5.KAPITOLA Doma

26 3 0
                                    

Z lovenia sme prišli domov. Sadla som si na pohovku, zapla telku a zobrala som si plechovku coca-coly.
"Ja s Jamesom ideme do baru, a vrátime sa len zajtra ráno takže budeš sama doma dobre ?" spýtal sa ma Harry.
"Jasné len kľudne choďťe, zvládnem to tu." povedala som a usmiala som sa na nich.
"Tak čau." zakričali naraz a zabuchli za sebou dverami.
"Čaute." povedala som, ale už ma asi nepočuli. Ďalej som pozerala telku a popíjala colu. Asi o hodinu pozdejšie niekto zazvonil na zvonček. "Kto by zvonil o 23:30 ?!" a vtedy ma to napadlo. "Čo ak je to nejaký zlodej alebo násilník ?!" rýchlo som išla do kuchyne. Čo si mám zobrať, dýku, kuchynský nôž, príbor, panvicu ?! Schmatla som panvicua zastala si za dvere. Pomaly som odomkla a otvorila dvere. A vtedy som uvidela bloďavé vlasy a modré oči... Tresla som ho panvicou po hlave. "Edward si v poriadku ?" niekto sa spýtal a vošiel do vnútra. Tiež som ho tresla panvicou. Pomaly spadol na toho blonďáka. Zamkla som dvere, a priviazala som ich ku stoličke. Toho Edwarda ku jednej a toho druhého ku druhej stoličke. Asi po pol hodine sa prebrali. "Preboha kde to som ?! A prečo som zviazaný ?" povedal ten Edward.
"Ja som Ar..." a vtedy ma prerušil.
"Ja viem kto si Ariana Woltová." povedal a zase som ho tresla panvicou. Potom sa prebral ten druhý.
"Čo to, kde to som ? A prečo som vlastne tu ?" povedal odviazal sa a odyšiel, akoby na toho Edwarda zabudol. Len som naňho civela. Ale on nič, akoby si ma ani nevšimol. Vkľude odyšiel a už sa nevrátil. Takže tu mám ešte jedného...
Po chvíli sa prebral.
"Ja som Edward Kolt, a milujem ťa !" povedal a dosť ma to prekvapilo.
"Ty ma miluješ ?! Hah však sa ani nepoznáme !" vysmiala som ho.
"Poznáme sa. Vtedy sme sa v tom klube zoznámili." povedal.
"Edward to si ty ?!" povedala som mu a začala som ho rozvezovať. S edwardom sme sa spoznali v bare, a hneď sme si padly do oka. Bože on je pekný...
"Tak to s tebou som sa vtedy bozkávala, lebo som nevedela prísť na to že ako sa ten chalan volá." pousmiala som sa naňho.
"No tak tu ma máš." povedal. Rozviazala som ho, objala a pobozkala. Bozkávali sme sa dlho. Keď sme sa dobozkávali odtiahla som ho do svojej izby a zamkla dvere. Pomaly sme sa začali vyzliekať. Po chvíli sme boli úplne nahý. Bozkával ma všade, ale čím nižšie tým to bolo lepšie. Najprv pery, krk, presia, brucho, a takto to pokračovalo nižšie a nižšie. Potom mi rozkročil nohy, a vošiel do mňa najprv jedným prstom, potom druhým. Pomaly ich vyťahoval a dával naspäť. "Edward prosím !" vykríkla som. On sa na mňa zaškeril a pomaly vyberal prsty. Potom mi medzi nohy strčil svoj penis. Zastonala som. Uškeril sa na mňa a začal zrýchľovať. Von a dnu, von a dnu a takto to pokračovalo stále rýchlejšie a rýchlejšie. Po chvíli zomňa vyšiel. "Zastaň si na štyri." povedal a urobila som to. Chytil ma za boky, a špičkou penisu mi chodil po zadku a po chrbte. "No tak už ho do mňa strč." rozkázala som mu. A vtedy to prišlo. Strčil ho do mňa bezcitne a bolestne, a ja som len zavíjala a kričala od bolesti a asi aj od radosti. Keď prestal, postavila som sa a on si ľahol na posťel, tak aby mu z postele trčal penis. Chytila som si do ruky jeho penis a stláčala. Keď sa už neudržal, sadol si na posteľ a začal mi lízať prsia. Bradavky som mala vstýčené. Olizoval mi ich a stláčal. Potom sa presunul nižšie, až prišiel ku rozkroku. Pozrel sa na mňa a uškrnul. Rozkročil mi rýchlo a bezcitne nohy a začal olizovať a stláčať môj rozkrok. Potom si ma prevrátil na brucho a plesol ma po zadku. Zastonala som. Začal mi olizovať a stláčať zadok. Zadok mi stláčal jednou rukou a druhou mi hladil a masíroval rozkrok. Keď prestal ľahol si vedľa mňa pobozkal na čelo, a ani neviem ako sme zaspali...

Ďakujem za všetky voty ready a komenty :)

Lovkyňa DuchovWhere stories live. Discover now