*Hazır sınavlarımda bitmişken dün attığım bölümü bir de Eddard'ın gözünden okuyun.
Eddard adamlarıyla isini bitirmişti. Surdan kacaklar için yarın sabah Winterfell'den ayrılması gerekliydi. Ama simdi Jon'a bakmalıydı. Cersei, onu çocuğu olarak kabul ettiğinden beri onunla beraber kalıyordu ve Jon her zamankinden hareketliydi. Neredeyse bir yaşında olmuştu. Cersei'nin kapısı açıktı. Kapıda durdu. Jon Cersei'nin kucağındaydı. Yüzünü ellerinin arasına alıp "Anne!" diye bağırıyordu. Bu Ned'in çok hoşuna gitmişti. Yüzünde bir gülümseme belirdi onlara bakarken. Cersei Eddard'ı gördü ve ona gülümsedi. Cersei'nin izniyle odaya girdi ve yatakta yanına oturdu. Jon, Cersei'nin arkasına saklandı. Jon Eddard'ı ne zaman görse böyle yapıyordu. Onun yanında hep utangaçtı. Eddard üzülmüştü. Belli etmek istememişti. "Sanırım beni sevmiyor." sesinin üzgünlükle çıktığını biliyordu. Kendi çocuğu yabancı bir kadını ondan daha çok seviyordu. "Sadece seni tanımıyor, ona kendini tanıtmalısın Eddard." Ned anlam veremedi, bir çocuk seni nasıl tanıyabilirdi? "Bir çocuğa kendini nasıl tanıtırsın ki?" diye sordu Eddard.
-Onunla zaman geçirmelisin, oynamalısın, ona bir şeyler öğret, o eğlenceli bir çocuk." Eddard bunu yapabilirdi, yalnızca birkaç düzenleme yapmalıydı. Cersei bunları söylerken Eddard'a hiç bakmamıştı, onun yerine Jon'un parmaklarıyla oynuyordu. Eddard'ın gözleri çoğunlukla Cersei'nin üzerindeydi. Hala Jon'a zarar vermesinden korkuyordu. Eddard kafasından bu düşünceyi atmak istedi. Cersei ve Jon iyi anlaşıyordu. Jon bir anneye, Cersei bir oğula ve varise sahiplerdi. Ama ne olursa olsun Cersei bir Lannisterdı ve Tywin Lannister'ın kızıydı. Jon Cersei'nin kucağından indi. Küçük Lannister lordunun yolladığı oyuncağı aldı. "Asla" diye bağırdı, Ned yine anlamadı. Cersei fark etmiş olmalıydı, Eddard'a dondu "Aslan demeye çalışıyor." dedi. "Hayır, o bir at." Tekrardan Jon'a dondu ve Cersei at gibi ses çıkardı. Eddard kahkahasına engel olamadı. Bu yanlıştı ama onun kahkahasının ardından Jon'un kıkırdamasını duydu. Cersei'nin yüzünde ince bir gülümseme fark etti. Bu onu daha da mutlu etmişti. Hatası için özür dilemesi gerekliydi yine de, kendini o an bırakmıştı. "Üzgünüm leydim." dedi. "Üzgünmüş gibi görünmüyorsunuz lordum." yüzünde alaycı bir gülümsemeyle karşılık verdi Cersei. "Asla, kükre, kükre, asla" Jon'un bağrışlarına döndüler. "Evet, Aslan Jon!" dedi Cersei. Eddard buna içerledi, Jon bir kuzeyliydi. "O bir kurt, Winterfell'in kurdu" diyerek karşı geldi. Ardından bir kurt gibi uladı. Jon, Eddard'ı taklit ederek uluyordu. Yanlarına geldi. Eddard kendini gülümsemeden alamadı. Uzun suredir hissetmediği kadar mutlu hissediyordu. Cersei eskisi kadar soğuk değildi. O da eskisinden mutlu görünüyordu. O gün tüm gününü Jon'la geçirdi. Cersei haklıydı. Jon çok eğlenceli bir çocuktu. Yemeklerini o aksam beraber yediler. Cersei yemekten sonra sürekli Jon'un yatma vakti dese de Eddard için yalnızca bir günlük izin verdi. Eddard oğlunun böyle olduğunu bilmiyordu. Cersei'ye teşekkür etti içinden, eğer o olmasa belki de bunu bilemezdi. Cersei onları bırakıp çalışma masasına oturduğunda Eddard sadece Cersei'ye baktı. Onun altın saçları her zamankinden daha parlak görünüyordu. Ellerini saçlarının arasına daldırmak istedi ama Cersei istemiyorsa bunu yapamazdı. Ve Cersei'den bir karşılık alamayacaktı. Cersei'nin aşık olduğu kişiye ne olduğunu merak ediyordu. Cersei'yi bu yüzden suçlamıyordu. Tekrar Jon'a dondu. Eğer Cersei Jon'u kabul etmeseydi böyle olur muydu diye düşünmeden edemedi. Cersei'nin Jon'u kabul edeceğini düşünmemişti. İlk onu elinde gördüğünde ona zarar vereceğini düşünmüştü. Cersei, Lord Lannister ve Kralkatilinden farklıydı. Cersei'yi Jon'la gördüğünden beri Cersei'ye farklı bakıyordu. Cersei yanlarına dondu. Jon neredeyse uyumak üzereydi ama hala dayanıyordu. Cersei uyutmak için Jon'u kucağına aldı. Eddard kapıya yöneldi. "Uyuyana kadar burada kal, seni görmeden uyuyabileceğini sanmıyorum." dedi sakin bir sesle Cersei. Yatakta Cersei'nin yanına geçti. Jon'un sağ elini tuttu. Jon Eddard'ın işaret parmağını sıkıca kavradı. Cersei onu uyuturken ninni soyluyordu. Eddard son gecelerde ninnileri duyuyordu ama yanındayken hiç duymamıştı. Cersei'nin çok güzel bir sesi vardı. Neredeyse orada Cersei'nin omuzlarında uyuyakalacaktı. Ninniyi bitirdiğinde kulağına eğildi ve "Sesin çok güzel" dedi. Cersei gülümsedi. Jon'u Cersei'den aldı ve beşiğine yatırdı. Cersei'ye dondu "2 gün burada olamayacağım, kaleyi sana bırakıyorum, takıldığın her noktada Üstat Luwin'e danış zaten sana yardımcı olacak. İyi geceler leydim." dedi. Ardından yanına yaklaştı ve yanaklarından onu öptü. Bu sefer içinde sevgi olan bir öpücük verdiğini biliyordu. Ardından son kez Cersei'nin yeşil gözlerine bakarak odadan çıktı ve Üstat Luwin'e kaleyi Cersei'ye bıraktığını söylemek için gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dişi Aslan ve Kurt
RomanceÖncelikle herkese merhaba! Ben Gupse. Büyük bir Cersei hayranıyım. Bu yazdığım ilk fanfiction hikayem. Hatalarımı belirtirseniz sevinirim. Bir kaç GoT hayranı konuşurken aklımdan geçen bir fikirdi bu. Robert Cersei ile evlenmeyi kabul etmeseydi ve C...