"Günaydın" Dedi Bora, yatakta doğrulup Rüzgar'ın yanağından öperken. Rüzgar ise uykusunu pek alamadığı için zar zor açtığı gözleriyle, karşısında yeni uyandıktan sonra bile hala yakışıklı ve çekici olan sevgilisine baktı. Ve aniden uyku sersemliğini atlatıp onu gördükten sonra tebessüm etmeye başladı, tıpkı gözlerinin önündeki şaheserde olduğu gibi. Evet artık sevgili olmuşlardı, yani dün gece her şey değişmişti. İlişkilerinin temelleri dün gece bu orta büyüklükteki kulübe tarzı odada atılmıştı, geniş bir yatakta...
5 Saat Önce...
Rüzgar ilk defa seks yapmasına rağmen çok dayanıklıydı ve Bora'nın içinde ileri geri yaptığı halde çok erken boşalmamıştı. Yani bir on dakika kadar, ileri gerilerden sonra geliyorum deyip hemen hızlı bir şekilde Bora'nın içinden çıkıp, anında prezervatifi çıkardı ve bütün menilerini Bora'nın o kaslı vücuduna boşalttı. O kadar nefes nefese kalmıştı ki Rüzgar, şu anda kalp krizi geçirebilirdi. Hemen kendini yatağa attı ardından genç adam, Bora'nın yanına. Ardından Rüzgar yanına yatınca Bora'da penisini eliyle, yukarı ve aşağı indirerek boşalmıştı; tıpkı Rüzgar gibi kendi vücuduna. O derin aralıklı olan baklavalar,ı ikisinin de menilerinin birleşme yeriydi şimdi.
Artık ikisi de rahatlamış bir şekilde yatıyorlardı yan yana, aynı yatakta. O kadar mutlu gözüküyorlardı ki, ikisi de tavana bakarak birbirini hayal etmeye çalıştı gelecekteki hallerini. Bora bir süre daha tavama baktı ve vücudundaki sıvılar onu rahatsız etmeye başlayınca yataktan kalkıp bir peçete yardımıyla hepsini sildi. Artık vücudu kuruydu ve yatakta, yorganın altında yatabilirdi. Yavaşça kaldırdı yorganı Rüzgar'a doğru ve içine kırılıverdi hemen çırılçıplak. Ardından Bora yatınca Rüzgar'da kalktı yataktan ve penisinin ucunu kurulayıp peçeteyle, o da girdi aynı yataktaki yorganın içine.
İkisi de çok yorulmuşlardı ve uykuları gelmişti haliyle. Hatta Rüzgar'ın ela gözleri yavaş yavaş kapanmaya başlıyordu bile ama tam o sırada Bora yan dönmüştü yatakta ona karşı.
"Rüzgar?" dedi sessizce.
Rüzgar uykulu gözleriyle cevap verdi. "Efendim"
"Sana bir soru sormuştum akşam hatırlarsan, hala cevap vermedin?" dedi Bora.
Rüzgar ilk önce sustu, bir şey demedi bir süre. Sonra Bora gibi aynı şekilde yan döndü yatakta ve ikisinin de gözleri birbirlerine sabitlendi. Ardından Rüzgar elini kaldırıp karşısındaki gencin elini tuttu ve yorganın üstünde, tam ortalarına koydu birbirine kavuşan elleri.
"Bora sadece benim, bu dünyadaki bütün insanların arasından sadece benim sevgilim olur musun?" dedi gülerek Rüzgar.
Bora'da kısacık bir gülümseme yerleştirdi yüzüne ve "olurum sevgilim" dedi. Ardından Rüzgar'ın gözleri büyük bir aşkla o kadar parlamıştı ki kendine hakim olamayarak yatakta doğrulttu kendini. Bora'da doğrultunca kendini
"Bende, senin olurum sevgilim" dedi Rüzgar, yeşillere aşkla bakarken.
Ardından ikisi de birbirine sımsıkı sarıldı ve tekrar öpüşüp birbirine sarılı bir şekilde uykuya daldılar...
5 Saat Sonra...
"Günaydın Sevgilim" dedi ardından, yüzündeki tebessümle beraber Rüzgar.
İkisi de çok mutluydu sanki dünya onlar için sıfırlanmıştı ve ikisi tekrar doğarak yeni bir dünyaya gözlerini açmışlardı.
"Ben duş alacağım" dedi Bora çırılçıplak bir vaziyette Rüzgar'ın karşısında dikilerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIMDAKİ CENNET
Teen FictionSen zamansızdın sevgilim, zamansız acıların kurbanı. Sen kaderin kara kaplı defterinde ilk sayfaydın, ilk yaralı. Sen hayata göğüs gerecek kadar büyük, fakat küçük bir çocuk kadarda kırılgandın. Sen kimsenin sahip olamayacağı kadar eşsiz ama...