Zachtjes deed ik mijn ogen open, niet wetend wat er ging gebeuren. Ik lag in een grootte kamer waarvan je denkt dat het een normale cel is maar het was het omgekeerde. Het leek een beetje op een gewone slaapkamer. Hier een kast, daar een tafel, en aan de andere kant een bureau. Waar ben ik ? ik kan me niets herinneren van wat er na dat we het dorp inkwamen gebeurde. Ik bekeek mezelf eens en zag niets, maar dan ook echt helemaal niets. Geen snee, geen blauwe plekken, geen schrammetje. Ik stond langzaam op van het bed waar ik in wakker werd. Wacht eens, deze kleren had ik toch niet aan. Ik heb een spijkerbroek aan met een wit hempje en nu een joggingbroek met een sweater, die ook nog eens helemaal schoon waren. Het zal wel. Ik keek naar de deur waar een briefje op hing. Op het briefje stond ' kom naar beneden, tweede deur rechts '. Okay, naja, het moet maar. Met mijn trillende lichaampje liep ik de trap af, waar ik eigelijk direct een mevrouw zag staan. Ze keek me verbaast aan. " je bent al wakker ?". ik zei niets, bang dat ik iets verkeerds zei. " heeft u honger ? u zal wel honger hebben. Komt u maar mee ". Wou wat beleefd, en serieus, u, Zo heeft niemand me ooit genoemd. Ik stond verstijft, midden op de trap. " u hoeft niet bang te zijn hoor, kom maar ". Ik luisterde naar haar en deed dus ook wat ze zei. We kwamen even later uit in kamer waar een grootte bank stond, een tafeltje, en een piano, misschien is dit de woonkamer. " gaat u maar zitten dan haar ik wat te eten voor u ". Ik knikte een keer. Toen ze weg was stond ik weer op van de plek waar ik zat en keek grondig om me heen, opzoek naar een uitweg. Ik wil hier niet langer blijven. Ik zal mensen pijn doen en ik hoor hier niet. Uiteindelijk vond ik een deur, maar toen ik de klink naar beneden wou doen zat de deur op slot. Had ik kunnen weten. Kom op Layne, er moet hier iets zijn. Wacht even, die broek zit heel erg strak om mijn been heen. Ik pakte de broekspijp vast en trok er een keer hard aan, een groot gat ontstond. Dat is eigelijk veel beter. Oke, weer opzoek, is hier niet iets van een spelt of zoiets. Een zucht rolde over mijn tang naar buiten. Ik kan het wel vergeten. Ze hebben natuurlijk aan alles gedacht. Ik keek op omdat de deur weer open ging. Dat moet die mevrouw weer zijn. " honger ?". wacht, dat is geen vrouwenstem. Ik zag een jongen binnen komen. Meteen begonnen tintelingen zich over mijn hele lichaam te voelen. Zijn donker bruine haar zat een beetje warrig op zijn hoofd en zijn mooie bruine ogen glinsterde een beetje. Zei ik nou net mooi ? wat heb ik opeens. " weet je, het is beleefd om antwoord te geven en niet illegaal ". Ik negeerde het en begon nu hem grondig te onderzoeken. Zijn armen zagen er gespierd uit. Zijn geur rook naar, lavendel ? het ruikt in ieder geval heerlijk. Layne hou je hoofd erbij ! maar dat kan ik niet. Kan je wel ! en ja hoor, ik praat tegen mezelf. Langzaam liep ik naar hem toe, geen angst, geen tegenstribbeling, alleen maar nieuwsgierig. Ik pakte zijn hand vast en rook er een keer hard aan. Zijn geur doet me denken aan mijn moeder. Zij rook altijd naar Citroën en ook vanille maar heel soms ook een vleugje lavendel. " lukt het ?". " je ruik een beetje naar mijn moeder " antwoordde ik hem toch met een dromerige stem. " dat kan ". " waar ben ik ?". " ik mijn roedel, de white legends roedel ". " wat is er gebeurt ?". " we hadden je gevonden in het bos, alleen stond er iemand naast je die exact op je leek en je wou vermoorden, even later verdween ze en hebben we je meegenomen en je wonden verzorgt ". " waarom zouden jullie dat doen ". " omdat, jij mijn andere helft bent ". Ik ben zijn wat ? wat bedoelt hij daarmee. Ik keek hem vragend aan. " hoe bedoel je ?". " ik ben je mate, lieve, lieve, hoe je ook maar heet ". Mate ? oo ja, helemaal vergeten. Layne wat ben je nou weer dom aan het doen. " je bent mijn m-mate ". " ja ".
hey hey allemaal,
sorry dat ik de laatste tijd niet mee zovaak update maar dat komt omdat ik vaker update voor ' a human mate '.
ik blijf natuurlijk hier wel updaten omdat ik niet wil dat ik dit allemaal voor niets heb gedaan, dat vind ik gewoon jammer.
ik probeer elke week een keer te updaten.
hopelijk vinden jullie het niet erg.
ps. merry X-mas allemaal !!!like ? comment ? follow ?
JE LEEST
from only a Rogue to the Warrior (herschrijven)
WerewolfLayne is een speciaal meisje, maar dat weet zij zelf niet. ze weet wel dat ze de laatste witte wolf op misschien heel de aarde is, maar waarom weet ze niet. omdat ze een witte wolf is wordt ze door haar vader verstoten uit de roedel " de black Warri...