Cersei sabah dünyanın en tatlı sesiyle uyandi. "Anne" Jon acili bir şekilde ağlıyordu. Cersei Jon'u kucağına aldı. Hizmetçilere hemen Luwin'i getirmelerini ve Lord kocasına haber vermelerini istedi. Luwin gelince Jon'u kontrol etti. Bakışlarını, reflekslerini ve kafasının üzerindeki ufak çirkin yara izini. Hiçbir şey yoktu Jon iyiydi. Jon yataktan Cersei'nin onu kucağına alması için yalvarıyordu. Luwin gülümsemeyle "iyi görünüyor." dedi. Eddard odaya girdi ve gülümsedi. "Leydim ismini söyleyin."
-Jon"
-Anne" yorgun bir sesle söyledi. "Yorgun ve hala cani yanıyor. Eğer acısı artarsa diye size gece kâbusu yollayacağım." Cersei tekrardan Jon'u kucağına aldı ve göğsünde tuttu. "O iyi, merak etmeyin." dedi üstat ve sessizce odadan çıktı. Cersei göğsündeki ağırlığı hissetti. Eddard Jon'u Cersei'nin kucağından aldı. Cersei'nin tüm enerjisi çekilmiş gibiydi. Yatağı oturdu. Jon Eddard'ın kucağında rahattı. Uzun sure geçmeden kucağında uyuyakaldı. Eddard Jon'u yatağı yerleştirdi. Cersei hala yatakta oturuyordu. Kalkmayı denediğinde kalkamadı. Üstünü değiştirmeliydi. "Eddard, bana yardım et."
-Buyrun leydim"
-Dolaptan geceliğimi getirebilir misin? Ben kalkamıyorum." Eddard Cersei'nin neredeyse günlerdir uyumadığını biliyordu. Ve yemek yememişti. Eddard bulduğu geceliği getirdi. Ve çıkmak için kapıya yöneldi. "Bekle bana giyinmek için yardım etmen gerek." Eddard sesini çıkarmadı ve geri dondu. Cersei'nin elbisesini çıkarıp giyinmesine yardım etti. Cersei o an orada Jaime'nin olmasını diledi. Eğer Jaime orada olsaydı rahatlıkla kollarına düşebilirdi ve rahatlayabilirdi. Ama ikizi değil, kocası oradaydı. Jaime'yi unutacaktı. Jon iyiydi. Şuan burada önemli olan şey buydu. Jon yatakta Cersei'nin yanındaydı. Eddard yavaşça bandaja dokundu. Cersei ona baktı "Üstat Luwin iyi olacağını söyledi, endişelenmeyin leydim."
-endişelenmiyorum, o iyi" bebeğin yanına uzandı, dünya tekrardan huzurlu bir yere dönüştü.
Jon'un ağlamasıyla uyandı. "Jon" bir an dun geceki rüyanın gerçek olduğunu düşündü. Bebeğin hala hayatinin tehlikede olduğunu ve Tyrion'ın oğlunu ardından kendini öldürdüğünü düşündü. Ama böyle değildi. Gözlerini açtığında Cersei, Jon'un Eddard'la beraber koltukta olduğunu gördü. Jon kollarını Cersei'ye doğru uzattı. Jon son günlerde fazla yapışkandı, sürekli Cersei'yi istiyordu. Onu kucağında olmak istiyordu. "Üstat Luwin az önce geldi, iyi olduğunu söyledi. Sadece bir sure mızmız olabilirmiş." Jon Cersei'nin elbisesini açmaya çalıştı. Jon aylardır emmiyordu. Cersei dayandı. Ama Jon ağlamaya devam etti. Onu yatıştırmaya çalıştı ama Jon ne yaparlarsa yapsınlar ağlamaya devam etti. Cersei göğüslerinde süt kaldığından şüphe etti. Cersei en sonunda göğsünü açtı ve Jon anında ağzına aldı. Tırnaklarını batırdı. Cersei Jon'un neyi emdiğini bilmiyordu ama bu onu sakinleştirmişti. Lord kocası ona sessizce baktı. Cersei hissetmemesi gereken bir utanç hisseti. Eddard defalarca onu çıplak görmüştü. Rahatsız hissetti. Bakışları farklıydı. Soğuk değildi. Dikkatli bakınca Jon'un ne kadar babasına benzediğini anladı.
-Ne kadar suredir uyuyorum?" Jon'un sırtını ovarken söyledi.
"Tüm gün" Cersei kocasının yorgunluğunu gördü. Kendi de yorgun hissediyordu. Jon emmeyi bırakıp uyumuştu. Eddard Jon'u elinden aldı ve beşiğine koydu. Cersei üzerini toparladı "Artık rahatça uyuyabilir." Nasıl olduğunu bilmiyordu ama Jon'un tek isteğinin rahatlık olduğunu biliyordu.
-Odama geçsem iyi olacak uzun bir gün oldu leydim." Eddard kapıya yöneldi.
Cersei durdurdu. Yalnız uyumak istemedi, en azından bu gece. Cersei'yi şuanda tek rahatlatabilecek kişi Eddard'dı. Bir söz vermişti ve bunu tutacaktı. "Bu gece burada kal."
Eddard bir şey demedi ve odada kaldı. Cersei pis olduğunu hissetti, Eddard da kötü kokuyordu. "Banyo yapıp ardından uymak istiyorum."
-Myra'ya hazırlatmıştım ama büyük ihtimal su soğumuştur." Cersei Myra'yı çağırıp yeni bir banyo hazırlamasını söyledi.
Banyo hazırlandıktan sonra Cersei üstünü çıkarıp küvete girdi. Hizmetçi kız çıktığında Cersei Eddard'a dondu. "Bana katil." Kafasını salladı ve tuniğini, pantolonunu çıkardı. Eddard küvette karşısına oturdu. Cersei bu sessiz anları seviyordu. Sabunlardan birini aldı ve kendini temizlemeye başladı. Kocasına baktı. Gözleri kapanmıştı ve hiç rahat görünmüyordu. Böyle bir banyoya alışkın olmadığını düşündü. "Buraya gel. Başını omzuma yasla." Eddard bu teklifi kabul etti. Küvetin içinde donup Cersei'ye yaslandı. Cersei Eddard'ın tüm ağırlığını vücudunda hissedebiliyordu. Bunu özlemişti. Kendisinden daha ağır birinin onu sarmasını, korumasını, onunla olmasını özlemişti. Eddard ona karşı rahatladı. Cersei küçükken halası Genna'nın ona öğrettiği bir şarkıyı mırıldandı.
"Teşekkür ederim." dedi Eddard. "Daha fazla böyle banyo yapmalısın." dedi Cersei, Eddard ellerini öperken.
"Yaptığın her şeyi için teşekkür ederi. Oğlum için yaptıkların... Asla geri ödeyemem. Ne isterseniz söyleyin leydim." Jon'un kurtuluşu olduğunu söylemeyecekti. Erkekler egoistti, dünyanın merkezi olduklarını düşünmeyi severlerdi. Eddard gibi olanlar bile bunu seviyordu.
Eddard Cersei'nin yüzüne baktı. "Jon'un annesini gerçekten sevdin mi? O gerçekten oldu mu?"
-Evet, Jon'u doğuran kadını sevdim. Ve o gerçekten oldu." Eddard neredeyse ağlayacaktı. Bu kadından bahsetmek Eddard'ı üzmüştü. "Onun parçalanmış bedenini gördüm Cersei." Cersei Jon'u be Winterfell'i gelip başka birinin alamayacağını bilmek istedi. "Kimseyle sözlendirilmemiştim, ona aşık değildim ama onu sevdim. Ardından seninle evlendim ve Jon'un varlığını öğrendim." Eddard'ın gözlerini dolduğunu fark etti. Alnına bir öpücük kondurdu. Eddard'ı yıkamayı bitirdi. Hızlıca uzayan saclarını bile. Beklediğinden daha yumuşaktı. İkiside banyodan çıkıp kurulandılar. Eddard yatağa girer girmez uyuyakaldı. Cersei giyinmeyi umursamadı be kocasının kollarına girdi. Ve tüm gece o şekilde uyudular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dişi Aslan ve Kurt
RomanceÖncelikle herkese merhaba! Ben Gupse. Büyük bir Cersei hayranıyım. Bu yazdığım ilk fanfiction hikayem. Hatalarımı belirtirseniz sevinirim. Bir kaç GoT hayranı konuşurken aklımdan geçen bir fikirdi bu. Robert Cersei ile evlenmeyi kabul etmeseydi ve C...