cez plecia. Prišli sme ku ďalším stánkom a kúpili sme si nejaké meče, dýky a rôzne vecičny čo budeme potrebovať. Keď sme a Lianou donakupovali a popredali zopár vecí išli sme do hostinca, a čakali sme tam na chalanov. Objednala som si malé pivko a Liana si dala len jahodovú limonádu.

Z pohľadu Jamesa a Harryho
Z Jamesom sme išli ku prvému stánku z dýkami. "Dobrý deň akú dýku by ste si chceli kúpiť ?" spýtal sa predavač. "Jednu čiernu dýku zo striebornou rukoväťou a jednu tmavo šedú dýku." povedal James. Vyložil nám ich z vytríny a podal. "Bude to 15 zlatiek." povedal predavač a zaplatili sme mu, a zobrali sme si dýky. Takto sme kúpili a predali veľa vecí. Potom sme išli za Arianou a Lianou do hostinca, kde nás už čakali. S jamesom sme si objednali malé pivko a posedeli sme si v hostinci, a trochu oddýchli.



Lovkyňa DuchovDonde viven las historias. Descúbrelo ahora