Günleri genelde ayniydi. Sabah kocasıyla kahvaltı yapıyor, sonra odasına geçip kitap okuyor, Jaime'ye, halasına bazense babasına yazıyordu. Gece ise Lord Stark geliyor ve görevini yapıyordu. Ve hep ayni şekildeydi. Ardından kendi odasına geçiyordu. Cersei her gece Jaime'nin ruhuyla uyuyordu. Her gece daha az hissediyordu. Jaime ile yan yana olmalılardı, sarılarak uyumalılardı. Ayni Kral Muhafızlarına katılmadan önceki gibi. Gündüzleri Lord kalede olmuyordu. Evliliklerinin 3. Ayında Cersei hamile olduğunu anlamıştı. Üstat Luwin'e emin olabilmek için gitti. Evet, hamileydi. Babasına haber vermesi gerekliydi. Babası onunla gurur duyacaktı. Odasına gidip babasına yazdı. Ardından lordun gelmesini bekledi. Neredeyse hiç konuşmuyorlardı. O gece Lord odaya geldiğinde Cersei'nin yüzü gülüyordu. Lord şaşırmıştı. Cersei daha önce burada gülümsediğini hatırlamıyordu. "Bu gece sadece benimle yatmanı istiyorum." Lord hala şaşkındı. Neler olduğunu anlamamıştı. Cersei geceliğini çoktan giymişti. Lord üstünü çıkarttı ve yattı. Ardından Cersei yanına uzandı. Cersei lorda döndü. Elini tuttu ve karnına götürdü. Utanmıyordu, birbirlerini tanımıyorlardı ama içinde onun çocuğunu taşıyordu. Onun tohumuydu, ilk varisleriydi. Tam gözlerinin içine baktı "hamileyim." dedi. Lordun tüm soğukluğu gitmiş gibiydi. Mutluluğu gözlerinden belliydi. Bu evlilikten Lord Stark'ta mutlu değildi, her şey zorunluluktu. Her gece tanımadığın biriyle beraber olmak ikisi içinde kolay değildi. Hiç beklemediği bir anda Cersei lordun dudaklarını kendininkine bastırırken buldu. Bu öpücüğe karşılık verdi. Bir sure sadece dilleri ve dudakları birbiriyle dans etti. Ayrıldıklarında Lord "Adi ne olacak?" diye sordu. "Eğer kabul edersen Joffrey" diye karşılık verdi Cersei. "Çok güzel leydim" İkiside gülüyorlardı. İlk defa mutlulardı, kısacık evliliklerinde İkiside ilk defa ortak bir şey için sevinçlilerdi. O gece Lord Cersei'nin yanından ayrılmadı. Lordun bir eli Cersei'nin karnındaydı, diğer eli ise göğsünün altında... Bir eliyle karısına sarılıyor, diğeriyle çocuğunu kucaklıyordu. Lord Stark, Leydi Stark'a ilk defa o gece sarılmıştı. Cersei kendini mutlu hissediyordu, içinde oğlunun büyüdüğünü hissediyordu. Jaime ile altın çocuklar doğurmayı çok isterdi ama bu artık mümkün değildi. Lordun yanında olması kotu değildi, ilk defa mutlu olarak uyudu o gece...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dişi Aslan ve Kurt
RomanceÖncelikle herkese merhaba! Ben Gupse. Büyük bir Cersei hayranıyım. Bu yazdığım ilk fanfiction hikayem. Hatalarımı belirtirseniz sevinirim. Bir kaç GoT hayranı konuşurken aklımdan geçen bir fikirdi bu. Robert Cersei ile evlenmeyi kabul etmeseydi ve C...