-Leydi Cersei Lannister-

483 27 2
                                    

Joffrey’nin doğumu zor olmuştu. Sabah başlayan doğum gece yarısı anca bitmişti. Cersei, Joffrey’i kucağına aldığında tüm gün, tüm acılar yaşanmamış gibiydi. Bebek çok küçüktü, siyah saçlıydı Lord Stark gibi ve gözlerini açtığında Starkların gri gözlerini aldığını gördü ama kesinlikle Lannister elmacık kemiklerine sahipti. Lord Stark odaya geldiğinde Cersei’nin onu yine kovacağını düşünmüştü. Cersei kucağında Joffrey ile yataktaydı. Cersei yorgundu ve mutluydu. Piçi unutmuştu. Lord Stark, Cersei’nin yanına oturdu ve oğluna baktı. Joffrey uyuyordu. Sessizce Cersei’ye nasıl olduğunu sordu. Cersei iyiydi, buraya geldiğinden beri ilk defa mutluydu. Tam bu sırada Joffrey ağlamaya başladı. Cersei emzirmeye başladı. Lord rahatsız olmuş gibiydi. Leydi Stark bunu fark etmişti “Lordum rahatsız olmanıza gerek yok, bana defalarca sahip oldunuz.” Dedi. Belki Lord Stark biraz daha rahatlamıştı. Bu adam fazla onurluydu. Lord Stark, Leydi Stark’ın alnına bir öpücük kondurdu. “Teşekkür ederim.” Cersei gülümsedi. “ Leydim oğlumuzu kucağıma alabilir miyim?” diye sordu Lord Stark. Cersei dikkatlice Joff’u Lorda verdi ve kendi üzerini toparladı. “Benim gözlerime sahip ama senin yanaklarını almış.” dedi Lord Stark, Cersei güldü. Lord Stark bebeği kucağına aldığından beri bebeğin çok sıcak olduğunu fark etmişti, Cersei bunu fark etmemiş olmalıydı. Lord, Joffrey'i Cersei'nin kucağına geri verdi ve Üstadı çağırmaya gitti. Lord Stark ve Üstat koşarak odaya girdi. Cersei “Ne oluyor?” diye bağırdı. Cersei bebeği üstada vermeyi reddetti. Lord, Cersei'yi tuttu. Ve Üstat Luwin o acı gerçeği söyledi. “Ateşi var” dedi. Cersei ağlamaya başladı. Herkes bunun anlamının ölüm olduğunu bildirdi. Tanrılar tekrardan Cersei'ye merhametsizliğini kanıtlamıştı. Cersei dualar ediyordu tüm tanrılara, üstat çocuğu kurtarmak için elinden geleni yapmıştı. Ama 1 hafta sonra Joffrey Cersei’nin kollarında ateşe yenik düştü. Cersei çığlık attı. Tanrıların merhameti yoktu. Cersei oğlunun cansız bedenini bırakmak istemiyordu. Lord, Cersei'yi tuttu. “Lütfen Cersei” Cersei'nin elinden zorla çocuğu almışlardı. Cersei bayılırken Lordun ellerinin onu tuttuğunu hissetti ve kaldırıp yatağa yatırdı. “Dinlenmesi gerek”

Dişi Aslan ve KurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin