-Leydi Cersei Lannister-

475 24 1
                                    


Cersei ertesi gün öğlene doğru uyandığında hala ağlıyordu. 2 gün sonra babasından bir mektup gelmişti. Babası piçi ve ölen çocuğu öğrenmişti. Babası piçi nasıl öğrenebilirdi. Hemen yeniden hamile kalmasını ve bir varis doğurmasını emretmişti ve piçi ortadan kaldırmasını. Winterfell'in bir varise ihtiyacı vardı, babası bunu kesin bir dille emretmişti. Cersei babasının haklı olduğunu biliyordu ama yapacak gücü yoktu. İlk oğlu kollarında ölmüştü. Lord Stark o gece geldiğinde sadece Cersei'ye iyi olup olmadığını sormuştu. Cersei isteyene kadar başka bir çocuk olmayacağını da söylemişti. Belki de bu Cersei'yi biraz rahatlatmıştı. Cersei'nin evlenirken mutsuzdu. Evleneceği kişi istediği zaman onun üstüne binecekti ve daha genci geldiğinde kullanıp bir kenara atacaktı. Erkekler başka ne düşünürdü ki, zorunlu bir evlilikti. Ama Lord Stark farklıydı. Cersei'yi sevmiyordu, Cersei'de onu ama Lord Cersei'ye saygı duyuyordu, nazik davranıyordu. Cersei buna belki biraz şükrediyordu. Cersei o gece yapmalıyız demişti. "Bir varise ihtiyacınız var ve size... size çocuk verebilirim." Lord endişelenmişti. Lord için çocuk bir sıkıntı değildi ama Cersei için daha acılıydı bu. Oğlu ellerinde ölmüştü, bu acıyı atlatamadığını biliyordu. "Cersei emin misin? Çünkü bekleyebiliriz gerçekten kendini daha iyi hissettiğinde belki." "Ben iyiyim" dedi Cersei. Yalan olduğunu bile bile.



Merhaba Berkay!

Dişi Aslan ve KurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin