-Leydi Cersei Lannister-

295 14 0
                                    


Cersei uyandığında kolları Ned'in vücuduna sarılmış bicimdeydi. Ned'in kolları da Cersei'nin çıplak vücudunu sarmalıyordu. Ned hala uyuyordu uyandırmamak için hareket etmedi. Dun geceye dair her şeyi hatırlıyordu. Hayatında hiçbir şeyden o kadar zevk almamıştı. Hala Ned'in yapabildiklerine şaşırmıştı. Ned'in kalp atışlarını dinledi. Bu ona huzur vermişti. Ned Cersei'ye sıkıca sarıldığında Cersei Ned'in uyandığını anladı. Sadece kafasını kaldırdı ve gülümsedi. Ned gülümsemesine karşılık verdi ve kendine çekip dudaklarına bir öpücük kondurdu. Bir sure birbirlerinin ağızlarında oyalandılar. Dudakları şişip, kıpkırmızı olduğunda ayrıldılar. Saat hala erkendi. Kimse uyanmamıştı. Cersei Ned'in yanına uzandı. Ned Cersei'nin elini eline aldı ve öptü. Cersei Ned'e baktı. "Teşekkür ederim." dedi Ned. Cersei ne tepki vereceğini bilmiyordu. Bu odadan çıktıklarında Ned tekrar soğuk, onurlu Lord kocasına dönüşebilirdi, dun gece şarabın ve kralın etkisi büyüktü. Tekrar Cersei'yi kendine çekip öpmeye başladı. Elleri birbirlerinin vücudundaydı. Jon'un ağlamasını duyduklarında, İkiside kalkıp üstlerini hızlıca giyindiler. Cersei Jon'u kucağına aldı. Sakinleştirmeye çalışırken Ned'e baktı, "Eddard, Kral ve ailesi birazdan kahvaltıya inecek orada olman gerek, bizde hazırlanıp geleceğiz. Çabuk ol!" dedi. Ned Jon'un alnını öptü, sakinleşmiş görünüyordu ama hala ağlıyordu. Kapıdan tekrar geri donup baktı. Cersei dudakların oynatarak "Git" dedi.

-Yalnızca bir şey unuttum." dedi ve Cersei'ye yöneldi ve dudaklarını öptü. Ardından gülümseyerek odadan çıktı. Jon hala kucağındaydı. Cersei odada yalnız kaldığında yüzündeki gülümsemeye engel olamadı. Dun geceyi düşledi. Yaşadığı en güzel geceydi. Yaptıklarından utanmıyordu. Jon sakinleştiğinde dadısına verdi. Cersei üstüne gri renkleri giydi. Ve kahvaltı için salona indi. Eddard oradaydı. Her şeyin hazır olduğundan emin olduklarında yerlerine oturdular ve kralı beklediler. Cersei'nin elleri masanın üzerindeydi. Salonda yanındaki kocası hariç kimse yoktu. Yüzünde ince bir gülümseme vardı. Eddard Cersei'nin elini tuttu. Cersei Eddard'a donup baktı. Eddard Cersei'nin elini ellerine alıp öptü. "Özür dilerim, dun gece bir lorda yakışır davranmadım." dedi. Cersei Eddard'ın ses tonunu tanımıştı. Gözlerine baktı. Yorgun görünüyordu. Jaime kadar çekici değildi ama Eddard yakışıklıydı. Daha erkeksiydi, vücudunda çizikler vardı ama görünüşü umurunda değildi. "Özür dilemene gerek yok Ned." dedi Cersei.

-Bana Ned demeni seviyorum." dedi ve gözlerinin rengi koyulaştı. Ve Jon "Babaaaa" diye bağırarak salona girdi. Ned kucakladı ve etrafında dondurdu. Herkes salona yerleşti ve Kral Robert ile birlikte kahvaltıya başlandı. Cersei kraliçe ile konuşurken, Ned kral ile sohbet ediyordu. Ned kimseye fark ettirmeden Cersei'nin boşta olan elini tuttu. Cersei bir şey yapamadı, Catelyn'in dediklerine odaklanamıyordu. Bu 2 haftada Catelyn'den hoşlanmaya başlamıştı. Ve bir o kadarda ona acıyordu. Kahvaltı bittiğinde kraliyet kafilesini uğurlamak için herkes meydandaydı. Cersei ve Catelyn birbirlerine sıcak bir kucaklaşma verdiler. Kral Robert, Cersei'nin sağ eline bir öpücük kondurup teşekkürlerini sundu. Ve Jaime karsısına geldiğinde Cersei ne yapacağını bilemedi. İkiz kardeşi onu kucakladı ve "Görüşürüz Leydi Stark" dedi, leydi Stark'ı kinayeyle söyledi. Cersei Jaime'nin üzgün olduğunu biliyordu. Ama Jaime bunu anlamalıydı. Cersei'nin yüzü düştü. Çünkü bu sefer elveda dediği sevgilisiydi, ilk aşkıydı, hala aşık olduğu kişiydi ama bir yemini vardı. Ned kulağına fısıldadı "yine görüşeceksiniz." Güle güle aşkım. Tüm kafile gözden kaybolduğunda Cersei Jon'la birlikte odasına çıkmak için elini tuttu. Ned Cersei'yi durdurdu;

-Jon artık Luwin ile derslerine başlayacak. Sen benimle geleceksin." dedi Ned. Cersei Jon'u Luwin'in odasına bıraktıktan sonra kendi odasına geçti ve Ned'i bekledi. Ned odaya girdi. "Sende benimle olan derslerine başlayacaksın." dedi. Cersei anlam veremedi.

-Ne dersi?" Ned eline Cersei'nin başucuna koyduğu kılıcı aldı.

-Winterfell'i ve Kuzey'i öğreneceksin. Leydisi olduğun yeri öğrenmen gerekir diye düşündüm. Ayrıca kılıç boşa gitsin istemem." sırıttı.

-Kılıç öğrenmemin bir leydiye yakışacağını düşünmem. Ama evet, burayı öğrenmek istiyorum lordum."

-Birlikteyken bana Ned de. Leydimin kılıç kullanmayı biliyor olmasını isterim ve çalışabileceğimiz bir yerimiz var. Basit şeyleri bilebilirsin yine de kocası olduğum bir Lannister'ın profesyonel kılıç kullanmasını istemem." Ufak bir kahkaha attı.

-Senden iyi olacağım ve ardından seni günün birinde öldürebileceğimi mi düşünüyorsun?" Cersei sırıttı, "Eğer sizi öldürmek isteseydim bunu çoktan yapardım, mesela dun gece kendinizden geçtiğinizde" Ned biraz bozulmuş görünüyordu.

-Gel benimle." dedi Ned, elinden tutarak.

Dişi Aslan ve KurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin