Deň po Lianiných narodeninách som ich mala ja. Aj mne pripravili tajnú oslavu. Ako inak. Celý deň sme si užívali, až do rána sme žúrovali, jednoducho oslava ako sa patrí, keď už mám aj ja tých 19 rokov. Bolo to super hlavne vtedy keď..........
Na oslave
James stále pokukoval po Liane a ja som si to všimla. "Liana James po tebe stále pokukuje, myslím že sa mu páčiš." pošepkala som jej. "Ale ty si,..." prerušila som ju.
"Nehovor mi že si si to vôbec nevšimla." pozrela som sa na ňu neveriacky.
"Ale čo by som si na ňom mala všimnúť ?! Jeho krásne oči, svalnatá postava, skve...." obliala som ju kúskom vody čo mala v pohári. "Ďakujem Ari."
"Preber sa Lia. Páči sa ti a ty jemu, tak prečo ste si to ešte nepovedali ?!" zadívala som sa na ňu sprisahaneckým pohľadom, a zatriasla s ňou nech sa preberie a ide mu to povedať.
"Ariana, urobím to zajtra, zajtra mu to poviem ok ?"
"Žiadne zajtra už byť nemusí. Povec mu to teraz, hneď !" pozrela som sa na ňu, a kúsok sa ma asi zľakla. "Neboj sa, podporujem ťa v tom." povedala som, usmiala som sa na ňu a postrčila som ju smerom ku Jamesovi.S Lianinho pohľadu
"Táák. Ahoj." Ahoj, fakt ?! Liana schop sa !!
"Ahoj." povedal. "Nejdeš si zatancovať ?" preboha čo ho to len napadlo...
"Dobre veľmi rada." vôbec niesom rada, skôr sa bojím. HELP !!! Pozrela som sa na Arianu ktorá mi len mávala rukou že te bude v pohode...
Také trápne ticho, len tancujeme, Liana povec mu už dačo, zachráň to.
"To je ale krásne počasie čo ?" panebože to bol prvé čo ma napadlo tak ma zato neodsudzujte !
"Áno veľmi." povedal. Určite mu to bolo trápne. Veľmi trápne.
"Tak. Dáš tému ?" spýtala som sa ho.
"Dobre. Táák napríklad s kadial si ?" to ho nemohlo napadnúť niečo lepšie ?!
"Z domu." povedala som a zasmiali sme sa. "Si veľmi pekný." panebože ja som rozmýšľala zase nahlas. Do riti !
"Čo ?!" spýtal sa a šibalsky sa usmial.
"Ále ni...." prerušil ma.
"Že som veľmi pekný ? No tak to potom asi až po tebe." povedal a ja som sa začervenala, od toľkého šťastia.
"Ďakujem." povedala som.
Po chvíli sme sa na seba zahľadeli. On sa ku mne približoval. Čím ďalej tým silnejšie som cítila jeho vôňu, jeho pokožku, jeho pery. Až sa jeho pery nakoniec dotkly tých mojích. Spojili sa naše pery, telá. Ruky sa nám preplietli jedna cez druhú, až sa nakoniec pekne a plynulo spojili dokopi. Vychutnávala som si ten okamih, ako sa len dalo. Niečo prenádherné. Stále sme mali pery pri sebe a ruky cez seba prepletené. Už som ho nikdy nechcela pustiť. Nikdy neprestávať cítiť jeho pokožku, jeho pekné pery, jeho ruky. Chcela som navždy ostať v jeho objatí. Nakoniec som sa odtiahla a on tiež. "nechceš ísť spať ku mne do izby ?" spýtal sa ma. A ja som sa začervenala viac než dosť. "Áno chcem."Keď sa Arianina oslava skončila, išla som ku nemu do izby. Chvíľu sme na seba len tak hľadeli, a potom som zaspala v jeho objatí...
Ludia už 240 prečítaní. Je to skvelé. Ďakujem za každý vote, read a komentár :)
Jednorozec13 :) Ľúbim vás :)