8.KAPITOLA Trénovanie Liany

36 4 1
                                    

Lainu sme začali trénovať na lovenie, a pribrali sme ju do nášho týmu lovcov duchov. Zo začiatku sme ju šetrili, ale potom sme pritvrdili.
"Takže Liana dneska sa naučíš nejaké chvaty, odzbrojovania a podobné veci." povedal James.
"Dobre, poďme teda na to." vyhlásila Liana, a začali sme chvatmy. Bola dosť dobrá, a tak sme usúdili že už viac trénovania chvatov nepotrebuje. Potom sme ju učili odzbrojovať. To jej celkom išlo, ale nebola dosť dobrá a tak sme sa odzbrojovaniu venovali približne tri hodiny. Po troch hodinách už vedela skvelo odzbrojovať, a Jamesa a Harryho položila na lopatky. Doslova ich položila na lopatky. Jedným chvatom ich odzbrojila a odkopla do stromu ktorý bol asi päť metrov ďaleko od nej...

O tri mesiace pozdejšie
Keď už bola Liana dodtatočne vytrénovaná, zabojovali sme si spolu.
"No, Liana uvidím čo si sa naučila. Ak ma odzbrojíš, sotíš na zem a pokúsiš sa do mňa vraziť dýku, pôjdeš s nami na najbližší lov." povedala som jej a hodila jej dýku. Chytila ju hravo, a žačali sme bojovať. Najprv ma odzbrojila čo som nečakala, potom som ju ja sotila na zem a ona ma potkla, a tiež sotila na zem. Skoro do mňa vrazila dýku, ale uhla som sa, a tak ju vrazila do zeme. Ale asi o desať minút neskôr ma skoro zabila s tou dýkou, ale dávala si pozor a tak ma nezabila, len jemne a rýchlo bodla, ale veľmi som to necítila.

"Tak Liana môžeš ísť s nami na ďalší lov." povedala som jej a objala ju.
"Hurááááááá." povedali Harry s Jamesom naraz, a my s Lianou sme sa len zasmialy. Išli sme domov a ani nevieme ako sme zaspali...

Ďakujem už za 130 readov ! mám vás rada. A ďakujem za každý read vote a komentár :)
Jednorozec13 :)

Lovkyňa DuchovOù les histoires vivent. Découvrez maintenant