"Petyr ne yapmalıyım, bunu bana söyle. Sessizce oturup onun tüm piçlerini, beni aşağılamasını, benim canımı yakmasını kabul mu etmeliyim?" "Sakinleş Catelyn!" "Senden başka güvenebileceğim kimse yok Petyr, buradaki tek dostum sensin" Lord Baelish, Catelyn'i öpmeye başladı "Sadece dostun değilim Catelyn" Catelyn cevap vermedi, Pety'ın ona aşık olduğunu biliyordu, çocukluklarından beri beraberlerdi. Catelyn bir kadeh şarap koydu. "Şarap sevdiğini bilmiyordum." Dedi Petyr. "Buraya geldiğimden beri seviyorum" diye yanıtladı. Petyr, Catelyn'in yanına yürüdü. Ellerini tuttu ve "Bana güven" dedi. Bu sefer öpen Petyr değildi, Catelyn'di. Petyr sırıtarak odadan çıktı. Catelyn yatağına oturdu. Birkaç dakika sonra kapı açıldı gelen kardeşi Lysa idi. "Petyr'ın burada ne işi vardı?" diye haykırdı. "Sadece yanıma geldi." Lysa kral eli Jon Arryn ile evlenmişti bu sayede Catelyn kız kardeşiyle ayrılmamıştı. Lysa gençti ve Jon Arryn onun için çok yaşlıydı, Lysa onu sevmiyordu. "ee kardeşim neden buradasın?" dedi Catelyn. "Sadece ablamı görmeye geldim, şimdiye kadar kraliçelik nasıl gidiyor?" "Hala değişik hissediyorum ben Eddard Stark'la evlencektim Winterfell leydisi olacaktım ve şimdi orada Cersei Lannister var ve ben buradayım." Catelyn hala ne yaptığını düşünüyordu, yemini bozmuştu, Catelyn bunu yapacak bir kadın değildi. "Lysa kendimi pek iyi hissetmiyorum, akşam yemeğinde görüşürüz." deyip kibarca odadan kovdu. Lysa çıktı. Catelyn kafasını meşgul etmek için başka şeylerle uğraştı ama ne olursa olsun kafasında Petyr'ı öpmesi vardı, bu arada akşam yemeği zamanı gelmişti, hazırlandı ve salona indi. Yerine oturdu ve Kralın gelmesini bekledi. Robert tüm sarhoşluğuyla içeri girdi. Yemek başladı. Yemek boyunca hala öpüşü düşünüyordu. Petyr'ın bakışları bu durumu daha da kolaylaştırmıyordu. Yemek bittiğinde Robert'la odasına çıktı. Robert sarhoşlukla Catelyn'in üzerine atladı, elbisesini yırttı. Cateyln'in canı yanıyordu, canını yakıyordu ve Kral Kraliçe'nin içindeyken Catelyn tek şeyi duyuyordu "Lyanna..." Robert uykuya daldığında Catelyn üzerine tanınmayacağı bir şeyler geçirdi. Ağlayarak Petyr'ın odasına yürüdü. Kapıya geldiğinde hala ağlıyordu. Petyr onu o halde gördüğünde sarıldı ve içeri aldı. Petyr ne olduğunu biliyordu, konuşmalarına gerek yoktu. Catelyn'in sadece iyi bir arkadaşa ihtiyacı vardı, dinlenebileceği kollara ve bu kollar Petyr'ın idi. O gece Petyr'ın yanında uyudu, daha fazla homurdanma çekmek istememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dişi Aslan ve Kurt
RomantizmÖncelikle herkese merhaba! Ben Gupse. Büyük bir Cersei hayranıyım. Bu yazdığım ilk fanfiction hikayem. Hatalarımı belirtirseniz sevinirim. Bir kaç GoT hayranı konuşurken aklımdan geçen bir fikirdi bu. Robert Cersei ile evlenmeyi kabul etmeseydi ve C...