Bola som v našom domčeku s Fridrichom, keď mi v tom zazvonil mobil. Bolo to neznáme číslo. Zodvihla som, a ozval sa kráľ naliehavo.
"Ariana musíš prísť rýchlo do kráľovstva. Je to naliehavé !!!" povedal rozrušene.
"Dobre, prídem čo najskôr Vaše Veličenstvo. Dovidenia." povedala som.
"Dovidenia Ariana, len sa ponáhľaj." povedal kráľ a zložil. Fridrichovi som povedala že to musíme odložiť na inokedy, a že sa musím ponáhľať do kráľovstva. Pochopil, a rozlúčil sa somnou. Utekala som čo mi nohy stačili. A asi za 5 minút som bola pred mestskou bránou. Otvorili mi ju, a ja som sa predierala cez davy ľudí. Po 10 minútach predierania sa cez davy ľudí som sa dostala ku kráľovskej bráne. Zaklopala som.
"Kto ste ?!" ozval sa mohutný hlas spoza brány.
"Ja som Ariana Woltová. Kráľ ma zavolal." povedala som a brána sa otvorila. Vošla som a uvidela vedľa seba muža, ktorý mi ukázal cestu ku kráľovi. Išli sme celkom rýchlo, takže to muselo byť hrozne naliehavé. Keď som vošla do miestnosti kde bol kráľ, boli sme tam len my dvaja.
"Vaše Veličenstvo. Čo by ste potrebovali ?" uklonila som sa.
"Ach Ariana dobre že si prišla tak rýchlo. Radšej sa posaď." povedal znepokojene.
"Dobre, začnite." povedala som, a sadla som si oproti kráľovi.
"Ariana, vieš. Vedľajšie kráľovstvo sa začína búriť a myslím že to nebude len nejaká vzbura, ale aj niečo viac. Myslím si že vedľajšie kráľovstvo Erterys, vyvolá tú najväčšiu vojnu v dejinách ľudstva. Bude to hrozné, a len ty nám dokážeš pomôcť."
"Ja ?!"
"Áno ty Ariana. Viem že je to prekvapujúce, ale myslím že poslúchnu svoju pinceznú."
"Čože ?! Zasa som mimo. Čo majú všetci s tou princeznou a kráľovnou ?!"
"Tebe to rodičia nepovedali ?"
"Čo by mi mali rodičia povedať ?"
"Že tvoja prateta Muriel je manželkou kráľa Ferdinanta Erterys. Ale Muriel je chorá, a slabá a už nezvládala toľko povinností, takže ty si následníčka trónu Erterys-Wolta. A ľudia začínajú byť nespokojný a kráľ tiež, pretože si myslí že ťa tu väzníme. A chce ťa získať aby si bola následníčka trónu. A preto vyvoláva tieto vzbury proti nám." povedal a ja som ostala v šoku...
Myslíte že sa Ariana rozhodne správne ? :)
Tááákže toto je koniec prvej knihy z Lovkyne duchov :) ale nebojte sa, už chytám aj novú knihu, ale ešte neviem že kedy ju zverejním... :) Ďakujem že ste si prečítali túto knihu, a môžeťe sa tešiť aj na ďalšiu. Ďakujem že ste somnou stále boli, a ďakujem už za neuveriteľných 441 prečítaní. Dúfam že na Ďalšej knihe bude toľkoto a možno aj viac prečítaní !!! STE FAKT SKVELÝ !!! :* :)
Druhú časť z Lovkyni Duchov môžete nájsť na mojom profile (Jednorozec13) pod názvom Lovkyňa Duchov 2 :) (Preoáčte že to sem píšem tak pozde ale nemala som na to čas alebo som zabudla)
Jednorozec13 :)