Jon'un neredeyse isim günüydü. Cersei zamanının çoğunu Jon'la geçiriyordu. Jon odanın içinde emekliyordu, annesi ise yatağın kenarında onu izliyordu. Jon yaşına göre çok hareketliydi. Cersei'ye doğru emekliyordu. Cersei'nin ayaklarının dibinde durdu. Jon onu alması için bakıyordu. Cersei hiç oturuşunu bozmadı. Jon'a baktı tek kaşını kaldırarak ve gülerek. Jon, Cersei'nin bacaklarına tutunarak ayağa kalktı. Yüzünü ellerinin arasına aldı ve "Anne!!" diyerek bağırıp sarıldı. Cersei'yi neredeyse boğuyordu. Kapıda duran Eddard'a baktı. Onlara bakıp gülümsüyordu. Cersei de karşılık olarak gülümsedi. "Girebilir miyim leydim?" Cersei kafasını evet anlamında salladı. Eddard Cersei'nin yanına oturdu. Jon, Cersei'nin kucağından arkasına saklandı. Eddard'ın yüzü düşmüştü, ne kadar belli etmek istemese de fark ediliyordu. Jon her zaman babasının yanında utanıyordu. Bunun sebebi Eddard ve Jon'un hiç zaman geçirmemesiydi. "Sanırım beni sevmiyor." Eddard üzgünlükle söyledi. "Sadece seni tanımıyor, ona kendini tanıtmalısın Eddard." Cersei'ye anlamaz gözlerle baktı "Bir çocuğa kendini nasıl tanıtırsın ki?"
-Onunla zaman geçirmelisin, oynamalısın, ona bir şeyler öğret, o eğlenceli bir çocuk." Eddard'a bakmadı. Kucağına Jon'u alıp onun tombul parmaklarıyla oynuyordu. Eddard'ın bakışlarının üstünde hissediyordu. Bu durum Cersei'yi azda olsa uzuyordu. Jon için yabancı bir kadındı, ona "anne" diyordu ve bir yandan Eddard onun babasıyken ondan korkuyordu. Jon, Cersei'nin kucağından indi ve yerde duran Tyrion'ın ona yolladığı oyuncağı aldı. "Asla" dedi tatlı bir sesle. Eddard anlamamış gözüküyordu. Eddard'a döndü "Aslan demeye çalışıyor." dedi "Hayır, o bir at" dedi ve Cersei at sesine benzer bir ses çıkardı. 1,5 yıllık evliliklerinde Cersei ilk defa kocasının kahkahasını duydu. Jon kıkırdamaya başladı. Cersei kendi gülümsemesine engel olamadı. Eddard "Üzgünüm leydim" dedi, sesi hala kahkahayla doluydu. "Üzgün değilmişsin gibi gözüküyor." dedi yüzünde alaycı bir gülümseme vardı. "Asla, kükre, kükre, asla" Jon'un bağrışlarına döndüler. "Evet, Aslan Jon!" dedi Cersei. "O bir kurt, Winterfell'in kurdu." Eddard'tan beklemediği bir sertlikle söyledi. Ardından Eddard yüksek sesle uladı. Cersei bir yandan Jon'u bir yandan Eddard'ı izliyordu. Jon ulayarak onların yanına geldi. Eddard yüzünü gülümsemeden alamadı. Cersei ilk defa Eddard'ı bu kadar mutlu görmüştü. Eddard Jon'u kucağına aldı. Onunla oynamaya başladı. Jon'un korkusu azalmıştı. İkisinin anlaşmalarını izledi. O aksam hep beraber yemeklerini odalarında yediler. Jon'un neredeyse yatma vaktiydi ama Eddard onunla daha fazla oynamak istediği için Cersei serbest bıraktı. Onlar beraber oynarken Cersei çalışma masasına oturdu. Gelen mektuplara baktı. Jaime Kraliçe ve kardeşinin hamile olduğunu yazmıştı. Babası hala ona bir varis veremediği için kızıyordu. Cersei umursamadı; Kraliçe olamaması, çocuğu olmaması, Jaime ile ayrı olmalarını eskisi kadar kafasına takmıyordu. Jon var olduğu surece bunları düşünmeye zamanı yoktu. Babası ona istediği kadar kızabilirdi. Babasının buraya ulaşması mümkün değildi. Eddard davet etmedikçe buraya gelemezdi. Ve Eddard onun ailesini pekte hoş bulmuyordu. Elia Martell ve çocuklarının ölümlerinin sorumlusunu babası olarak görüyordu ve Jaime bir yeminbozandı. Lannister ailesi yapılması gerekenleri yapmıştı. Eddard'ın gözünde ise onursuzlardı. Kâğıtları buruşturdu. Tekrardan oğlunun ve kocasının yanına döndü. Jon'un uykusu her halinden belli oluyordu. Ama hala oynamak için, babasıyla kalabilmek için savaş veriyordu. Jon'u o gece beraber uyuttular. Cersei ninni söylemeden Jon'un uyumayacağını biliyordu. Eddard'ın yanında ninniyi söylemeye çekindi. Söylerken Eddard gözlerini Cersei'den ayırmadı. Jon uykuya daldığında ve ninni bittiğinde kulağına eğildi "Sesin çok güzel." dedi, Cersei gülümsedi. Jon'u yatırdı. Eddard Cersei'ye döndü "2 gün burada olamayacağım, kaleyi sana bırakıyorum, takıldığın her noktada Üstat Luwin'e danış zaten sana yardımcı olacak. İyi geceler leydim." Ardından Cersei'ye birkaç adim yaklaştı ve onun yanaklarını öptü. Bu Cersei'nin alışkın olmadığı bir öpücüktü, her zamanki gibi değildi, daha sıcaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dişi Aslan ve Kurt
Storie d'amoreÖncelikle herkese merhaba! Ben Gupse. Büyük bir Cersei hayranıyım. Bu yazdığım ilk fanfiction hikayem. Hatalarımı belirtirseniz sevinirim. Bir kaç GoT hayranı konuşurken aklımdan geçen bir fikirdi bu. Robert Cersei ile evlenmeyi kabul etmeseydi ve C...