23. KAPITOLA Liana.......

12 3 0
                                    

James sa mi hodil okolo krku ked otvoril dvere. Rýchlo som ho objala, a vbehla som do izby kde ležala Liana. Ležala na posteli, akoby už bola mŕtva, ale raz za minútu sa jej nadvihol hrudník a to bol jediný znak toho že ešte žije, ale pomaly strácala vedomie. Z tašky som rýchlo vybrala ten kvet, hodila som ho do vody. Počkala kým sa voda sfarbí do mierne červenej farby. Potom so Liane ovlažila pery, a pomaly som jej vývar z toho kvetu liala do úst. Išlo to pomaly ale myslím že to zaberalo. Keď dopila posledný dúšok, zastavil sa jej tep, zavreli sa jej oči. Akoby už zomierala. Keď v tom sa prudko posadila, a z hlboka sa nadýchla. Vyzerala zmätená. James sa jej hodil okolo krku a pobozkal ju na pery.
"Liana vieš kto sme ?" spýtala som sa jej.
"Áno Ari, viem, prečo by som to nemala vedieť ?" povedala.
"Posadol ťa duch, čo si to nepamätáš ?"
"Nie, pamätám si len že som išla do vedľajšej izby, a nic viac." povedala
"Aha, ale hlavné je že žiješ." povedala som a objala ju.
"To je... Čo by som bez teba robil ?" povedal James a objal ju. Potom sme si urobili jedlo...

Pardon že taká strašne krátka časť ale ja fakt nwm že čo mam pisať ďalej :( takže fakt sorry :(
Dakujem za kazdy vote, read a komentár, a aj follow poteší :)
Ste super :*

Jednorozec13 :) :*

Lovkyňa DuchovTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang