Keď starká odyšla, rozlúčili sme sa s ňou a prešli sme zase na náš spôsob života ako predtým...
O pár dní neskôr mala Liana narodeniny a tak sme sa s Jamesom a Harrym dohodli že jej usporiadame menšiu oslavu keď už bude mať tých 19 rokov. Narodila sa len o deň skôr ako ja :D. Pripravili sme jej všetko na tú oslavu. Ozdobili sme izbu, ja som jej upiekla trojposchodovú čokoládovú tortu s knihou navrchu, potom som jej zavolala že nech hneď pride domov že je to naliehavé. Tak som na ňu urobila malý prank ale len preto lebo sme pre ňu mali nachystanú tú oslavu.
"Dobre prídem čo najrýchlejšie. Ahoj." povedala mi do telefónu, a asi za 5 minút bola pri dverách. Rýchlo sme zhasli svetlo a schovali sa. Keď otvárala dvere, zapálila svetlo a my traja sme vyskočili a povedali naraz.
"Všetko najlepšie Liana." povedali sme, a Liana sa skoro rozplakala od šťastia a dojatia. Pribehla som ku nej a objala ju. "Všetko najlepšie Liana ku tvojím 19. narodeninám." povedala som jej a ona ma silnejšie objala a povedala "Ďakujem. Ďakujem vám, ste najlepší !" povedala a vybehla jej slzička z oka. Utrela som jej ju a ešte raz objala. Potom sme išli jesť tortu.
"Jéééj kniha !" tešila sa z tej torty ako 5 ročná. Ale dopriala som jej to, ešte nikdy som ju nevidela takú nadšenú z torty na ktorej bola kniha.
"Keď som bola malá moje narodeniny rodičia brali ako samozrejmosť. Nikdy na narodeniny som nemala tortu a ani toľko darčekov. Bože ďakujem vám." povedala a hodila sa nám trom okolo krku a rozplakala sa. Už chápem prečo je taká šťastná, lebo to šťastie polovicu života ani nepoznala. "Toto šťastie budeš mať každý rok Liana." povedal jej James a Liana sa ešte viac rozplakala. Rozkrojila tortu, ale trochu krivo lebo mala takú velikú trému. Odkrojila 4 kúsky torty a dala ich na taniere. Každý sme si zobrali svoj kus z torty a pustili sme sa do torty. Keď sme dojedli tortu, pustila som hudbu a urobili sme si menšiu párty. Najprv som ja tancovala s Lianou, a James s Harrym spolu. Potom sme sa vymenili a James tancoval s Lianou a ja s Harrym. James sa tak červenal čo bol do tej Liany zabuchnutý. Potom som pustila pomalšiu hudbu, a tancovali sme v pároch. James sa s Lianou toľko nasmialy a vytancovali že ich ráno budú bolieť veľmi nohy. Ja som sa s Harrym tiež dosť vytancovala takže aj nás budú bolieť ráno nohy.
Okolo 3 ráno sa chalani ožrali ako prasce a asi o 5 ráno zaspali na gauči. S Lianou sme sa na nich smiali a odfotili ich že ako divne spia. Potom sme stíšili hudbu aby sme ich nezobudili, ale tých by už asi ani tornádo nezobudilo. Potom sme už len s Lianou do 8 rána tancovali pojedali tortu (čiže sme jedno poschodie torty zjedli úplne samé), rozprávali sme sa a zabávali a aj sme kúsok ešte tancovali...Ráno sa chalani zobudili s veľkou opicou, a hneď trielili do kúpelne. Bolo srandovné ako bežali, vyzerai pri tom behu ako veľryby na suchu takže sme to museli natočiť. Bola sranda sa nich dívať. "Ďakujem vám." povedala Liana a ja som sa na ňu usmiala a objala ju...
Panebože ĎAKUEJEM VÁM už 234 prečítaní je to úplne best !!!! jedno veliké ĎAKUJEM patrí len a len vám !!!!
A tu sú pesničky ktoré si púštali na tej ich párty: Nerieš - obyčajný chalani, The coconut song, The Llama song, Kali - čo je,.... A potom už len také pomalé pesničky.
Ďakujem za každý vote, read a komentár :)Jednorozec13 :) Lúbim vás :)