"Cersei! Cersei!" Eddard'ın sesini koridordan duyuyordu. Jon koşarak koridora çıktı. Cersei arkasından geldi. Düşüşünün üstünden 4 ay geçmişti. Jon sağlıklıydı. Ve düşüşünden beri babasıyla yakınlaşmıştı. Eddard koşarken Jon'u yakaladı. Ve kucağında dondurdu. "Kral evimize geliyor." Dedi. Bu Jon'u heyecanlandırmıştı. "Ne zaman?"
-Yola çıkmışlar. Robert iste her zaman son dakika haber verir." Ardından güldü.
-Kral. O artık Kral." Eddard umursamadı. "Kraliçe ve prenseslerde yanında mıymış?"
-Evet. Kral muhafızları ve kalan herkes. Kardeşlerinde onlarla birlikte."
-Öyleyse hazırlıklara bir an önce başlasak iyi olacak lordum." Cersei Tyrion'ın gelmesini fazla umursamadı.
Kral kafilesinin geldiği gün Winterfell normalden daha soğuktu. Cersei karşılamak için Lannister renklerine bürünmüştü. Aslında evlendiğinden beri Stark renklerini belki sadece 2-3 kere giymişti. O hala Kaya'nın kızıydı. Kral biraz yaşlı görünüyordu ve biraz kilo almıştı ama hala yakışıklıydı. Kraliçe göz alıcıydı. Prensesler de kraliçe gibi kızıl saçlı ve mavi gözlüydü. Hepsi birer Tully idi. Cersei gülümsedi ve önlerinde selam verdi. "Majesteleri" ardından Jaime'yi gördü. Yüzündeki gülümseme büyüdü. Boynuna atlamak istedi. Ama yapamadı. Yapamazdı.
Kral, kocasını dostlukla kucakladı. Cersei'nin ise "leydim" deyip elini öptü. "Ned, beni ona götür." Cersei ardından kraliçeye baktı. Kraliçenin yüzü hiç değişmemişti. Ardından Cersei kraliçenin yanına ilerledi ve "İçeri girelim mi majesteleri, prenseler üşümesin." kraliçe gülümsedi. "Teşekkürler leydi Stark. Görüyorum ki oğlunuz kara alışmış." Cersei Jon'a baktı. Yavru bir köpeğin arkasından koşturuyordu. Onca şeyden sonra Cersei bundan hoşlanmıyordu. Myra'ya Jon'u alması için baktı. Ama Jon Eddard veya Cersei'den başkasının almasından hoşlanmıyordu. Kaçmaya başladı. Cersei kraliçeden özür dileyerek Jon'u kucağına aldı. Öğle yemeğinde büyük salonda herkes eğleniyor gibi gözüküyordu. Cersei, Jaime'nin bakışlarından kaçmak için elinden geleni yaptı. Jon ve prensesler uykularındaydı. Catelyn ile beraber bir masada oturmuşlardı. Garip bir sessizlik vardı. Eddard ve Kral beraber oturuyordu. Eddard ise sürekli Cersei'ye bakıyordu. Her şey yolunda anlamında gülümsedi. "Kocanız sizi çok seviyor olmalı leydim. Sizden gözlerini alamıyor." Dedi Kraliçe. Cersei döndü ve gülümsedi. Bir süredir Eddard ile aralarında farklı bir şey vardı. Birbirlerine olan bir sevgi vardı. Oğullarının ve evliliğin getirdiği bir sevgiydi bu ama hep böyleydi. Son aylarda değişen başka bir şeydi. "Kralda sizi seviyor majesteleri" inandırıcı olmaya çalışarak söyledi ama Catelyn zaten gerçeği biliyordu. Cersei krala baktı, bir hizmetçiyi kucağına almış öpüyordu. O an kraliçe olmadığı için Tanrılara şükretti. Kral her hareketinde, herkesin içinde çekinmeden kraliçesini utandırıyordu. Eddard böyle bir şey yapsa Cersei ne yapacağını bilemedi. Evlilikleri boyunca bir kere bile Eddard onu kıracak hiçbir hareket yapmamıştı. Krala baktıkça Eddard'ı düşündü ve bu yüzünün gülmesine sebep oldu. Düşüncelerine o kadar dalmıştı ki, Jaime'nin geldiğini görmedi. "Leydi Stark, kendi kardeşinize hoş geldiniz demediniz bile." Her zamanki gibi yüzü gülüyordu.
-Yeni evime hoş geldin kardeşim" gülümsedi, sadece kardeşlermiş gibi
-Benimle dans eder misin, kız kardeşim?" Cersei, Jaime'nin elini tuttu. İnsanlar onları izlemeye başladılar. Kimse bir şeyden şüphelenmezdi, onlar yalnızca yakın kardeşlerdi. Cersei bu dansın tüm gece devam etmesini isterdi, ama bir yemin etmişti. Ne Jon'a ne de Eddard'a bunu yapamazdı. Herkesin ortasında ikizine bunu söyleyemeyeceği için sustu. Müzik bittiğinde Eddard yanlarına yaklaştı. "Karımı alabilir miyim ser?" Cersei, kocasının elini tuttu. "Gerçekten dans mı edeceğiz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dişi Aslan ve Kurt
RomanceÖncelikle herkese merhaba! Ben Gupse. Büyük bir Cersei hayranıyım. Bu yazdığım ilk fanfiction hikayem. Hatalarımı belirtirseniz sevinirim. Bir kaç GoT hayranı konuşurken aklımdan geçen bir fikirdi bu. Robert Cersei ile evlenmeyi kabul etmeseydi ve C...