Jedného večera šla krstná ku susedom a nás dvoch nechala osamote. Ležali sme pred telkou a pozerali nejaký seriál.
-Zlatko?- pritúlila som sa ku Xavierovi.
-Áno?- neodtrhol zrak od obrazovky.
-Čo keby sme šli do detskej?- spýtala som sa nevinne.
-Prosím?- pozrel na mňa.
-Čo keby sme šli do detskej?- spýtala som sa znovu.
-Takže som počul dobre,- zdvihol obočie,- a čo tam?-
-Budeme si čítať,- prevrátila som očami.
-To znie „lákavo"- znovu sa zahľadel na telku.
-A čo taký vyzliekací poker?- rukou som mu zablúdila pod tričko.
-Pokračuj,- vypol televízor.
-Ten, čo prehrá, tak si dá niečo dolu. Čo ty na to?- pozrela som s výzvou v očiach.
-Nooo, to by šlo,-
-Tak ideme?- pobozkala som ho.
-A nemáš ešte nejakú motiváciu? Nechce sa mi totiž vstať z gauča,-
-Pomôže to, že neviem hrať poker?- zašepkala som mu zvodne do ucha.
-Kde sú karty?- zodvihol sa a šibalsky sa usmial.Ťahala som ho do izby, alebo lepšie povedané on mňa. Zatvoril dvere a hneď ma začal bozkávať. Potom ma objal a zodvihol. Nohami som ho oblapila a on ma chytil pod zadok. Bozkával ma jemne na pery a ja som mu bozky opätovala. Niesol ma k posteli a keď ma položil, vyzliekol tričko najprv mne a potom aj sebe. Sklonil sa nado mňa. Zatvorila som oči a hľadala som jeho pery. On mi zatiaľ stiahol ramienko od podprsenky a začal bozkávať na kľúčnu kosť. Rukami sa posunul na môj zadok, aby ma posunul vyššie. Potom mi rozopol nohavice a stiahol ich dolu. So šuchotom pristáli na zemi vedľa postele. Xavier mi začal bozkávať brucho. Po chvíli sa opäť posunul hore a teraz mi stiahol druhé ramienko. Ja som mu rozopla opasok a jeho nohavice nasledovali moje. Zaviho dlane sa zatiaľ dostali k zapínaniu podprsenky a jeho šikovné prsty si s ním ľahko poradili. Bol čoraz náruživejší a bozkával oveľa vášnivejšie.
-Zavi? Zhasni svetlo, prosím,- zašepkala, respektíve zavzdychala som, keď mi ju rozopol.
Poslušne sa zdvihol a šťukol vypínačom. Ja som sa za tú dobu posunula hore na vankúš. Xavier potom vliezol ku mne do postele, lepšie povedané na mňa. Bozkávanie sa nám vymklo spod kontroly.Po chvíli spočívalo aj naše spodné prádlo na rifliach vedľa postele a ja som cítila Zaviho horúce telo na mojom. Bozkával ma všade a to ma privádzalo do šialenstva. V živote som po ňom netúžila tak ako dnes. Zavrela som oči a vdychovala jeho omamnú vôňu. Prestala som sa ovládať a nedokázala som myslieť na nič iné, než na to, že túto noc spraví zo mňa ženu. Svoju ženu. Podvedome som roztiahla nohy a Xavier do mňa pomaly vnikol. Bokmi som mu šla v ústrety, lebo moje telo to tak chcelo. Moje telo po tom túžilo a môj mozog prestal pracovať. Jediným cieľom bolo cítiť jeho telo vo mne a dopracovať sa k sladkému opojeniu.
Zavi do mňa rytmicky vnikal a ja som sa od rozkoše zvíjala. Potom to prišlo, tak nečakane, až som si musela zahryznúť do pery, aby som nevykríkla. Bolo to oveľa krajšie, než som si to predstavovala a čo som o tom počula, či čítala.
Zavi sa zvalil na chrbát a zhlboka dýchal. Pozorovala som ako sa mu dvíha hrudník a pobozkala som ho.
-Nemyslel som si, že sex dáva tak zabrať,- povedal mi.
-Vari už nevládzeš? A ja som ti chcela navrhnúť druhé kolo,- rukou som mu zablúdila k slabinám.
Zavi zastenal.
-Fajn, tak teraz preberám iniciatívu ja,- sadla som si obkročmo naňho.Zaspali sme navzájom poprepletaní a sladko zničení.
-Dobré ráno,- zobudila som Zaviho bozkom.
-Hmmm,- neotvoril ani oči.
-Ako si sa mi vyspinkal?- prešla som mu rukou po líci.
-Mal som v noci taký krásny sen,- povedal mi a otvoril oči.
-A čo keď ti poviem, že to nebol sen?- zahryzla som si do pery.
-Si dokonalá,- usmial sa na mňa.
-Prestaň,- zasmiala som sa.
-Čo? Veď je to pravda. Milujem ťa,- pritiahol si ma k sebe.-Ešte stále nie si oblečená?- zavrčal mi do ucha.
-Prestaň, Zavi, krstná je vedľa,- začala som sa brániť jeho rukám šmátrajúcim pod prikrývkou.
-A nie je v robote?-
-Nie, dnes je sobota,- krotila som ho.
-Tak budeme potichu,- zašepkal mi.
-Nie, Zavi...- vzdychla som si a on sa zatiaľ dostal na mňa.
Ruky mi chytil nad hlavu a vyzývavo sa na mňa pozrel.
-Si si istá, že to nechceš?- spýtal sa ma.
-Ťažko sa ti odoláva, ale musím si stáť za svojím,- povedala som a Zavi sa zatiaľ sklonil a začal ma bozkávať na krk.
-Toto je vydieranie,- zastenala som a zaklonila som hlavu.
Zavi mi pustil ruky a ja som ho zvalila na chrbát. Potom som ho pobozkala na hruď a vyhrabala sa z postele.
-Si ku mne hnusná. Nemôžeš ma tu takto nechať,- posadil sa.
-Idem ti spraviť raňajky,- zháňala som svoje veci, ktoré ležali na zemi vedľa postele.
-A nemôžeš mi ich spraviť nahá?- uškrnul sa.
-Ty si strašný,- hodila som po ňom jeho boxerky a vyšla som z izby von.-Dobré ráno,- pozdravila sa mi krstná.
Sedela za stolom a pila kávu, ktorá rozvoniavala po celej kuchyni.
-Ehm... Dobré,- vykoktala som zo seba.
-Ako si sa vyspala?- pozrela na mňa spoza hrnčeka.
-No...- chcela som začať no v tej chvíli vtrhol do kuchyne Zavi len v boxerkách.
-Kam si mi zmizla?- vyletel z izby von a potom sa zarazil a vyvalil oči.
-Tu je,- povedala krstná s úškrnom.
-Ehm....dobré ráno,-
-Dobré, dobré,- prikývla a stále sa uškŕňala, čím nás oboch privádzala do rozpakov.
-Zavi?- ozvala som sa a jemne som mu naznačila, že tam stojí polonahý.
-Jasné...Tak ja....idem....- naznačil rukou, že sa poberá do izby.
Keď za sebou zavrel dvere ospravedlňujúco som sa pozrela na krstnú a ona skoro vybuchla od smiechu.-Ach, deti,- vzdychla si a postavila sa.
Ja som sa pobrala do detskej. Na posteli som našla sedieť Xaviera, pristúpila som teda k nemu a odzadu som ho objala.
-Tak toto bol kvalitný trapas,- vzdychol si.
-To je v pohode,- pobozkala som ho na plece.
-Čo si teraz o mne pomyslí?-
-Myslela som si, že tebe to je jedno, čo si o tebe myslia,- povedala som mu.
-No to závisí podľa toho, že kto. Ľudia na ktorých mi záleží, to ma zaujíma,-
-A na krstnej ti záleží?- spýtala som sa udivene.
-No, keďže bude moja kvázi svokra,- otočil sa ku mne.
-Čo?-
-Geri, vezmeš si ma?- kľakol si predomňa a tak na mňa pozeral.-Nie,- vyhŕkla som.
-Nie?-
-Teda....áno...nie, nie....ja..neviem,- snažila som sa mu to vysvetliť, ale sama som nevedela, čo mu chcem povedať.
-Teda nie, Zavi, ale tým nechcem povedať, že ťa nemilujem alebo čo, to si nemysli. Len, že to je ešte priskoro nie? Ty....ty to nemyslíš vážne, že?-
Zavi si prisadol ku mne.
-Geri, ja ťa fakt milujem a myslím to vážne. Chcem si ťa zobrať,- povedal mi presvedčene.
-Ale ale,- koktala som.
-Nemusíš mi odpovedať teraz,- povedal mi a vzal mi bradu do dlaní.
Mlčky som mu pozerala do očí a on ma potom pobozkal. Potom ma položil na chrbát a tak ma bozkával. Rukou mi prechádzal po bruchu a potom prešiel na krk. Stávala som sa na ňom závislá.
-Zavi, Zavi. Počkaj,- snažila som sa ho zastaviť, no on sa nenechal vyrušovať.
-Milujem ťa,- zašepkal mi a keď som chcela namietať, tak ma umlčal svojimi perami.Ako sme tam takto „smilnili", zabudli sme celkom na krstnú, ktorá nám vbehla do izby.
-Pardon,- povedala zarazene.
-Sakra,- odtrhli sme sa od seba a posadili sa.
-Prepáčte,- vyspätkovala znovu von a zavrela dvere.
-No a teraz je to už kvalitný trapas,- poznamenal Zavi a vyvalil sa na posteľ.
-Na to si si nezvykol ešte?- zasmiala som sa.
-Keď nás načapal Svrček v triede, to bol kvalitný trapas. Alebo ešte lepšie, keď nám vtrhla do izby Doňa a ja som tam bola len v podprde a gaťkách. Takže mi hovor niečo o trapasoch,- povedala som.
-Aj to je pravda, ale môj dnešný výstup neprekoná nič,-
-Ešte dobre, že som ti hodila tie boxerky, lebo keď si ťa predstavím ako tam vtrhneš...- začala som sa smiať, až som sa strepala z postele na zem.
Nič som si z toho nerobila a smiala som sa ďalej. Na to sa nadomnou zjavila Zaviho hlava.
-Nič sa ti nestalo?- pozrel na mňa.
-Nie,- smiala som sa.
-To som ťa tak pobavil ja?- spýtal sa so záujmom.
-Nehľadaj v tom nič osobné, ale je to smiešne. Keď si to predstavím...-
-Ty potvora,- zošuchol sa Zavi na zem ku mne.
Chytil mi ruky nad hlavou a ja som ho oblapila nohami okolo pása.
-Toto mi niečo pripomína,- zdvihol obočie,- Ale dnes ťa nenechám len tak,- začal ma bozkávať a ja som si ho nohami pritiahla bližšie k sebe.Chcete dnes ešte jednú časť? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Autobusový princ✔
RomantizmXavier je normálny chalan. No, nie normálny. Nenormálny. Teda nenormálne krásny chalan, s ktorým chodím do školy. Ja, čiže Gertrúda. Otrasné meno. Nenávidím ho! Ako mi to mohli rodičia urobiť? Teda Pán Boh im daj večnú slávu, nie sú už medzi nami. C...